Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

"E Dashura Shqiperi" - Eliza Dushku

sie kann die direkte nachfahrin von skenderbeu sein, wenn sie so ist wie sie heut ist, ist sie für mich keine albanerin....

die nachfahren von unserm kastriot leben in italien, keiner von ihnen kann ein wort albanisch, sind das für dich albaner cäääätyy ? immer das gelaber von wurzeln :D ich quadrier lieber ;)

welche zbs? kennst du jemanden der bekannt ist und dass tut?
un per gjithsi e pata fjalen e jo vetem per njerez te famshe. jan disa shqiptar qe se tregojn prejardhjen. me duket edhe ne dsds nje vajz ishte, babi saj ishte shqiptar dhe nuk kishte qef me thone se ka edhe prejardhjen nga shqiperia. eshte edhe nje sportist i famshem ne greqi qe e ka ndru emrin e tij dhe i thot vetes grek.
eksiston ky fenomen, hiq mos e ki gajle. :P
sie kann die direkte nachfahrin von skenderbeu sein, wenn sie so ist wie sie heut ist, ist sie für mich keine albanerin....

die nachfahren von unserm kastriot leben in italien, keiner von ihnen kann ein wort albanisch, sind das für dich albaner cäääätyy ? immer das gelaber von wurzeln :D ich quadrier lieber ;)

sa i perket gjuhes ti mandarinenkicker (cfar emer :mrgreen:), as une se flas shqipen perfekt :( kam nevoj me permirsu. athere as une sjam shqiptare?

un per gjithsi e pata fjalen e jo vetem per njerez te famshe. jan disa shqiptar qe se tregojn prejardhjen. me duket edhe ne dsds nje vajz ishte, babi saj ishte shqiptar dhe nuk kishte qef me thone se ka edhe prejardhjen nga shqiperia. eshte edhe nje sportist i famshem ne greqi qe e ka ndru emrin e tij dhe i thot vetes grek.
eksiston ky fenomen, hiq mos e ki gajle. :P

sa i perket gjuhes ti mandarinenkicker (cfar emer :mrgreen:), as une se flas shqipen perfekt :( kam nevoj me permirsu. athere as une sjam shqiptare?

as une se flas gjuhen letrare dhe standarte perfekt, ktu eshte puna se kjo eliza nuk e din as ni fjal, as miredita as mirupafshim sen hiq.....

mein alter name war anscheinend für einige zu anstößig also hab ich mir den namen von einer dame geben lassen ;)

jo, disa fjal i din. i ka mesu kur e ka vizitu shqiperin. :mrgreen: si e ki pas emrin ma per para?

aaaah, okay. ich hab eh n gedächtnis wie n sieb. aber der name sagt mir was. naja, egal. der schlauste scheinst du nicht zu sein. :toothy4:

bambi, ich schreibe fortan deutsch. sorry. :mrgreen:

Zurück
Oben