Kiqa
Gesperrt
ani deeee, mendo cka dush.
1700 her me e mire eshte kjo qe e tregon ku i ka rrenjat e veta se sa disa shqipetare qe e mohojn qe jan shqipetar!!
welche zbs? kennst du jemanden der bekannt ist und dass tut?
ani deeee, mendo cka dush.
1700 her me e mire eshte kjo qe e tregon ku i ka rrenjat e veta se sa disa shqipetare qe e mohojn qe jan shqipetar!!
un per gjithsi e pata fjalen e jo vetem per njerez te famshe. jan disa shqiptar qe se tregojn prejardhjen. me duket edhe ne dsds nje vajz ishte, babi saj ishte shqiptar dhe nuk kishte qef me thone se ka edhe prejardhjen nga shqiperia. eshte edhe nje sportist i famshem ne greqi qe e ka ndru emrin e tij dhe i thot vetes grek.welche zbs? kennst du jemanden der bekannt ist und dass tut?
sie kann die direkte nachfahrin von skenderbeu sein, wenn sie so ist wie sie heut ist, ist sie für mich keine albanerin....
die nachfahren von unserm kastriot leben in italien, keiner von ihnen kann ein wort albanisch, sind das für dich albaner cäääätyy ? immer das gelaber von wurzeln ich quadrier lieber
un per gjithsi e pata fjalen e jo vetem per njerez te famshe. jan disa shqiptar qe se tregojn prejardhjen. me duket edhe ne dsds nje vajz ishte, babi saj ishte shqiptar dhe nuk kishte qef me thone se ka edhe prejardhjen nga shqiperia. eshte edhe nje sportist i famshem ne greqi qe e ka ndru emrin e tij dhe i thot vetes grek.
eksiston ky fenomen, hiq mos e ki gajle.
sa i perket gjuhes ti mandarinenkicker (cfar emer ), as une se flas shqipen perfekt kam nevoj me permirsu. athere as une sjam shqiptare?
jo, disa fjal i din. i ka mesu kur e ka vizitu shqiperin. si e ki pas emrin ma per para?
ich verpasse alles lustige, nur weil ich kein albanisch kann kay:
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen