Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Neuer Auftrag für die griechische Fa. Intracom von Litauen

Die Kommunikationsgeräte werden in verschiedene Militärfahrzeuge eingebaut

Wert des Auftrags: 1,3 Millionen Euro

WiSPR to be deployed in Armored Vehicles of the Lithuanian Army

September 7, 2016: IDE (INTRACOM Defense Electronics) received an order from NSPA (NATO Support and Procurement Agency) for WiSPR intercommunication systems with initial value 1.3 million Euro.

The systems will be deployed in different types of armored vehicles of the Lithuanian Army. The Lithuanian Army will be the 6th NATO user of the vehicular intercom system WiSPR (Wideband Intercom & Secure Packet Radio).
Program deliveries will be implemented within 2017.


WiSPR is a state-of-the-art digital intercommunication system with leading performance in vehicular noise reduction and versatile system architecture, capable of adapting to a variety of operational requirements.
The system is designed and produced by IDE in Greece and it is characterized by its reduced logistics footprint, reliability and ease of use.

INTRACOM Defense Electronics - WiSPR to be deployed in Armored Vehicles of the Lithuanian Army

In griechisch:
Η IDE (INTRACOM Defense Electronics) υπέγραψε σύμβαση με την NSPA (NATO Support and Procurement Agency) για συστήματα ενδοεπικοινωνίας WiSPR με αρχικό τίμημα 1,3 εκ. Ευρώ.Τα συστήματα θα εξοπλίσουν διαφορετικούς τύπους τεθωρακισμένων οχημάτων του στρατού της Λιθουανίας ο οποίος είναι ο 6ος χρήστης στο ΝΑΤΟ του συστήματος ενδοεπικοινωνίας WiSPR (Wideband Intercom & Secure Packet Radio). Οι παραδόσεις του προγράμματος θα υλοποιηθούν εντός του 2017. Το WiSPR είναι ένα ψηφιακό σύστημα ενδοεπικοινωνίας τελευταίας τεχνολογίας με κορυφαίες επιδόσεις στη μείωση του θορύβου και στην ευέλικτη αρχιτεκτονική του συστήματος, ικανό να προσαρμόζεται σε διάφορες επιχειρησιακές απαιτήσεις. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί και παράγεται από την IDE στην Ελλάδα και χαρακτηρίζεται από μειωμένες απαιτήσεις υποστήριξης, μεγάλη αξιοπιστία και ευκολία στην χρήση του.Η IDE, εταιρία-ηγέτης στην ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρονικών και επικοινωνιών αμυντικών συστημάτων στην Ελλάδα, είναι θυγατρική της Intracom Holdings, ενός από τους μεγαλύτερους πολυεθνικούς ομίλους τεχνολογίας στη Ν.Α. Ευρώπη. Η IDE έχει αποκτήσει μοναδική τεχνογνωσία στη σχεδίαση, ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων που ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής σε τακτικές επικοινωνίες αμυντικών συστημάτων, συσκευές κρυπτογράφησης, συστήματα διοίκησης ελέγχου και επικοινωνιών (C 3 I), στην επιτήρηση, αναγνώριση και ασφάλεια, σε υβριδικά συστήματα ηλεκτρικής ισχύος και συστήματα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, πυραυλικές ζεύξεις μεταφοράς δεδομένων (data links), ηλεκτρονικά πυραυλικών συστημάτων, λογισμικό αμυντικών εφαρμογών και συστήματα ελέγχου και δοκιμών. Η εταιρία συμμετέχει επίσης σε διεθνή προγράμματα ανάπτυξης και παραγωγής όπως και σε διεθνείς συνεργασίες για την παραγωγή και εξαγωγή αμυντικού εξοπλισμού και περιλαμβάνεται στην επίσημη λίστα προμηθευτών του ΝΑΤΟ. Η IDE εξάγει προϊόντα, λύσεις και υπηρεσίες στην Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Κύπρο, Λουξεμβούργο (NSPA), Σουηδία και Φινλανδία.
????????? ??????????? ?????? ??? ??? ?????? ??? ??????????



Dat Ding sieht aus wie mein Schlauer Stromzähler(Akilli Elektrik Sayici) in der Türkei.
 
Lete?
Την ναυπήγηση μιας σειρά πλοίων που θα βασίζονται στην stealth σχεδίασης κλάση Buyan-M (Project 21631) εξοπλισμισμένα με πυραύλους cruise Kalibr, αλλά και ισχυρό α/α εξοπλισμό, όπως και βλήματα κατα σκαφών επιφανείας θα προτείνει η Ρωσία να προμηθευτεί το ελληνικό Πολεμινό Ναυτικό, προκειμένου να καταφέρει να εκσυγχρονίσει τον απαρχαιωμένο στόλο του με χαμηλό κόστος!

