Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Infrastruktur-Projekte Bosnien und Herzegowina

Još samo korak do otvaranja novog terminala

20190210164303_522298.jpg


Quote:
GRADIŠKA - Novoizgrađeni carinski terminal Gradiška na useljenje će čekati još bar nekoliko mjeseci, a iz Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH kažu da su trenutno u procesu pribavljanja upotrebne dozvole te da očekuju da bi je mogli dobiti u aprilu ili maju.

"Tada će se steći uslovi da počnemo planirati preseljenje naše carinske ispostave, koja se trenutno nalazi u centru grada, na lokaciju novog carinskog terminala", rekao je za "Nezavisne" Ratko Kovačević, načelnik Odjeljenja za komunikacije UIO.

Po njegovim riječima, čim se sve završi, Uprava planira preseliti carinsku ispostavu i na takav način olakšati funkcionisanje dijela grada u kojem se sad nalazi carinska ispostava i gdje su konstantno blokade ulica zbog velikog broja kamiona koji ne mogu da stanu u postojeći terminal, već se parkiraju u okolnim ulicama.

"Preseljenjem na novu lokaciju svi kamioni će se od dolaska u carinski terminal do završetka postupka carinjenja nalaziti na novoj lokaciji izvan grada", rekao je Kovačević.

U ovom trenutku na novom carinskom terminalu ne radi niko, a tek dobijanjem upotrebne dozvole i preseljenjem carinske ispostave, nova lokacija će biti u funkciji. Naravno, potpuna funkcija i novog graničnog prelaza u Gradišci biće moguća tek nakon izgradnje novog mosta na rijeci Savi.

Zoran Adžić, načelnik Gradiške, kaže da će novosagrađeni carinski terminal imati puni smisao tek kada bude napravljen most.

"Prije toga, otvaranje carinskog terminala samo će otežati i zakomplikovati situaciju u Gradišci, ukoliko se oko Gradiške ne izgradi zaobilaznica. I sada je situacija katastrofalna zbog gužvi, čemu ste svjedoci kada putujete kroz Gradišku", rekao je Adžić za "Nezavisne".

Novoizgrađeni moderni carinski terminal u Gradišci, podsjetimo, građen je po evropskim normama. U Kompaniji ITC Zenica ranije su rekli da je izgradnja objekta trajala 19 mjeseci, da je bilo angažovano 50 radnika, gdje spadaju građevinci visokogradnje i niskogradnje, metalci, zanatlije, mašinci, električari i vodoinstalateri.

"Granični prelaz sadrži centralni objekat, carinsku kontrolu, objekte za kontrolu putnika i vozila, fitosanitarnu kontrolu, tehnički pregled vozila, veterinarsku inspekciju, kontrolne kabine, restoran, špediterske blokove, sanitarne objekte, saobraćajnu infrastrukturu, uključujući vertikalnu i horizontalnu saobraćajnu signalizaciju", rekli su ranije iz ITC-a.

Oni su istakli da granični prelaz Gradiška ima šest ulaznih i izlaznih traka, 70 parking mjesta za teretna vozila na ulazu u BiH i 30 parking mjesta za teretna vozila na izlazu iz BiH.

"Postoji devet objekata koji su opremljeni savremenom opremom, 15 kontrolnih kabina te tri nadstrešnice", kažu iz ove kompanije.

Nezavisne

———

FB: Autoceste FBiH

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 
Spreman novac za tunel Kobilja Glava

tunel_kobilja_glava_tzi.ba_3.jpg


Quote:
Za gradnju druge dionice Prve transverzale, saobraćajnice koja bi trebala povezati centar grada s Vogošćom i Koridorom 5C, Vlada Federacije BiH odobrila je 35 miliona maraka.

Kako je za rekao Selmir Kovač, direktor Direkcije za puteve KS, radi se o tunelu Kobilja Glava, kojim će se povezati naselja Bare i Hotonj.

Kovač je istaknuo da će se 31 milion KM investirati u gradnju, dok će četiri miliona biti utrošena za rješavanje imovinskopravnih odnosa.

''Osim toga, od Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) dobit ćemo 35 miliona eura tako da imamo skoro zatvorenu finansijsku konstrukciju za tunel'', rekao je Kovač.

Istaknuo je da će ubrzano raditi na rješavanju imovinskopravnih odnosa kako bi se tunel mogao što prije početi graditi.

Dok se to ne riješi, kazao je, ne mogu početi graditi. Trenutno su radnici angažirani na rješavanju ulaznog i izlaznog portala iz tunela.

''Zavod za izgradnju KS rješava imovinskopravne odnose i dobar dio je već riješio. Čim se to završi, slijedi raspisivanje konkursa za izbor izvođača radova koji će graditi tunel. Već imamo spreman tender, a s obzirom na to da se finansira sredstvima EBRD-a, može se raspisati prije izdavanja građevinske dozvole'', rekao je Kovač.

