Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Infrastruktur-Projekte in Mazedonien

Der Bau für das Projekt der Autobahn M-6 ,Radovis-Strumica ist fertig.

MK-M6_map.png


По долгогодишни ветувања и повеќе прекини во изградбата, денеска и официјално беше пуштена во употреба последната делница од магистралниот пат М-6 помеѓу Радовиш и Струмица, поточно помеѓу селата Сурдулци и Радичево. Новата делница е со должина од 10 километри, ширина од 7,7 метри и проектирана брзина од 100 километри на час. Македонската влада обезбеди 455 милиони денари од државниот буџет за реализација на овој инфраструктурен проект. Долж трасата се изградени две клучки кај Калуѓерица и Радичево, како и шест мостови, два потпатници, еден натпатник, канали и објекти за одводнување.
Градежните работи ги изведуваше компанијата „Гранит“, надзорот го вршеше „Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии“ (ЗИМ Скопје), а техничката документација ја изработи „Балкан консалтинг“.Агенцијата државни патишта во март 2012 година го раскина договорот со хрватската компанија „Ингра“, која беше избрана како изведувач на почетокот од реализацијата на зафатот. Со пуштање во употреба на новиот магистрален пат, стариот ќе продолжи да се користи како регионален. Претходно, во 2006 година беше пуштена во сообраќај новата делница Радовиш – Сурдулци долга 4,56 километри, која исто така претставуваше проблематичен сегмент на магистралниот пат. Градежните работи на тој проект ги изведе градежното претпријатие „Пелагонија“.

RA-SR%200113%2001e.jpg



 
Der Bau für das Projekt der Autobahn M-6 ,Radovis-Strumica ist fertig.

MK-M6_map.png


По долгогодишни ветувања и повеќе прекини во изградбата, денеска и официјално беше пуштена во употреба последната делница од магистралниот пат М-6 помеѓу Радовиш и Струмица, поточно помеѓу селата Сурдулци и Радичево. Новата делница е со должина од 10 километри, ширина од 7,7 метри и проектирана брзина од 100 километри на час. Македонската влада обезбеди 455 милиони денари од државниот буџет за реализација на овој инфраструктурен проект. Долж трасата се изградени две клучки кај Калуѓерица и Радичево, како и шест мостови, два потпатници, еден натпатник, канали и објекти за одводнување.
Градежните работи ги изведуваше компанијата „Гранит“, надзорот го вршеше „Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии“ (ЗИМ Скопје), а техничката документација ја изработи „Балкан консалтинг“.Агенцијата државни патишта во март 2012 година го раскина договорот со хрватската компанија „Ингра“, која беше избрана како изведувач на почетокот од реализацијата на зафатот.Со пуштање во употреба на новиот магистрален пат, стариот ќе продолжи да се користи како регионален. Претходно, во 2006 година беше пуштена во сообраќај новата делница Радовиш – Сурдулци долга 4,56 километри, која исто така претставуваше проблематичен сегмент на магистралниот пат. Градежните работи на тој проект ги изведе градежното претпријатие „Пелагонија“.

RA-SR%200113%2001e.jpg




"Schnell" Straße ;)

- - - Aktualisiert - - -

пинг струмичани Биг и Гуштер :D
 
Die zuständigen Behörden für Straßen und Verkehr haben eine Studie in Auftrag gegeben das ein altes Projekt aufgreift, Tetovo und Prizren mit einem Tunnel durch das Shara Gebirge zu verbinden.


[h=1]Тетово и Призрен ќе се поврзат преку тунел низ Шара?[/h]02/02/2013 | Економија | 0 Коментари

Проектот за патно поврзување на Тетово и Призрен речиси 40 години претставува нереализирана идеја на хартија, како еден крак од некогашната замисла на социјалистичките Југославија, Албанија и Романија за изградба на автопат од романското пристаниште Констанца до албанскиот град Драч, пишува порталотbuild.mk.

После неколкугодишни барања на стопанствениците и граѓаните за остварување на патната врска во должина од околу 30 километри, Агенцијата за државни патишта на крајот на јануари склучи договор со друштвото за градежништво и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје за изработка на физибилити студија за патната делница од Тетово до Призрен.
Важниот документ, кој треба да се изготви до крајот на јули годинава, треба да даде одговор за исплатливоста на поврзувањето помеѓу овие два града, алтернативните траси за негова реализација и висината на финансиските средства кои се потребни.
„Чакар Партнерс“ за извршување на консултантските услуги ќе добие 2.808.400 денари или нешто над 45 илјади евра. Засега нема поконкретни информации за временската рамка во која би се реализирал амбициозниот проект.
Косово во неколку наврати пројави интерес за заедничка изградба на планираниот пат, а некогашниот косовски претседател Беџет Пацоли овој проект го објасни како можност за слободно движење на луѓе, стоки, идеи и капитал помеѓу Косово, Македонија и Албанија.
Во изминативе четири децении се презедоа бројни иницијативи за изведба на патната врска помеѓу овие два града, а Општина Тетово во соработка со германска компанија пред седум години се обиде да развие проект за изградба на автопат од Тетово до Призрен.
Според тогашните пресметки, за целосна реализација на патот би биле потребни околу 40 милиони евра, вклучувајќи ја и изградбата на тунел под Шар Планина во должина од три километри, објави build.mk.
 
Die zuständigen Behörden für Straßen und Verkehr haben eine Studie in Auftrag gegeben das ein altes Projekt aufgreift, Tetovo und Prizren mit einem Tunnel durch das Shara Gebirge zu verbinden.


Тетово и Призрен ќе се поврзат преку тунел низ Шара?

02/02/2013 | Економија | 0 Коментари

Проектот за патно поврзување на Тетово и Призрен речиси 40 години претставува нереализирана идеја на хартија, како еден крак од некогашната замисла на социјалистичките Југославија, Албанија и Романија за изградба на автопат од романското пристаниште Констанца до албанскиот град Драч, пишува порталотbuild.mk.

После неколкугодишни барања на стопанствениците и граѓаните за остварување на патната врска во должина од околу 30 километри, Агенцијата за државни патишта на крајот на јануари склучи договор со друштвото за градежништво и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје за изработка на физибилити студија за патната делница од Тетово до Призрен.
Важниот документ, кој треба да се изготви до крајот на јули годинава, треба да даде одговор за исплатливоста на поврзувањето помеѓу овие два града, алтернативните траси за негова реализација и висината на финансиските средства кои се потребни.
„Чакар Партнерс“ за извршување на консултантските услуги ќе добие 2.808.400 денари или нешто над 45 илјади евра. Засега нема поконкретни информации за временската рамка во која би се реализирал амбициозниот проект.
Косово во неколку наврати пројави интерес за заедничка изградба на планираниот пат, а некогашниот косовски претседател Беџет Пацоли овој проект го објасни како можност за слободно движење на луѓе, стоки, идеи и капитал помеѓу Косово, Македонија и Албанија.
Во изминативе четири децении се презедоа бројни иницијативи за изведба на патната врска помеѓу овие два града, а Општина Тетово во соработка со германска компанија пред седум години се обиде да развие проект за изградба на автопат од Тетово до Призрен.
Според тогашните пресметки, за целосна реализација на патот би биле потребни околу 40 милиони евра, вклучувајќи ја и изградбата на тунел под Шар Планина во должина од три километри, објави build.mk.

kann mir nicht vorstellen, dass die das machen. soviel kohle hat mk nicht...
 
Erstes Bild der Elite Siedlung Verina

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.


Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Zurück
Oben