Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

In Griechenland entflohener Terrorist ruft zum Krieg auf

Der weg bis zur Psychiatrie ist nicht weit :emir:

Amphion ist der ururururuururururruururururenkel Alexander des Großen und Amphion ist stolzer Makedone. Er hat vor niemanden Angst

Die Wahrscheinlichkeit ist viel grösser das die GR Nazi-Bande in die Psychiatrie kommt als 2.1 MIO :D

Viva la Revolution!!!!

Der einzige der zu bemitleiden ist bist du blöder Nazi. Hör auf in jeden Thread zu nerven da postet er etwas als Spass gedacht und schon drehst du scheiss Nazi wieder durch

Die 2.1 MIO waren von deinem Nazi-Freund und diese Geschichte kannst du gerne deinem Psychiater erzählen sonst tut sich das kaum einer freiwillig an

meine herren, es geht hier um die terroristengurke xiros.

:haha: euch nimmt keine Psychiatrie auf zu hoffnungslos

Kannst du vergessen wie unsere Freunde im Spiel sind :lol: aber ich sage nichts mehr da es nicht um MK geht

welches thema?

- - - Aktualisiert - - -

bleibt bitte beim Thema

es sind nicht die Eltern schuld sondern das Regime in FYROM die Bande Gruevski und Co

Haben wir in fyrom eine Diktatur?
Nein, also sind diejenigen an der Misere Schuld, die so gewählt haben wie bekannt.
Und deren Kinder werden es einst ausbaden.

Ich lese gerade, daß in fyrom die Begeisterung immer mehr nachlässt und sich immer mehr Menschen der Wahrheit stellen.
Aber sie haben es nicht endgültig eingesehen, daß das Aufstellen griechischer Monumente nicht dazu beitragen wird, unsere Haltung darin zu verwerfen.
Nur Geduld, nur noch 20 Jahre, dann hat sich alles gelöst.

Παρά το γεγονός ότι οι πολίτες της χώρας εύχονται να λυθεί η διαφορά, η αισιοδοξία τους έχει μειωθεί. Το 30% των ερωτηθέντων δηλώνουν βέβαιοι ότι η διαμάχη θα παραμείνει εκκρεμής για καλό. Σε ερώτηση για τις μελλοντικές κινήσεις, ένα 31,8% πιστεύει ότι οι πρωθυπουργοί των δύο χωρών θα πρέπει να συμμετέχουν στις διαπραγματεύσεις, ένα 30,6% καλούν στη συμμετοχή ενός τρίτου διαπραγματευτή -όπως ΗΠΑ (30,6%), ΕΕ (22%), Ηνωμένα Έθνη (16,1%) ή τη Γερμανία (8,1%).

Ο Σκοπιανός υπουργός Εξωτερικών, Νικολά Ποπόσκι και ο Αντόνιο Μιλόσοσκι θεωρούν ότι η μείωση της αισιοδοξίας των πολιτών είναι ένα αποτέλεσμα των μικρών προσδοκιών για λύση του ζητήματος της ονομασίας. Η δημοσκόπηση διενεργήθηκε από το Κέντρο για τη Διεθνή Συνεργασία και το Ινστιτούτο για τη Δημοκρατία «Societas Civilis» των Σκοπίων από τις 15 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου 2013 σε δείγμα 1.000 ερωτηθέντων.
Σκόπια: Απο��ίπτουν οποιαδήποτε εναλλακτική πέ�αν του ονόματος "Μακεδονία"

Zuletzt bearbeitet:
Haben wir in fyrom eine Diktatur?
Nein, also sind diejenigen an der Misere Schuld, die so gewählt haben wie bekannt.
Und deren Kinder werden es einst ausbaden.

Ich lese gerade, daß in fyrom die Begeisterung immer mehr nachlässt und sich immer mehr Menschen der Wahrheit stellen.
Aber sie haben nicht nicht endgültig eingesehen, daß das Aufstellen griechischer Monumente nicht dazu beitragen wird, unsere Haltung darin zu verwerfen.
Nur Geduld, nur noch 20 Jahre, dann hat sich alles gelöst.

