Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

handball-WM 2010 in Schweden

deutschland hat heut ihr testspiel wirklich mit bravour gemeistert.
28:23 gewannen die deutschen heut in hamburg gg den (normalerweise) starken wm-gastgeber schweden.
bester werfer war michael kraus mit 7 treffern.
hab nicht das ganze spiel geguckt, aber das was ich gesehen hab,erinnert sehr an ihre besten zeiten.
jez fühl ich mich noch mehr in meiner prognose bestätigt und zwar, dass sie in der vorrunde sogar vor spanien landen, aber man muss abwarten.
wäre mir eigtl. lieber wenn die svabos wieder zur alten stärke zurückkehren, damit handball weiterhin gesprächsthema in deutschland bleibt(am besten im finale gg kroatien verlieren.:icon_smile:)

Halte bei der WM zu (logischerweise) Hrvatska, nebenbei drücke ich den Deutschen die Daumen.

bin echt gespannt, ob slavko goluza das erbe des lino cervar in schweden gerecht werden kann hier ein interview mit ihm über die momentane situation der mannschaft etc.

goluza-slavko.jpg
Obrana i polukontra bit će naša glavna snaga

Reprezentacija se kompletilrala, otpali su Čupić i Sulić, a došao je Marić i izbornik Goluža sada konančno zna na koga može računati i krenulo se za završnim treninzima uoči odlaska u Pariz, odakle će se izravno putovati u Švedsku.

- Atmosfera je unatoč problema dobra, igrači koji su se posljednji pridružili su u dobrom stanju, iako mi uvijek težimo perfekciji, budući da je ljestvica uvijek visoko postavljena. Malo me zasmetalo što u ponedjeljak Vori i Gojun nisu trenirali zbog upale grla, ali to su stvari na koje ne mogu utjecati, pa se na njih i ne želim previše osvrtati
, nije potpuno zadovoljan izbornik.

U međuvremenu se situacija popravila i Vori se priključio treninzima, a Goluža je još jedanput naglasio na čemu će biti naglasak posljednjih dana priprema.

- Radit ćemo na uvježbavanju obrane 6-0, ali i na ukomponiranju igrača iz Njemačke u naš sustav. Nakon toga slijedi uigravanje obrane 5-1 i uvježbavanje kontre i polukontre, što nam nekada zna biti problem, napad ćemo ostaviti za kraj.

Dakle, temelj igre hrvatske reprezentacije bit će obrana 6-0.

- Nemamo puno vremena ići u širinu, tako da sam se odlučio za obranu i kontru i polukontru, a u punom napadu ćemo uvijek nešto iskombinirati.

Rekao je Keta nekoliko riječi i o predstojećem turniru u Parizu.

- Te dvije utakmice dobro će nam doći da vidimo gdje smo u ovom trenutku, a, osim toga, dobro će nam doći i jutarnjj termini za treniranje, jer nemamo puno vremena pa ćemo u hodu ispravljati neke stvari. Nemamo imperativ osvajanja turnira, ali naravno da ćemo pokušati sve pobijediti.

Iz Pariza se izravno leti za Švedsku, gdje će se trenirati još tri dana i pripremati za prvi susret na prvenstvu, protiv Rumunjske.

- Od igrača sam tražio da razmišljaju samo o sebi i našoj igri. Sigurno je da stožer dobio sve potrebne materijale, protivnici su snimljeni i kada dođe vrijeme sa time ćemo upoznati igrače. Idemo utakmicu po utakmicu, no sada je najvažnije da igrači izbace neke navike iz svojih klubova i potpuno usvoje naš sustav, a kada dođe vrijeme razmišljat ćemo o Rumunjima, završio je Slavko Goluža.

Zoran Vujić

Bin gespannt ob sich bei Kroatiens "Verhalten" beim Überzahlspiel (wenn der Gegner eine 2 Min. Strafe hat) endlich etwas ändert. Ich kenne kein Team auf der Welt das diese 2 Min so schlecht nützt wie Kroatien......die Kommentatoren auf HRT heben vol ab wenn's so weit ist bzw. labern etwas von guten Möglichkeiten, einer guten Chance während ich daheim einen Facepalm mache.....

Ej das wird auf DSF übertragen oder??? Fuck, zum Teufel mit diesem DVBT-Empfang, hoffentlich wurde in meinem MietshauszummJahreswechsel endlich umgestellt.
Noch vor einigen Jahren hab ich das immer intensiv mitverfolgt, aber auch hier hat das nachgelassen, hoffe natürlich auf ein Finale HR-Srb. \\:D/

Ej das wird auf DSF übertragen oder??? Fuck, zum Teufel mit diesem DVBT-Empfang, hoffentlich wurde in meinem MietshauszummJahreswechsel endlich umgestellt.
Noch vor einigen Jahren hab ich das immer intensiv mitverfolgt, aber auch hier hat das nachgelassen, hoffe natürlich auf ein Finale HR-Srb. \\:D/

Ich weiß das du dann wegen dem "jugoimage" (Bratstvo i Jedinstvo) sagen würdest möge der bessere gewinnen. Aber du würdest mich (und meine Propaganda-Seite) glücklich machen wenn du eher Serbien den Sieg wünschen würdest ........pleeeeeeeeeeeasseeeeeeeeeeeeeeee :toothy2:

Ich weiß das du dann wegen dem "jugoimage" (Bratstvo i Jedinstvo) sagen würdest möge der bessere gewinnen. Aber du würdest mich (und meine Propaganda-Seite) glücklich machen wenn du eher Serbien den Sieg wünschen würdest ........pleeeeeeeeeeeasseeeeeeeeeeeeeeee :toothy2:

Bre, Srbija pobediti mora, bre.

DSF ist doch jetzt Sport1 oder nicht?

Zurück
Oben