Τα νυν πλοία, κορβέτες εκτοπίσματος 1047 τόνων αποδείχθηκαν "λίρα εκατό" για το ρωσικό Ναυτικό, αφού εκτός από εξαιρετικά αξιόπλοα αποδείχθηκαν και ικανά ως πλατφόρμες εκτόξευσης βλημάτων cruise έχοντας "ραντίσε" αρκετές φορές τους ισλαμιστές από την Κασπία Θάλασσα, αλλά και την Μεσόγειο.

Για το ελληνικό Ναυτικό προτείνεται μία ναυπήγηση 1800 τόνων που θα ναυπηγηθούν στην Ελλάδα με τεχνογνωσία από τα ναυπηγεία «Zelenodolsk»,

Εκτός από το εκτόπισμα το μήκος θα αυξηθεί από τα 62 στα 85 μέτρα και η ταχύτητα στους 28 κόμβους.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό τους, μπορούν να φέρουν, μεταξύ άλλων, τους γνωστούς πλέον μετά τη χρήση τους στο μέτωπο της Συρίας πυραύλους Kalibr τύπου cruise, αντιαεροπορικό σύστημα AK-630-2 Duet, εκτοξευτές Gibka για αντιαεροπορικούς πυραύλους τύπου Igla, αλλά και δυτικά όπλα από την στιγμή που κριθεί επιβεβλημενη η δυτικοποίηση τους.

Προτείνεται συγκεκριμένα η εγκατάσταση συστήματος μάχης της Thales με εξοπλισμό κατά σκαφών επιφανείας MM-40 Exocet Block III.

Το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι ότι το κόστος δεν θα ξεπεράσει για έξι πλοία το 1,2 δισ. ευρώ, σε βάθος δεκαετίας, με δάνειο από ρωσικές τράπεζες, όταν για μία FREMM απαιτούνται 900 εκατομμύρια!

Αλλες, φυσικά οι δυνατότητες των FREMM σε αποστολές στην Ανατολική Μεσόγειο, αλλά τα οπλικά συστήματα είναι τα ίδια! Μην πούμε ότι οι Kalibr, είναι ακόμα πιο φονικοί και με ακόμα μεγαλύτερη ακτίνα δράσης από τους SCALP Naval της MBDA!

Το ρωσικό Ναυτικό αξιοποιεί επιχειρησιακά πέντε πλοία του τύπου, τα τρία εκ των οποίων ενταγμένα στον στόλο της Κασπίας Θάλασσας και τα άλλα δύο στον στόλο της Μαύρης Θάλασσας.

Η πρόταση για το ΠΝ συνοδεύεται από επενδυτική πρόταση για απόκτηση ή πλειοψηφική συμμετοχή είτε στα ναυπηγεία Ελευσίνας, είτε στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά τν ναυπηγείων «Zelenodolsk».
 
Lete?
Την ναυπήγηση μιας σειρά πλοίων που θα βασίζονται στην stealth σχεδίασης κλάση Buyan-M (Project 21631) εξοπλισμισμένα με πυραύλους cruise Kalibr, αλλά και ισχυρό α/α εξοπλισμό, όπως και βλήματα κατα σκαφών επιφανείας θα προτείνει η Ρωσία να προμηθευτεί το ελληνικό Πολεμινό Ναυτικό, προκειμένου να καταφέρει να εκσυγχρονίσει τον απαρχαιωμένο στόλο του με χαμηλό κόστος!

Τα νυν πλοία, κορβέτες εκτοπίσματος 1047 τόνων αποδείχθηκαν "λίρα εκατό" για το ρωσικό Ναυτικό, αφού εκτός από εξαιρετικά αξιόπλοα αποδείχθηκαν και ικανά ως πλατφόρμες εκτόξευσης βλημάτων cruise έχοντας "ραντίσε" αρκετές φορές τους ισλαμιστές από την Κασπία Θάλασσα, αλλά και την Μεσόγειο.

Για το ελληνικό Ναυτικό προτείνεται μία ναυπήγηση 1800 τόνων που θα ναυπηγηθούν στην Ελλάδα με τεχνογνωσία από τα ναυπηγεία «Zelenodolsk»,

Εκτός από το εκτόπισμα το μήκος θα αυξηθεί από τα 62 στα 85 μέτρα και η ταχύτητα στους 28 κόμβους.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό τους, μπορούν να φέρουν, μεταξύ άλλων, τους γνωστούς πλέον μετά τη χρήση τους στο μέτωπο της Συρίας πυραύλους Kalibr τύπου cruise, αντιαεροπορικό σύστημα AK-630-2 Duet, εκτοξευτές Gibka για αντιαεροπορικούς πυραύλους τύπου Igla, αλλά και δυτικά όπλα από την στιγμή που κριθεί επιβεβλημενη η δυτικοποίηση τους.

