Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Infrastruktur-Projekte Bosnien und Herzegowina

Faktor na gradilištu: Tunel Karaula će biti gotov do sredine 2016.

Slijedi izgradnja dvaju mostova dugih 280 i 130 metara, te dijela trase u dužini oko 1.500 metara što bi moglo biti gotovo do kraja ove godine.

Na kraju tunela Karaula, probijenog januara 2015. godine, inače dijela budućeg magistralnog puta Sarajevo – Tuzla, ne vidi se svjetlost. Zaobljen je malkice. No, to ne znači da kroz njega neće zapuhati neki novi vjetar! Građevinski radovi na tunelu su završeni, radi se na mašinskim i elektroinstalacijama. Što ne znači da teče sve po planu.

Vozi, Miško

Naime, zapelo je oko deponovanja viška materijala iz tunela, pa ugovoreni radovi na trasi ceste kasne.

- Čini se, i taj je problem riješen. Strabag, glavni izvođač radova je, kako nam je objašnjeno, našao neku parcelu na kojoj će deponovati višak materijala. Ako je to tačno, do kraja juna 2016. radovi na tunelu bi bili gotovi. Potom slijedi završetak cjelokupne dionice Kladanj –Podpaklenik, izgradnja dvaju mostova (280 i 130 metara), te dijela trase u dužini oko 1.500 metara što bi moglo biti gotovo do kraja 2016. – kaže naš izvor. Time bi pedesetogodišnja agonija generacija vozača i putnika koji su koristili magistralni putni pravac Tuzla – Sarajevo, preko planinskog prevoja Karaula, nadmorske visine od 910 metara, bila okončana. Saobraćaj na toj dionici puta u zimskom periodu bio je posebno opasan, a nerijetko je zbog nemogućnosti čišćenja snijega i leda bivao zatvoren. Tunel je probijen s nevjerovatnom preciznošću. Odstupanja u proboju timova iz Olova i sa kladanjske strane su jedan centimetar.

Evakuacija

Na proboju je bilo angažovano između 80 i 120 radnika. Ovom dionicom će najveći gradovi FBiH, Tuzla i Sarajevo, biti bliži za oko 20 minuta vožnje, ali najvažnije je da će nova cesta biti daleko bezbjednija od postojeće. I općine Olovo i Kladanj će biti na samo desetak minuta vožnje. Uporedo s glavnim tunelom koji je dug 902 metra, gradi se i evakuacioni tunel dužine 460 metara, a ukupna vrijednost radova iznosit će oko 25 miliona KM.
 
BANJA LUKA-PRNJAVOR (GRANIT)

The highway will have 4 new tracks (two double tracks) with a length of 35,3km (out of which 14,12km has been awarded to Granit AD Skopje)

From the west towards the east between Banja Luka and Prnjavor is the eastern section of the planned highway with a length of 71,91km which is connecting Banja Luka to the new Corridor V-c near Doboj. In one direction the average width is 10.7 meters which consists of two lanes that have 3.75 meters width and one lane for stopping and has striped markings.

The project will provide facilities for maintenance of the highway, centers of maintenance, sensors to monitor traffic, communcation equipment, signaling and patrol vehicles.

Within the project there are planned facilities for users such as resorts, petrol stations and car parks, as well as pay-tolls.

The highway is located between the river Vrbas and from a hydrographic aspect is densely intersected with smaller rivers like Gumjera, Crkvena reka, Lishnja, Ilova, Osinnja. The highway is crossing through the municipalities Laktashi and Prnjavor.

05-banja-luka-prnjavor-1024x486.jpg


04-banja-luka-prnjavor-1024x555.jpg


01-banja-luka-prnjavor-1024x614.jpg


02-banja-luka-prnjavor-1024x614.jpg


03-banja-luka-prnjavor-1024x614.jpg
 
Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.


so soll die Brücke am Grenzübergang Svilaj Aussehen

- - - Aktualisiert - - -

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 
Die geilste Nachricht bezüglich Infrastruktur^^

ODLUKA O NOVOJ TRASI AUTOCESTE KONJIC - MOSTAR NA KORIDORU Vc

Vlada FBiH je donijela Odluku o modelu realizacije projekta izgradnje donice autoceste Konjic - Mostar Sjever na Koridoru Vc kojim je utvrđena trasa prema idejnom rješenju koje prolazi dolinom Bijela i kroz planinu Prenj u dužini od 35,16 kilometara između Konjica (petlja Ovčari) i Mostara Sjever (petlja Vrapčići).

Sredstva za realizaciju ovog projekta bi treba biti obezbijeđena prema modelu „finanisiraj - projektuj - izgradi“, tako da privatni partner ponudi finansijske institucije koje će dati zajam za ove radove u iznosu definisanom ugovorom o građenju. Bit će odabran najpovoljniji ponuđač za izgradnju i finansiranje.

Radovi će biti ugovoreni prema FIDIC uvjetima ugovora o postrojenjima, projektovanju i građenju za električna i mehanička postrojenja, građevinske i inžinjerske radove prema projektima izvođača.

Vlada je danas JP Autoceste Federacije BiH zadužila da pripremi tendersku dokumentaciju za primjenu novog modela finansiranja.

U roku od 30 dana od stupanja na snagu ove odluke Vlada Federacije BiH će Parlamentu Federacije BiH uputiti amandman na Prijedlog prostornog plana posebnih obilježja od značaja za Federaciju BiH „Autocesta na Koridoru Vc“ u skladu sa ovom trasom. Za pripremu amandmana je zaduženo Federalno ministarstvo prostornog uređenja.

U inicijativi Autocesta FBiH za donošenje ove odluke navedeno je da je ova dionica u postojećim prostorno-planskim dokumentima položena tako da većim dijelom zaobilazi planinu Prenj i prati postojeću magistralnu cestu. Ukupna dužina trase je 53,2 kilometra, od čega su šest kilometara mostovi i vijadukti, a gotovo 21 kilometar tuneli, te predstavlja najskuplju dionicu na cijelom Koridoru, što u znatnoj mjeri umanjuje njegovu izvodljivost u cjelini.

U pregovorima s međunarodnim finansijskim institucijama u vezi s izgradnjom ove dionice, ukazano je da ne postoje ni minimalni elementi fizibilnosti, te zbog toga ni njihova spremnost za kreditiranje izgradnje.

Zbog toga su Autoceste FBiH pristupile optimizaciji trase, a na osnovu zaključka Vlade FBiH kojim je usvojeno idejno rješenje trase autoceste koja prolazi dolinom Bijela i dalje kroz planinu Prenj. Prema tom rješenju trasa autoceste koristi prirodne pogodnosti terena, prolazi kroz dolinu Bijela i kroz planinu Prenj, čime se skraćuje za 18 kilometara.

Po novoj varijanti trasa između Konjica i Mostara Sjever bi bila duga 35,16 kilometara sa 1,4 kilometra mostova i vijadukata i 16 kilometara tunela. Usporedbom ukupnih troškova za građenje ovih dionica vidljivo je da bi optimizacijom trase bile ostvarene uštede od 309.000.000 eura.
 
Petlja Johovac, budući spoj autoputa Banja Luka-Doboj i koridora Vc

aa5JbQ0.jpg


yplq2iF.jpg


racLA3L.jpg


---

Odmorište Kravice

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 
Zurück
Oben