Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
Νέο Λιμάνι Πάτρας: και επίσημα ανάδοχος η ΤΕΡΝΑ για τα έργα Γ` φάσης
07-03-2012
print_mail.png

cdca9c8b31_new_port_patra.jpg
Αναδείχτηκε ο ανάδοχος κατασκευής του έργου: «ΝΕΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ - 3Α ΤΜΗΜΑ Α? ΦΑΣΗΣ» προϋπολογισμού 75.000.000 ευρώ, μετά από το διαγωνισμό που διενεργήθηκε στις 3 Νοεμβρίου 2011. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών, η υπογραφή της σύμβασης με την αναδειχθείσα ανάδοχο εργοληπτική εταιρεία θα λάβει χώρα αμέσως μετά τον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


Η διάρκεια κατασκευής είναι 44 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Ανάδοχος εταιρεία είναι η ΤΕΡΝΑ με μέση έκπτωση 32%. Το έργο χρηματοδοτείται από το Ε.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας 2007-2013» του ΕΤΠΑ.



Στο τεχνικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται : α) Λιμενικά έργα κατασκευής των κρηπιδωμάτων της 5ης νηοδόχου. β) Λιμενικά έργα επέκτασης του αποσπασμένου κυματοθραύστη συνολικού μήκους 210μ. περίπου. γ) Έργα οδοποιίας και κυκλοφοριακά έργα εντός και εκτός της ελεγχόμενης χερσαίας ζώνης του λιμένα. δ) Υδραυλικά έργα για την αποχέτευση ομβρίων της προκύπτουσας συμπληρωματικής χερσαίας ζώνης του λιμένα, αλλά και των περιοχών όπισθεν αυτού. ε) Κτιριακές εγκαταστάσεις ζ) Η/Μ Εγκαταστάσεις/δίκτυα και η) Έργα διαμόρφωσης περιβάλλοντος χώρου.


Ο Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης σημείωσε: « Με το έργο αυτό ολοκληρώνεται η κατασκευή της Α΄ φάσης του Λιμένα Πατρών - ένα πολύ σημαντικό έργο για το νομό Αχαΐας και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος - καθιστώντας το ένα λιμάνι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα δώσει νέα ώθηση στους τομείς του τουρισμού, του εμπορίου και της ναυτιλίας.»
 
Sehr schöne Nachrichten. Finde das generell Patras ein enormes Potential hat. Man muss in Sachen Infrastruktur da aber noch einwenig aufrüsten. Wird ja auch gemacht.

Patras könnte für den Tourismus ein sehr schöner Fleck werden(bzw noch schöner als jetzt).
 
Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: στη Βουλή το έργο, μέχρι το 2016 έτοιμη η πρώτη Πίστα για Φόρμουλα 1
13-03-2012
print_mail.png

6d81218af9_formula1_patra.jpg
«Έχει ολοκληρωθεί νομοθετικά, το θέμα της ένταξης του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας και σύντομα θα πάρει το δρόμο για τη Βουλή». Αυτό ανέφερε πριν λίγες μέρες ο Γενικός Γραμματέας Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης Γιώργος Πετράκος, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στην Πάτρα, για το νέο επενδυτικό Νόμο.
Ο κ. Πετράκος παρουσίασε όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης ενώ αναφέρθηκε στο νέο επενδυτικό νόμο, που ισχύει από το 2011.

Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ
Η επένδυση, ύψους 94,6 εκατ. ευρώ, πήρε το «πράσινο φως» από την κυβέρνηση, δίνοντας την εκκίνηση για τη δημιουργία μιας πίστας που θα έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για όλη τη χώρα. Σημειώνεται ότι, από το σύνολο της επένδυσης, η επιχορήγηση που θα λάβει το έργο είναι σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή 28,92 εκατ. ευρώ.

Η πρώτη καρό σημαία αναμένεται να... πέσει σε περίπου 3 χρόνια από την εκκίνηση των εργασιών, που θα περιλαμβάνει την κατασκευή της πίστας, αλλά και των παράπλευρων κτιρίων που περιλαμβάνονται στο σχέδιο.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων για τη λειτουργία της επένδυσης.

Η πίστα θα έχει συνολικό μήκος 4.880 μέτρα και πλάτος 15 μέτρα, ενώ η κύρια ευθεία θα έχει μήκος 904 μέτρα. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών, καθώς και να χρησιμοποιηθεί για διοργάνωση εκδηλώσεων.

Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε έκταση συνολικής επιφάνειας 928 στρεμμάτων, κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο, που θα απέχει 20 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Πάτρας.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΕ
Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά. Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών, με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο».

Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες, όπως είναι η έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου, προκειμένου να υλοποιήσει την επένδυση.

Με την ολοκλήρωση του έργου, προβλέπεται να δημιουργηθούν περίπου 500 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αρχικός σχεδιασμός της πίστας έγινε από τον Τζόρτζιο Μπέγκελα Μπαρτόλι, τεχνικό διευθυντή της πίστας Φόρμουλα 1 στη Μόντσα της Ιταλίας, ενώ η τελική προσαρμογή στο πραγματικό ανάγλυφο του εδάφους και στους αναθεωρημένους για το 2006 κανονισμούς της FIA έγινε από την εταιρεία συγκοινωνιακών μελετών Α. Ταζές - Ε. Ρότσκος Ο.Ε., με σύμβουλο επί θεμάτων F1 τον Πιερ Απαντ - Πέρικ, τεχνικό διευθυντή της πίστας του Σπα στο Βέλγιο.


Η ΠΙΣΤΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

  • Συνολική επένδυση: 94,6 εκατ. ευρώ
  • Η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή σε 28,9 εκατ. ευρώ
  • Δημιουργία 500 νέων θέσεων εργασίας
  • Έκταση πίστας και παράπλευρων χώρων: 928 στρέμματα
  • Η πίστα θα έχει κερκίδες 48.500 θεατών
  • Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους 360 στρέμματα ελεύθεροι χώροι, οι οποίοι θα καλυφθούν με φυτά.
  • Θέσεις στάθμευσης 2.800 θέσεων
  • 37 καμπίνες αναμετάδοσης των αγώνων
 
Έρχεται την Τρίτη 20 Μαρτίου Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ!
13-03-2012
print_mail.png

ba407e27c3_greece_sat.jpg
Μετά από έξι καταιγιστικούς μήνες για την Ελλάδα Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ που γίνονται στην Ελλάδα κάνει την τέταρτη του εμφάνιση στην ιστοσελίδα την ΤΡΙΤΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ. Να θυμίσουμε πως κάθε έξι μήνες, αρχές Μαρτίου και μέσα Σεπτεμβρίου, παρατηρούμε τόσο την εξέλιξη των μεγάλων έργων όσο και τις προσθαφαιρέσεις που θα γίνονται κάθε φορά.


Ο κατάλογος αυτός είναι ένας «οδηγός» για την πρόοδο και την εξέλιξη πολύ γνωστών μεγάλων έργων υποδομής και υπενθυμίζει ότι ακόμα και σε εποχές κρίσεις υπάρχουν «οάσεις» ανάπτυξης ακόμα και αν τα εμπόδια είναι πολλές φορές ανυπέρβλητα. Έτσι μέσα στον κατάλογο θα δείτε πολύ γνωστά έργα στο κοινό, όπως τα έργα Μετρό και αυτοκινητόδρομων.


Θα δείτε όμως και έργα τα οποία είναι λιγότερο γνωστά αλλά είναι πολύ σημαντικά όπως το φωτοβολταϊκό πάρκο της Μεγαλόπολης και τα έργα αναβάθμισης στο Αεροδρόμιο της Πάρου και της Σκιάθου. Είναι απαραίτητο να πούμε ότι οι χρονολογίες που παρουσιάζονται στα έργα υπό κατασκευή είναι αυτές που έχουν ανακοινωθεί/τροποποιηθεί και δεν περιέχουν τυχόν άγνωστες καθυστερήσεις.



Ο κατάλογος του Μαρτίου είναι ένας «κομβικός» κατάλογος καθώς βρισκόμαστε ακόμα μέσα στην περιδίνηση της κρίσης, παρόλα αυτά διαφαίνονται αρκετά σημάδια επαναφοράς πολλών έργων που εδώ και 3 χρόνια έχουν παγώσει λόγω της έλλειψης χρήματος και σοβαρών πολιτικών προβλημάτων.