SAC
 
Objavljen tender za granični prijelaz Svilaj i most na rijeci Savi

Quote:
1e5d53ed-043d-4646-a11f-88cb5529c418svilaj.jpg


Uprava za indirektno oporezivanje BiH objavila je danas međunarodnitender za izvođenje radova na izgradnji dionice autoceste Svilaj - Odžak, granični prijelaz Svilaj i međudržavni most na rijeci Savi, saznaje Akta.ba.

Da bi bili kvalifikovani za dodjelu ugovora, ponuđači moraju zadovoljiti minimalne finansijske i tehničke kriterije navedene u dosjeu tendera, koji uključuju prosječni godišnji promet od 27 miliona u posljednje tri godine, ponuđač mora dokazati da ima na raspolaganju likvidnu imovinu koja je dovoljna za pokrivanje novčanog toka izgradnje za ugovor za period od 4 mjeseca, procijenjenih na najmanje 4,5 miliona KM, te iskustvo glavnog izvođača u obavljanju sličnih poslova, u vrijednosti od najmanje 10 miliona u posljednjih pet godina.

Tenderska dokumentacija se može preuzeti nakon uplate nepovratne naknade od 200 KM ili ekvivalenta u konvertibilnoj valuti.

Po prijemu odgovarajućih dokaza o uplati nepovratne takse, dokumenti će se odmah poslati poštom; međutim, ne može se prihvatiti nikakva odgovornost za njihov gubitak ili zakašnjelu isporuku. Osim toga, ako se zatraži, dokumenti se mogu poslati elektronskim putem nakon što potencijalni ponuđač predoči odgovarajući dokaz o uplati nepovratne naknade. U slučaju neslaganja između elektronskih i štampanih primeraka dokumenata, štampana kopija će imati prednost.

Sve ponude moraju biti popraćene garancijom tendera od 200.000 KM, a rok za prijem ponuda je 15.4.2019. godine, kada će biti otvorene u prisustvu predstavnika ponuđača koji odluče da prisustvuju.

Podsjetimo, radovi na dionici autoputa Svilaj - Odžak, koja bi našu državu trebala povezati s Europskom unijom, završeni su krajem 2017. godine.

Ipak, ova dionica autoputa nije u potpunosti funkcionalna jer do završetka izgradnje mosta Svilaj i graničnog prijelaza nije moguće koristiti autoput za njegovu krajnju namjenu, odnosno za prelazak iz BiH u Hrvatsku.

Akta

———

Autoceste kupuju parcele na trasi Sarajevo – Goražde

tunel-hranjen02.jpg


Quote:
Autoceste Federacije raspisale su danas javni oglas za sporazumno pribavljanje nekretnina na trasi brze ceste Sarajevo – Goražde, piše BiznisInfo.

Pozvani su svi vlasnici koji imaju nekretnina ne trasi buduće brze ceste na području općine Prača, k.o. Mesići i k.o. Turkovići, da se jave radi pokušaja sporazumnog rješavanja stjecanja prava vlasništva nad određenim nekretninama koje će se eksproprisati u svrhu izgradnje dionice brze ceste Sarajevo – Goražde.

Svi zainteresovani mogu doći u prostorije Autocesta u Sarajevu radnim danom od 7 do 15.30.

hranjen20.jpg


Oni koji se ne jave u roku od 15 dana, smatrat će se da nisu zainteresirani za sporazumno rješavanje, te će se pokrenuti postupak eksproprijacije pred nadležnim organom uprave, a u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji.

Kako smo izvijestili u januaru, u Općini Pale u Federaciji BiH u toku su pripremni radovi za probijanje tunela “Hranjen”, kao dijela buduće brze ceste koja će Goražde povezati sa Sarajevom.

Sporazum o izgradnji tunela “Hranjen” potpisan je u septembru prošle godine. Vrijednost radova povjerenih preduzeću “Euro-Asfalt” iznosi oko 81 milion KM sa PDV-om.

Od toga je 70 miliona KM osigurano iz dobiti BH Telecoma, dok su ostatak sredstva JP “Autoceste” FBiH. Radovi u okviru LOT 1 podrazumijevaju probijanje tunela i izgradu primarne pregrade. Rok za izgradnju tunela je 36 mjeseci.

hranjen21.jpg


Izgradnjom brze ceste Goražde – Sarajevo cestovna udaljenost između dva grada bit će smanjena sa sadašnjih 95,6 na 56 kilometara, a umjesto sat i po vožnja će trajati 45 minuta.

Biznisinfo
 
Zurück
Oben