Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Greece - Hellenic Aerospace Industry (HAI) Presentation


The Hellenic Aerospace Industry S.A. (HAI, Greek: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία, Elliniki Aeroporiki Viomichania or ΕΑΒ) is the leading aerospace and defense industry of Greece.
HAI was established in 1975 having as its major mission to deliver services and products to the Armed Forces of the Hellenic State. By implementing an extrovert strategy during recent years,
HAI has achieved to expand its customer base and to establish itself as a reliable partner of the leading aerospace industries globally. Operating with state-of-the-art production processes and highly qualified personnel,
HAI offers high performance products and quality services.


The company has undertaken over the years a great deal of subcontracting work with major International Aerospace companies (including Boeing, Airbus, Alenia, Lockheed Martin,
Raytheon, EADS and many others) and has accomplished many original developments in military electronics, telecommunications equipment, night vision equipment, wind generators and composite material technology.


Original designs include a number of Unmanned Aerial Vehicles (the Pegasus model), first flown in 1982 and still in service with the Hellenic Air Force.

HAI is located 65 kilometers north-west of Athens, with facilities covering an area of 200,000 sq.m.

https://www.youtube.com/watch?v=A8JBHzLlcVs
 
Zuletzt bearbeitet:
H πρόταση της Ρωσίας προς την Ελλάδα να αποκτήσει μαχητικό 4++ γενιάς Su-35 ως μοναδικό αντίμετρο σε ότι αφορά την από αέρος απάντηση (γιατί υπάρχουν και τα επίγεια συστήματα αεράμυνας που μπορούν να δώσουν λύσεις μέχρις ενός σημείου) στα υπερ-εκατό (θα αποκτήσουν και 16 επιπλέον των 100) τουρκικά μαχητικά F-35, εξακολουθεί να υφίσταται και να επανέρχεται από καιρού εις καιρόν.
Με κόστος κάπου 70 εκατομμύρια ευρώ για πλήρες πακέτο, με υποστήριξη, εκπαίδευση, νέα όπλα, δυτικοποίηση ηλεκτρονικών κλπ, κοστίζει κάπου το μισό από όλα τα δυτικά μαχητικά 4ης γενιάς και το ένα τρίτο από το F-35 (βάσει της τιμής που το προμηθεύτηκε το Ισραήλ.
Δηλαδή μία Μοίρα Su-35 θα κόστιζε μόλις 2,8 δισ. ευρώ. Το ενδιαφέρον με την ρωσική πρόταση είνα ότι αναφέρεται σε χαμηλότοκο δάνειο με επιτόκιο 2,5% με 20ετείς όρους αποπληρωμής και μέρος αυτού (το 20%) θα εξοφληθεί με αγροτικά προϊόντα.
 
Die Modernisierung des Seeaufklärers P3B wird beschleunigt, insgesamt sollen 5 Flugzeuge modernisiert werden.

