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Infrastruktur-Projekte Bosnien und Herzegowina

Meine Quellen hab ich mündlich erhalten.
Zeig mal der deine

mündlich ist immer gut.
wurden sie überliefert?


du geben einfach " core Network bosnien" in googele ein.
dann kommen antworten.

weisch, seid es googel gibt, seid dem seit ihr klüger.
 
Vom hören sagen lehrnt man lügen, deswegen muss mann zuverläsige mündliche Quellen haben.
Unter core Network bosnien hab ich nichzs über die Finanzierung der Autobahn gelesen naoch hab ich gelesen wer die späteren Gewinne einsackt.

Das einzige sinnvolle was da stand sit das Dayton Bosnien komplex und finanziell nicht tragbar ist.
 
Vom hören sagen lehrnt man lügen, deswegen muss mann zuverläsige mündliche Quellen haben.
Unter core Network bosnien hab ich nichzs über die Finanzierung der Autobahn gelesen naoch hab ich gelesen wer die späteren Gewinne einsackt.

Das einzige sinnvolle was da stand sit das Dayton Bosnien komplex und finanziell nicht tragbar ist.


Im Transportsektor stehen erhebliche Investitionen an. Im Rahmen der Konnektivitätsagenda („core network“) haben BIH und die EU folgende Prioritäten definiert: Ausbau des paneuropäischen Bahn- und Straßenkorridors Vc (Nord-Süd-Autobahn durch BIH von Šamac über Doboj, Zenica, Sarajewo, Mostar bis zur kroatischen Grenze nach Ploče), die Route 2a (Straßenverbindung Gradiška-Banja Luka-Lašva-Travnik), den Flughafen Sarajewo und die Binnenhäfen Bosanski Šamac und Brčko.
 
Und steht da was wer das Geld der späteren Einnahmen einsackt.

Es steht auch nichts drin das die Chinesen und auch die Araber auch Geld reininvestieren.
Der Binenhafen wird mit höchster Wahrscheinlichkeit nicht in Samac gebaut sonder in Ruzica in der nähe von Slavonski Brod.
Und die Autobahn beginnt in Sviljaj und auch nicht in Samac.

Die Pfeiler für die Brücke stehen schon.
 
Nastavak izgradnje autoceste na Koridoru Vc

Vijeće ministara BiH utvrdilo je Prijedlog ugovora o zajmu (Projekt Koridor Vc 2) između Bosne i Hercegovine i Evropske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 80 miliona eura s rokom otplate zajma od 15 godina, uključujući četiri godine grejs perioda i povoljnu EURIBOR kamatu.

Zajam će se se koristiti za izgradnju autoceste na poddionici od Bune do Počitelja u dužini od 7,2 km te izgradnju autoceste na poddionici između Donje Gračanice i tunela Zenica, koji je nastavak dionice Klopče – Donja Gračanica, uključujući petlju Zenica Sjever zajedno s mostom preko rijeke Bosne i spojnom cestom od petlje do regionalnog puta u dužini od 3,9 km.

Sredstva će biti alocirana na Federaciju BiH, a korisnik zajma je javno poduzeće Autoceste FBiH d.o.o. Mostar.

Očekuje se da će projekt biti završen do 31. decembra 2019. godine.

Za ovaj projekt bit će osigurano i vlastito finansiranje neophodno za završetak projekta u iznosu od oko 16,2 miliona eura za eksproprijaciju i projektiranje.

Ministarstvo finansija i trezora dostavit će Prijedlog ugovora s Osnovama za njegovo zaključivanje Predsjedništvu BiH u daljnju proceduru, a za bh. potpisnika predložen je ministar finansija i trezora.
 
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