Faktor na gradilištu: Tunel Karaula će biti gotov do sredine 2016.
Slijedi izgradnja dvaju mostova dugih 280 i 130 metara, te dijela trase u dužini oko 1.500 metara što bi moglo biti gotovo do kraja ove godine.
Na kraju tunela Karaula, probijenog januara 2015. godine, inače dijela budućeg magistralnog puta Sarajevo – Tuzla, ne vidi se svjetlost. Zaobljen je malkice. No, to ne znači da kroz njega neće zapuhati neki novi vjetar! Građevinski radovi na tunelu su završeni, radi se na mašinskim i elektroinstalacijama. Što ne znači da teče sve po planu.
Vozi, Miško
Naime, zapelo je oko deponovanja viška materijala iz tunela, pa ugovoreni radovi na trasi ceste kasne.
- Čini se, i taj je problem riješen. Strabag, glavni izvođač radova je, kako nam je objašnjeno, našao neku parcelu na kojoj će deponovati višak materijala. Ako je to tačno, do kraja juna 2016. radovi na tunelu bi bili gotovi. Potom slijedi završetak cjelokupne dionice Kladanj –Podpaklenik, izgradnja dvaju mostova (280 i 130 metara), te dijela trase u dužini oko 1.500 metara što bi moglo biti gotovo do kraja 2016. – kaže naš izvor. Time bi pedesetogodišnja agonija generacija vozača i putnika koji su koristili magistralni putni pravac Tuzla – Sarajevo, preko planinskog prevoja Karaula, nadmorske visine od 910 metara, bila okončana. Saobraćaj na toj dionici puta u zimskom periodu bio je posebno opasan, a nerijetko je zbog nemogućnosti čišćenja snijega i leda bivao zatvoren. Tunel je probijen s nevjerovatnom preciznošću. Odstupanja u proboju timova iz Olova i sa kladanjske strane su jedan centimetar.
Evakuacija
Na proboju je bilo angažovano između 80 i 120 radnika. Ovom dionicom će najveći gradovi FBiH, Tuzla i Sarajevo, biti bliži za oko 20 minuta vožnje, ali najvažnije je da će nova cesta biti daleko bezbjednija od postojeće. I općine Olovo i Kladanj će biti na samo desetak minuta vožnje. Uporedo s glavnim tunelom koji je dug 902 metra, gradi se i evakuacioni tunel dužine 460 metara, a ukupna vrijednost radova iznosit će oko 25 miliona KM.