Ολοταχώς για τη συγκρότηση ναυτικής αεροπορίας και η σημασία των P-3 Orion


Κανονικά και με εντατικούς ρυθμούς εξελίσονται οι εργασίες εκσυγχρονισμού των Αεροσκαφών Ναυτικής Συνεργασίας στις εγκαταστάσεις της Ε.Α.Β. Η σύμβαση προβλέπει την επανενεργοποίηση ενός αεροσκάφους P-3B του Πολεμικού Ναυτικού και την προμήθεια του τακτικού επιχειρησιακού λογισμικού και του εξοπλισμού για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό 4 ακόμη αεροσκαφών P-3B για το Πολεμικό Ναυτικό. Τα εργοσύνολα (Kits) του Προγράμματος Δομικού Εκσυγχρονισμού (MLU) θα προσδώσουν μια επέκταση του χρόνου ζωής κατά 15,000 ώρες πτήσης. Πρακτικά, αυτό συνεπάγεται επιπλέον 20 με 25 χρόνια ζωής για το Π.Ν. Επιπλέον, η σύμβαση προβλέπει τη εργοστασιακή συντήρηση, ένα ελληνικό ολοκληρωμένο τακτικό σύστημα αποστολών και διοίκησης, νέα ηλεκτρονικά συστήματα και άλλο βοηθητικό εξοπλισμό και υπηρεσίες. «Η επιλογή των P-3B και η αναβάθμισή τους είναι η πλέον συμφέρουσα για τη χώρα. Με κριτήριο την ικανοποίηση των επιχειρησιακών απαιτήσεων του Πολεμικού Ναυτικού, τα P-3 με το πρόγραμμα MLU προσέφεραν μέσω της διακρατικής συμφωνίας ΗΠΑ-Ελλάδος την βέλτιστη σχέση ‘κόστους-αποτελεσματικότητας’», δήλωσε ο Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης ΠΝ, Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας. Προ της πρόκρισης του εκσυγχρονισμού των αεροσκαφών P-3B εξετάστηκαν 9 διαφορετικές λύσεις εκ των οποίων ως η πλέον συμφέρουσα από άποψη κόστους οφέλους ήταν αυτή του εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων P-3B. Πρόκειται για την πλέον εφικτή και συμφέρουσα λύση όπως σημείωσε στην ομιλία του ο Α/ΓΕΝ. Όπως τόνισε στην ομιλία του στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ ο Α/ΓΕΝ ιδιαίτερη έμφαση αποδόθηκε στην ικανότητων των P-3B να περιπολούν για πολλές ώρες στη Ανατολική Μεσόγειο με σκοπό την παροχή εικόνας της τακτικής καταστάσεως και την συλλογή και καταγραφή πληροφοριών. Μέχρι τώρα αυτό γίνονταν με μονάδες επιφανείας και πολλαπλάσιο κόστος. Τα P-3B θα είναι σε θέση να εκτελούν πλήρες φάσμα αποστολών ανθυποβρυχιακού πολέμου, πολέμου επιφανείας, συλλογή πληροφοριών των κινήσεων του τουρκικού στόλου καθώς και συμμετοχή σε επιχειρήσεις έρευνας διάσωσης. Το κάθε αεροσκάφος «P-3» μπορεί να πετά επί 12 ώρες συνεχώς και να ελέγχει τεράστιες περιοχές του Αιγαίου και της νοτιοανατολικής Μεσογείου. Δύναται να ελέγχει πό κινήσεις υποβρυχίων και πλοίων μέχρι μεταναστευτικές ροές, κλπ.Τα τελευταία νεότερα από το ΓΕΝ αναφέρουν τη συγκρότηση Διοίκησης Ναυτικής Αεροπορίας με προϊστάμενη αρχή το Αρχηγείο Στόλου Π.Ν. Στη Διοίκηση Ναυτικής Αεροπορίας θα περιλαμβάνονται οι μοίρες ελικοπτέρων (1η και 2η ΜΕΝ) καθώς και η 353 Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας. Μεσοπρόθεσμα στόχος του ΓΕΝ είναι η πρόσκτηση ικανοτήτων ζεύξης δεδομένων και στα ελικόπτερα του Π.Ν δημιουργώντας περιβάλλον δικτυοκεντρικών επιχειρήσεων. Εξάλου όπως επισημαίνουν οι επιτελείς του Π.Ν το άλφα και το ωμέγα στις σύγχρονες διακλαδικές και ειδικότερα αεροναυτικές επιχειρήσεις είναι η εικόνα της τακτικής καταστάσεως. Προβληματισμό προκαλεί η ηλικία των ελικοπτέρων ΑΒ-212 τα οποία και βρίσκονται στο όριο της επιχειρησιακής τους ζωής. Γι αυτό και το Π.Ν αποφάσισε τη δομική ενίσχυση στα ελικοδρόμια των φρεγατών κλάσης "S" με στόχο την ικανότητα προσνείωσης ελικοπτέρων Seahawk. Πληροφορίες έπειτα από επιστολή του γραφείου ODC της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Αθήνα προς το ΓΕΝ που θέλουν την άφιξη ελικοπτέρων Seahawk από τις ΗΠΑ αντιμετωπίζονται επιφυλακτικά αφού ναι μεν έχει γίνει η μελέτη επιχειρησιακής σκοπιμότητας πλην όμως εκκρεμεί μια ολοκληρωμένη τεχνοοικονομική μελέτη που θα αναφέρει το κόστος κύκλου ζωής καθώς και λοιπά τεχνικά δεδομένα για την πτητική κατάσταση των ελικοπτέρων. Δεδομένου ότι ο κύλος ζωής ενός πτητικού μέσου είναι περί τα 25 και 30 χρόνια τα Agusta Bell AB 212 έχουν προ πολλού κλείσει τον κύκλο τους. Φυσικά προμήθεια νέων είναι αδύνατη απόρροια της έλλειψης κονδυλίων. Τα ελικόπτερα βρίσκονται σε υπηρεσία από το 1979 (37 χρόνια). Κύριο στοιχείο είναι η ύπαρξη ολοκληρωμένης σουίτας ESM (Electronic Support Measures). Το χρονοδιάγραμμα των παραδόσεων ξεκινά από το 1ο αεροσκάφος της ενδιάμεσης συμφωνίας που θα παραδοθεί το 2ο εξάμηνο του 2017 ενώ ακολούθως το 1ο εκσυγχρονισμένο θα παραδοθεί μέσα του 2019 ενώ έως το 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού. Τα εκσυγχρονισμένα αεροσκάφη θα φέρουν το ραντάρ ELM-2022 της Ισραηλινής ΙΑΙ, τον υπέρυθρο αισθητήρα έρευνας MX-15 της εταιρείας Wescam καθώς και το σύστημα ESM/ELINT ELL-8385 – (Integrated UAV ESM/ELINT System). Το τακτικό σύστημα θα είναι της ελληνικής εταιρείας ISI Hellas. Πρόκειται για τακτικό σύστημα ανοικτής αρχιτεκτονικής γνωστό και ως Mission Integration & Management System θα διασυνδέει το σύνολο των αισθητήρων, των ζεύξεων, των οπλικών συστημάτων και των διαφόρων λοιπών υποσυστημάτων του αεροσκάφους προσφέροντας στον επικεφαλής του πληρώματος αποστολής μια ενιαία και ολοκληρωμένη εικόνα της τακτικής κατάστασης. Το σύστημα αυτό θα υποστηρίζεται και από επίγειο σταθμό και Ανοικτής αρχιτεκτονικής για τη διασύνδεση των παρακάτω υποσυστημάτων: SAR Radar, EO/IR, ESM, EW/ELINT, ASW/ACINT, MAD, AIS, INS, GPS, Ζεύξεων Δεδομένων (ULS, Link 11, Link 16).
???????? ??? ?? ?????????? ???????? ?????????? ??? ? ??????? ??? P-3 Orion