Προτείνεται συγκεκριμένα η εγκατάσταση συστήματος μάχης της Thales με εξοπλισμό κατά σκαφών επιφανείας MM-40 Exocet Block III.

Το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι ότι το κόστος δεν θα ξεπεράσει για έξι πλοία το 1,2 δισ. ευρώ, σε βάθος δεκαετίας, με δάνειο από ρωσικές τράπεζες, όταν για μία FREMM απαιτούνται 900 εκατομμύρια!

Αλλες, φυσικά οι δυνατότητες των FREMM σε αποστολές στην Ανατολική Μεσόγειο, αλλά τα οπλικά συστήματα είναι τα ίδια! Μην πούμε ότι οι Kalibr, είναι ακόμα πιο φονικοί και με ακόμα μεγαλύτερη ακτίνα δράσης από τους SCALP Naval της MBDA!

Το ρωσικό Ναυτικό αξιοποιεί επιχειρησιακά πέντε πλοία του τύπου, τα τρία εκ των οποίων ενταγμένα στον στόλο της Κασπίας Θάλασσας και τα άλλα δύο στον στόλο της Μαύρης Θάλασσας.

Η πρόταση για το ΠΝ συνοδεύεται από επενδυτική πρόταση για απόκτηση ή πλειοψηφική συμμετοχή είτε στα ναυπηγεία Ελευσίνας, είτε στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά τν ναυπηγείων «Zelenodolsk».

Gati oxh .
 
Dat Ding sieht aus wie mein Schlauer Stromzähler(Akilli Elektrik Sayici) in der Türkei.

Zu deiner Information, damit du verstehst was es ist:

WiSPR Vehicular Intercom System


WISPR is a state-of-the-art, fully programmable digital communication system that incorporates a new philosophy in vehicle and inter-vehicle communications. The system forms a homogenous, robust, reliable and fully scalable voice and data communications platform, offering toll-quality voice for inter-vehicular communications, data information exchange services over standard physical interfaces.

The embedded, leading-edge Dynamic Noise Reduction assures crystal clear audio in extremely noisy environments and guarantees the highest speech intelligibility,
ensuring enhanced crew member performance under extreme combat conditions.


The WISPR novelties include the system’s inherent Secure Wireless Local Area Network together with autonomous portable units for personnel outside vehicles,
providing high speeds wireless data and voice communications between vehicles and the dismounted soldier, including video transfer.
http://www.intracomdefense.com/post/26
 

Anhänge

  • WiSPR.jpg
    WiSPR.jpg
    168,9 KB · Aufrufe: 49
Der zweite Seeaufklärer/Uboot-jagdflugzeug P3B ist bei der griechischen Firma EAB zur Modernisierung

Στην ΕΑΒ το δεύτερο P3B-Orion του Πολεμικού Ναυτικού (φωτ)

Δούκας Γαϊτατζής
17/09/2016
2


Το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού (ΓΕΝ) ανακοίνωσε ότι την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε η μεταστάθμευση από το στρατιωτικό αεροδρόμιο Ελευσίνας στις
εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας, του δεύτερου αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας P3B-Orion από τα πέντε συνολικά, στο πλαίσιο προγράμματος
εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των εν λόγω αεροσκαφών
http://www.proelasi.org/2016/09/17/στην-εαβ-το-δεύτερο-p3b-orion-του-πολεμικού-να/
 

Anhänge

  • pic01.jpg
    pic01.jpg
    206,9 KB · Aufrufe: 37
  • 29118544874_8dbed6d3e2_z.jpg
    29118544874_8dbed6d3e2_z.jpg
    39,9 KB · Aufrufe: 37
  • 29118547064_3f31844fa7_z.jpg
    29118547064_3f31844fa7_z.jpg
    115,1 KB · Aufrufe: 37
  • 29663848001_173223616d_z.jpg
    29663848001_173223616d_z.jpg
    61,5 KB · Aufrufe: 37
  • 29663852231_8963665fc3_z.jpg
    29663852231_8963665fc3_z.jpg
    108,8 KB · Aufrufe: 37
  • 29663938681_e561536a2d_z.jpg
    29663938681_e561536a2d_z.jpg
    88,8 KB · Aufrufe: 37
  • 29710026126_cb98454fab_z.jpg
    29710026126_cb98454fab_z.jpg
    44,7 KB · Aufrufe: 37
Zurück
Oben