Ο τωρινός κατάλογος σε σχέση με τους 3 προηγούμενους έχει περισσότερα έργα καθώς η παραγωγή πολλών νέων έργων το τελευταίο εξάμηνο επιταχύνθηκε σημαντικά, ωστόσο το αντικείμενο παραμένει σε έργα που έχουν ξεκινήσει αλλά παρουσιάζουν καθυστερήσεις στην εξέλιξη τους. Σε αυτόν τον κατάλογο έχουμε ­­__ νέα μεγάλα έργα, αρκετά περισσότερα από τους τρεις προηγούμενους καταλόγους.


ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
Τι έργα μπαίνουν στον κατάλογο; στη λίστα μπαίνουν τα έργα που: φυσικά είναι υπό κατασκευή, έχουν αποκτήσει προσωρινό ανάδοχο και δεν έχει δικαστικές διαμάχες, όταν έχει υπογραφεί η σύμβαση και είμαστε σε αναμονή εκκίνησης των έργων. Στη λίστα παραμένουν και τα έργα υπό κατασκευή που έχουν «παγώσει». Αντιθέτως τα έργα που έχουν προσωρινό ανάδοχο αλλά μπλέκονται σε δικαστικές διαμάχες διαγράφονται από τη λίστα.


Μέχρι πότε μένουν στον κατάλογο τα έργα; Στη λίστα παραμένουν τα έργα που είναι σε κατασκευή κα δεν έχουν ολοκληρωθεί. Το πιο σύνηθες φαινόμενο των τελευταίων ετών είναι η παραμονή των έργων για πολλά χρόνια καθώς υπάρχει συνεχής χρονική μεταφορά της παράδοσης τους. Τρανό παράδειγμα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης που είναι υπό κατασκευή από το 2006 και δεν προβλέπεται να βγει από τη λίστα πριν το 2015, αλλά και το οδικό τμήμα Μάνδρα-Ψάθες της Εγνατίας που ξεκίνησε το 2002, είχε προβλήματα, και φέτος ξεκινάει και πάλι για να ολοκληρωθεί το 2013!


Είναι όλα τα έργα που γίνονται στην Ελλάδα; Φυσικά αυτά δεν είναι ΟΛΑ τα έργα που αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται. Είναι τα πιο σημαντικά. Είναι αυτά που επηρεάζουν μεγάλο μέρος των Ελλήνων, άρα παρουσιάζουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Από την λίστα διαγράφονται τα έργα που βρίσκονταν σε αυτή αλλά έχουν ολοκληρωθεί και παρουσιάζονται ξεχωριστά για την ενημέρωση σας.


Πως λειτουργεί ο κατάλογος; Ο κατάλογος είναι «ευέλικτος»! Με κάθε επίσημη ανακοίνωση ο πίνακας τροποποιείται ανάλογα. Π.χ το έργο της αναβάθμισης του διαδρόμου στο Αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης είχε αρχική χρονολογία παράδοσης το 2010 αλλά με συνεχείς μεταθέσεις έχει φτάσει το 2013 και βλέπουμε. Επομένως μεταφέρθηκε και στον κατάλογο στην αντίστοιχη χρονιά. Με την ίδια λογική είναι -αν και σπάνιο- και τα έργα που παρουσιάζουν παραδόσεις νωρίτερα από τη συμβατική. Η λέξη ΑΜΦΙΒΟΛΟ με πορτοκαλί σήμανση δηλώνει την εκτίμηση πως με τα μέχρι στιγμής δεδομένα ίσως δεν ολοκληρωθεί την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.


Η λέξη ΠΑΓΩΜΕΝΟ είναι για έργα που για διάφορους λόγους έχει σταματήσει η κατασκευή τους και δεν είναι γνωστή η νέα ημερομηνία παράδοσης τους. Για τη διευκόλυνση του αναγνώστη οι παραδόσεις παρουσιάζονται ξεχωριστά ανά χρονιά και με δύο διαφορετικούς τρόπους: α)μέσα σε κείμενο και β)σε λίστα για να είναι όσο το δυνατόν πιο κατανοητά..


Μην χάσετε την Τρίτη 20 Μαρτίου 2012 την νέα έκδοση για τον ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ όπως μόνο το ypodomes.com σας παρουσιάζει κάθε έξι μήνες.
 
Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: στη Βουλή το έργο, μέχρι το 2016 έτοιμη η πρώτη Πίστα για Φόρμουλα 1
13-03-2012
print_mail.png

6d81218af9_formula1_patra.jpg
«Έχει ολοκληρωθεί νομοθετικά, το θέμα της ένταξης του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας και σύντομα θα πάρει το δρόμο για τη Βουλή». Αυτό ανέφερε πριν λίγες μέρες ο Γενικός Γραμματέας Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης Γιώργος Πετράκος, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στην Πάτρα, για το νέο επενδυτικό Νόμο.
Ο κ. Πετράκος παρουσίασε όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης ενώ αναφέρθηκε στο νέο επενδυτικό νόμο, που ισχύει από το 2011.

Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ
Η επένδυση, ύψους 94,6 εκατ. ευρώ, πήρε το «πράσινο φως» από την κυβέρνηση, δίνοντας την εκκίνηση για τη δημιουργία μιας πίστας που θα έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για όλη τη χώρα. Σημειώνεται ότι, από το σύνολο της επένδυσης, η επιχορήγηση που θα λάβει το έργο είναι σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή 28,92 εκατ. ευρώ.

Η πρώτη καρό σημαία αναμένεται να... πέσει σε περίπου 3 χρόνια από την εκκίνηση των εργασιών, που θα περιλαμβάνει την κατασκευή της πίστας, αλλά και των παράπλευρων κτιρίων που περιλαμβάνονται στο σχέδιο.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων για τη λειτουργία της επένδυσης.

Η πίστα θα έχει συνολικό μήκος 4.880 μέτρα και πλάτος 15 μέτρα, ενώ η κύρια ευθεία θα έχει μήκος 904 μέτρα. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών, καθώς και να χρησιμοποιηθεί για διοργάνωση εκδηλώσεων.

Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε έκταση συνολικής επιφάνειας 928 στρεμμάτων, κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο, που θα απέχει 20 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Πάτρας.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΕ
Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά. Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών, με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο».

Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες, όπως είναι η έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου, προκειμένου να υλοποιήσει την επένδυση.

Με την ολοκλήρωση του έργου, προβλέπεται να δημιουργηθούν περίπου 500 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αρχικός σχεδιασμός της πίστας έγινε από τον Τζόρτζιο Μπέγκελα Μπαρτόλι, τεχνικό διευθυντή της πίστας Φόρμουλα 1 στη Μόντσα της Ιταλίας, ενώ η τελική προσαρμογή στο πραγματικό ανάγλυφο του εδάφους και στους αναθεωρημένους για το 2006 κανονισμούς της FIA έγινε από την εταιρεία συγκοινωνιακών μελετών Α. Ταζές - Ε. Ρότσκος Ο.Ε., με σύμβουλο επί θεμάτων F1 τον Πιερ Απαντ - Πέρικ, τεχνικό διευθυντή της πίστας του Σπα στο Βέλγιο.


Η ΠΙΣΤΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

  • Συνολική επένδυση: 94,6 εκατ. ευρώ
  • Η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή σε 28,9 εκατ. ευρώ
  • Δημιουργία 500 νέων θέσεων εργασίας
  • Έκταση πίστας και παράπλευρων χώρων: 928 στρέμματα
  • Η πίστα θα έχει κερκίδες 48.500 θεατών
  • Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους 360 στρέμματα ελεύθεροι χώροι, οι οποίοι θα καλυφθούν με φυτά.
  • Θέσεις στάθμευσης 2.800 θέσεων
  • 37 καμπίνες αναμετάδοσης των αγώνων
Seit wie vielen Jahren hören wir jetzt das mit der Formel1 Piste? Ich weiß nicht ob das richtige Art von Investition ist....wenn so etwas gebaut werden sollte, dann lieber im Großraum Athen, dort können dann die Touristen noch andere Sehenswürdigkeiten sehen und die Anbindungen sind besser!
 
Seit wie vielen Jahren hören wir jetzt das mit der Formel1 Piste? Ich weiß nicht ob das richtige Art von Investition ist....wenn so etwas gebaut werden sollte, dann lieber im Großraum Athen, dort können dann die Touristen noch andere Sehenswürdigkeiten sehen und die Anbindungen sind besser!