 

Anhänge

  • Capture.jpg
    Capture.jpg
    46,7 KB · Aufrufe: 33
  • P3B.jpg
    P3B.jpg
    68 KB · Aufrufe: 35
  • p3mission-avionics.jpg
    p3mission-avionics.jpg
    223,1 KB · Aufrufe: 33

Freu dich nicht zu früh.

Eure Infrastruktur( falls welche vorhanden) ist haupsächlich auf westliche Standards ausgelegt . Würde man sich dennoch für die Suchoi Flieger entscheiden, wäre das ein sehr teures Unterfangen und das im Angesicht der klammen Kassen.
Beinahe die Komplette Elektronik im Kockpit müsste neu integriert und mit anderem Software geladen werden.

Das israelische Rüstungsunternehmen Elta ist spezialisiert auf Kockpitkonfiguration. Vielleicht bieten sie ihre Hilfe an.

Die gesagt, die Umrüstung kann zu einem sauteuren Unterfangen werden.
 
Die griechische Firma Miltec Hellas, spezialisiert auf Nachtsichtgeräte, aht ihre neue Kamera MLT_IRS-80
auf der Waffenmesse ADEX 2016 in Aserbaidschan vorgestellt.



Η Miltech είναι η μοναδική Ελληνική Εταιρεία που συμμετέχει στην Έκθεση Αμυντικού Υλικού ADEX 2016 που πραγματοποιείται στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν από 27 έως 30 Σεπτεμβρίου 2016.
Στην έκθεση αυτή η Miltech παρουσιάζει μια σειρά από θερμικές κάμερες παρατήρησης και σκόπευσης.

Οι νέες κάμερες χρησιμοποιούν το νέο αισθητήρα υψηλής ευκρίνειας που δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερη ακρίβεια στη στόχευση και φυσικά ευκρινέστερη εικόνα.

Η νέα κάμερα στόχευσης MLT-IRS-80 έχει ήδη περάσει μια σειρά δοκιμών που διήρκεσαν περίπου 1 χρόνο κι έχουν επιλεγεί από δύο σημαντικούς πελάτες του εξωτερικού
λόγω των τεχνικών πλεονεκτημάτων της έναντι 22 ανταγωνιστών.

Παράλληλα η Miltech έχει ολοκληρώσει το νέο σύστημα παρατήρησης που αποτελείται από ψυχόμενη θερμική κάμερα για αποστάσεις τουλάχιστον 10 km
σε συνδυασμό με μεγάλους φακούς ΖΟΟΜ, κάμερα ημέρας και αποστασιόμετρο LASER.

Η κάμερα αυτή έχει ήδη τοποθετηθεί σε Πολεμικό Πλοίο και υφίσταται τις προβλεπόμενες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες.
Στη φωτογραφία ο κ. Αλέξανδρος Κουτσός επιδεικνύει τη θερμική κάμερα σκόπευσης στον Υπουργό Αμυντικής Βιομηχανίας του Αζερμπαϊτζάν
Κο Yavar Jamlov και στον Αρχηγό της Αστυνομίας Κο Elchin Guliyev καθώς και σε ανώτερους αξιωματικούς της συνοδείας.
H ???????? ???????? Miltech Hellas A.E. ???? ?????? ???????????? ?????? ADEX 2016 ??? ???????????? » Via Diplomacy

 

Anhänge

  • MLT-IRS-80-1.jpg
    MLT-IRS-80-1.jpg
    223,4 KB · Aufrufe: 24
  • thermal-series.jpg
    thermal-series.jpg
    21,4 KB · Aufrufe: 24
  • adex-2016-ii.jpg
    adex-2016-ii.jpg
    46 KB · Aufrufe: 24
Gelöscht von papo...


Die Übersetzung überlasse ich euch meine Süßen......
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Psofos....stous abaptistous:)
 
Zurück
Oben