Σκόπια: Απο��ίπτουν οποιαδήποτε εναλλακτική πέ�αν του ονόματος "Μακεδονία"

wir haben dort keine diktatur aber die komunisten aus ex yugoslawien sind nicht in luft aufgelöst. die mischen in der politik mit. Titos plan führen die unermüdlich weiter.
Demokratie ist in meinen augen eine moderne form der Diktatur

wir haben dort keine diktatur aber die komunisten aus ex yugoslawien sind nicht in luft aufgelöst. die mischen in der politik mit.
Titos plan führen die unermüdlich weiter.
Demokratie ist in meinen augen eine moderne form der Diktatur

Nun, wir sind jedoch keine Jugoslawen, auch keine Kommunisten.
Sollten also die Altkommunisten irgendwie stunk machen, dann bestände Handlungsbedarf.

ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δώδεκα διαδοχικές εκδόσεις,εμπλουτισμένες συνεχώς με νεότερα δεδομένα, κυκλοφόρησαν πάνω στην ανθρωπολογική - εθνογενετική μελέτη των Ελλήνων. Βάση αυτού του έργου αποτελεί η διδακτορική διατριβή τού Άρη Ν. Πουλιανού, που εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας υπό την επίβλεψη του διάσημου καθηγητή Ανθρωπολογίας Γ. Φ. Ντεμπέτς. H έρευνα στηρίχθηκε στη μελέτη 70 ανθρωπολογικών γνωρισμάτων 3000 περίπου Ελλήνων πολιτικών προσφύγων του 1949 στην τ. Σοβιετική Ένωση. Τα γνωρίσματα αυτά (π.χ. ύψος σώματος, πλάτος προσώπου, χρώμα δέρματος, σχήμα ματιών), αντανακλούν με τη σειρά τους τις δομές των γονιδίων και του DNA. Η στατιστική επεξεργασία, σε συνδυασμό με την γεωγραφική τους κατανομή, απέδειξε μαθηματικά την ακατάπαυστη βιολογική συνέχεια των Ελλήνων σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής και προϊστορικής εποχής (λόγω της μικρής στατιστικής απόκλισης στη διασπορά των ανθρωπομετρικών και σωματοσκοπικών γνωρισμάτων), που ανάγεται τουλάχιστο στη Μεσολιθική και Άνω Παλαιολιθική περίοδο (30.000 χρόνια). Επίσης, η ιστορική συνέχεια αποδεικνύεται από τη σύγκριση των μετρήσεων των σύγχρονων κατοίκων με αυτές των αρχαίων και προϊστορικών κρανίων της Ελλάδας, οι οποίες στατιστικά δεν παρουσιάζουν διαφορές. Έτσι, παρά τις κατά καιρούς επιδράσεις και περιορισμένες (κυρίως εσωτερικές) μετακινήσεις πληθυσμών, με την ανθρωπολογική έρευνα έγινε φανερό ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας έμεινε βασικά αναλλοίωτος και ότι οι σύγχρονοι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων φύλων που κατοικούσαν στην ελληνική χερσόνησο. Από την ίδια μελέτη έγινε επίσης γνωστό ότι οι Αλβανόφωνοι, οι Σλαβόφωνοι (μέχρι και το Μαυροβούνιο), καθώς και οι Βλάχοι της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας, είναι στην πλειονότητά τους αυτόχθονες και έτσι οι ξένες επιδράσεις σε αυτούς αφορούν κυρίως στη χρήση των νεότερων γλωσσών που μεταχειρίζονται σήμερα.
http://www.aee.gr/hellenic/4greeks_origin/greeks_origin.html

Leute, ihr habt doch eure Spielwiese. Beide Seiten sollten die Threads nicht so vollmüllen.

Diese Thema interessierte mich zufällig, aber ich will bei der Informationsaufnahme nicht der Themata unqualifizierte Aussagen filtern müssen.

Bitte, bitte, bitte, verpisst euch wenn ihr nix zum beitragen könnt.

Leute, ihr habt doch eure Spielwiese. Beide Seiten sollten die Threads nicht so vollmüllen.

Diese Thema interessierte mich zufällig, aber ich will bei der Informationsaufnahme nicht der Themata unqualifizierte Aussagen filtern müssen.

Bitte, bitte, bitte, verpisst euch wenn ihr nix zum beitragen könnt.

Du bist doch grieche oder?Falls ja.......wird dir unser zirkusartist aus sofia,wenig weiterhelfen können.

Zurück
Oben