Ich finde es besser wenn andere orte auch was abkriegen.Mir wäre es lieber wenn man aus patras so eine art valencia strecke bauen würden.
Wäre viel sinnvoller.

valencia_formel_1.jpg
 

«Έπεσαν» οι υπογραφές μεταξύ Αττικό Μετρό και Ζίμενς



15.03.2012
18:58
0
Share





-A +A


H πολυπόθητη σύμβαση μεταξύ της Αττικό Μετρό και της Siemens για την εγκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης υπεγράφη σήμερα και σύμφωνα με τον σχεδιασμό έως τον Ιούνιο του 2013 θα έχουν παραδοθεί στο επιβατικό κοινό οι επτά νέοι σταθμοί στις γραμμές 2 και 3.
Η σύμβαση, ύψους 41,5 εκατομμυρίων ευρώ προβλέπει την σηματοδότηση στις εξής επεκτάσεις:
- Ελληνικού με 4 σταθμούς (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό)
- Ανθούπολης με 2 σταθμούς (Περιστέρι, Ανθούπολη)
- Χαϊδαρίου με 1 σταθμό (Αγία Μαρίνα)
- Ολοκλήρωση της γραμμής 3 με τρεις σταθμούς (Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή) και αναβάθμιση της λειτουργίας του επιστάθμου του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας
- Επέκταση Πειραιά με 6 νέους σταθμούς
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό τα οφέλη από την υλοποίηση της σύμβασης θα είναι:
- Επτά νέοι σταθμοί σε λειτουργία εντός του 2013 («Ηλιούπολη», «Άλιμος», «Αργυρούπολη», «Ελληνικό», «Περιστέρι», «Ανθούπολη» και «Αγ. Μαρίνα») και 6 νέοι σταθμοί στην επέκταση προς Πειραιά το 2017
- Εξήντα οκτώ χλμ. δικτύου συνολικά με 46 σταθμούς (περιλαμβάνει και 21 χλμ. με 4 σταθμούς κοινούς με τον Προαστιακό, προς Αεροδρόμιο)
- Εξυπηρέτηση όλων των ομώνυμων και όμορων δήμων
- Απ' ευθείας σύνδεση του λιμένα Πειραιά με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος σε 45 περίπου λεπτά
- Εξυπηρέτηση 292.000 επιβατών ημερησίως (160.000 : 7 σταθμοί, 132.000 : Πειραιάς)
- Έσοδα από εισιτήρια περίπου 330.000 € ημερησίως (119 εκατ. € ετησίως)
- Εξοικονόμηση 146.000 ανθρωποωρών ημερησίως που αντιστοιχούν σε εξοικονόμηση 585.000 € ημερησίως (210 εκατ. € ετησίως)
- Ημερήσια μείωση αυτοκινήτων στους δρόμους κατά 55.000 περίπου
- Μείωση έκλυσης ρύπων CO2 κατά 249 τόνους ημερησίως, στην ατμόσφαιρα της Αθήνας/ Πειραιά.
 
Leute, wäre es nicht fair und angepaßt, wenn man einfach aus Solidarität mit allen anderen als Ersteller eines Posts praktisch bei einheimischen Kopien oder Links mit meinetwegen kurzen Worten eine Zusammenfassung unter der "Fremdsprache" in Deutsch abgibt.

Einfach nur so, dann kann jeder halt auch diese kurze Zusammenfassung lesen....und fertig.

So ist das ja nur von den jeweiligen Einheimischen zu lesen.

Wäre nur mal so eine Idee.
 
Σε 3,5 ώρες με τρένο το Αθήνα-Θεσσαλονίκη από το 2015!
23-03-2012
print_mail.png

055f5258a1_ose_erga_lianokladi.jpg

Μέσα σε τρεισήμισι ώρες θα διανύει την απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη το τρένο στο τέλος του 2015 (από περίπου 4 ώρες και 30 λεπτά που είναι σήμερα ο χρόνος διαδρομής) με την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Τιθορέας - Δομοκού. Ο υπουργός Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, χθες επιθεώρησε την πορεία των έργων στη γραμμή Τιθορέας - Λιανοκλάδι - Δομοκός χαρακτηρίζοντάς τα «παρακαταθήκη» για την Ελλάδα



«Το έργο αυτό έχει εξαιρετικά μεγάλες τεχνικές δυσκολίες και το γεγονός ότι οι τεχνικές εταιρείες, η ΕΡΓΟΣΕ και οι εργαζόμενοι που το εκτελούν αντεπεξέρχονται με αυτή την επιτυχία, νομίζω ότι είναι πάρα πολύ σημαντική παρακαταθήκη για την Ελλάδα και την τεχνογνωσία που έχει ο τόπος μας πια στην εκτέλεση τόσο δύσκολων έργων», είπε χαρακτηριστικά.

Με το συγκεκριμένο έργο αντικαθίσταται στο μεγαλύτερο τμήμα του το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης γραμμής μήκους 122 χιλιομέτρων. Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων θα έχει μήκος 106 χιλιόμετρα και αναπτύσσεται σε καινούρια χάραξη. Το έργο είναι συνολικού κόστους 1,6 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 700 εκατομμύρια εντάσσονται στο ΕΣΠΑ.

Το συγκεκριμένο τμήμα εκτιμάται ότι θα παραδοθεί στην κυκλοφορία συμπεριλαμβανομένης της σηματοδότησης και της ηλεκτροκίνησης το Δεκέμβριο του 2015.

Ο υπουργός επισκέφθηκε πρώτα το σημείο διάνοιξης της σήραγγας του Καλλιδρόμου την οποία έχει αναλάβει η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε.

Η σήραγγα Καλλιδρόμου εντάσσεται στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι. Το τμήμα αυτό αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της μονής γραμμής από Τιθορέα έως Λιανοκλάδι (Όρος Μπράλος) μήκους 56 χιλιομέτρων, με νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων μήκους 54 χιλιομέτρων. Η νέα χάραξη διασχίζει το όρος Καλλίδρομο, με δίδυμη σήραγγα, μήκους εννέα χιλιομέτρων η κάθε μία. Έχει σχεδιασθεί για ταχύτητα 200 χλμ/ώρα, μειώνοντας τη διαδρομή κατά 2 χιλιόμετρα, ελαττώνοντας παράλληλα το χρόνο της διαδρομής Αθηνών - Θεσσαλονίκης κατά 25 λεπτά. Το έργο συνολικά περιλαμβάνει:

  • Δύο σήραγγες μονής γραμμής μήκους (Σήραγγα Καλλιδρόμου) 18.072,0 μέτρων.
  • Τέσσερις Cut & Cover διπλής γραμμής μήκους 1.120,0 μέτρων.
  • Τέσσερις Cut & Cover μονής γραμμής μήκους 448,0 μέτρων.
  • Δεκαέξι σιδηροδρομικές γέφυρες μήκους 1.465,5 μέτρων.
  • Είκοσι τέσσερις ανισόπεδες διαβάσεις συνολικού μήκους 2.227,0 μέτρων.
  • Ενα νέο σιδηροδρομικό σταθμό (Σ.Σ.) στο Μώλο.
Στη συνέχεια o κ. Βορίδης επισκέφθηκε το εργοτάξιο της εταιρείας ΑΚΤΩΡ και επιθεώρησε τη δίδυμη σήραγγα η οποία διασχίζει το όρος Όθρυς και έχει μήκος 6.380 μέτρων στον κάθε κλάδο.

Στο τμήμα Τιθορέας - Λιανοκλαδίου η υποδομή έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 80% και με την ολοκλήρωση του έργου ο χρόνος διαδρομής θα μειωθεί κατά 25 λεπτά, ενώ οι συρμοί θα κινούνται με ταχύτητα έως 200 χιλιομέτρων την ώρα. Στο τμήμα Λιανοκλαδίου - Δομοκού η μείωση του χρόνου της διαδρομής θα είναι 30 λεπτά, ενώ οι συρμοί θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα έως 160 χιλιομέτρων την ώρα.
 
Leute, wäre es nicht fair und angepaßt, wenn man einfach aus Solidarität mit allen anderen als Ersteller eines Posts praktisch bei einheimischen Kopien oder Links mit meinetwegen kurzen Worten eine Zusammenfassung unter der "Fremdsprache" in Deutsch abgibt.

Einfach nur so, dann kann jeder halt auch diese kurze Zusammenfassung lesen....und fertig.

So ist das ja nur von den jeweiligen Einheimischen zu lesen.

Wäre nur mal so eine Idee.

Wenn du es auf deutsch postest.....kommen ein paar durchgeknallte und spammen den thread mit mist voll eggefale.War so....und es wird so bleiben.
 
Zurück
Oben