Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Mazedonien Sport Thread

Blöde Aktion von Pandev. Was hat den Babunski geschrieben?

Er bestätigt das es in der Kabine zum Streit zwischen den Spielern kam und auf einen Neuanfang hofft mit einem guten Trainer. Unsere negative Einstellung muss sich ändern und er glaubt daran das wir irgendwann bei einer EM oder WM spielen

http://ekipa.mk/News.aspx?newsId=21090

Die Serben wie immer mit primitiven Provokationen! In ihren Zeitungen steht darüber natürlich nichts und wen sie das nächste mal in MK schlecht empfangen werden wundern sie sich warum hassen und alle :lol:

:hihi:

[h=1]Македонците го возвраќаат ударот на провокациите на „браќата“ Срби![/h]ЗАБАВА, ИНТЕРЕСНО, СЕ И СЕШТО | 17.10.2013, 22:24

Во вторникот игравме против Србија, во Јагодина. Не е битно со кој резултат заврши утакмицата, дали игравме добро или лошо, з’ш после 90 минути играни самите бевме криви шо изгубивме со 5-1.
Воопшто не се нервирам со то, Македонската репрезентација скоро никогаш незнаела да не израдвит, освен некој нерешени игри против Англија и Холандија сето друго е од калибарот “да ти се мочам во играта ваша„ а не ни очекувам некој изненадувања како например Словенија пред 10-15 години и Босна ова година..
Не, јас се изнервирав со фактот како бевме повторно пречекани од нашите “браќа„ Срби. Со Грчки знамиња и пароли дека Македонија е Грчка, Фиромизирани од страна на Српската државна телевизија и еден куп други омаловажувања. Секогаш истите провокаци ги трпиме од сите. Ете имаше полна трибина со Грчки знамиња, но полицијата ништо не превзеде. А памтам пред месец дена дека кога играше Шалке против Паок, со полициска сила беше одстрането Македонското знаме…
Е сега јасно е дека Македончето никогаш не подлегвит на ваквите провокаци од одредени личности и дека не се сите Срби такви, но мислам не е лошо и ние малце да провоцираме од наша страна, да ги боцните чуствата на Србите, па еве неколку наши предлози.

1- При секој влез на Србин да се барат 50 евра патарина ако ојт за Грција на одмор.. З’ш 50 евра? Онака дека можеме, ако несакаат да плаќаат нека одат преку Пирот и Софија за Солун!
13-640x336.png

2- Во Скопје веќе го пишит Београд на сите патокази а обратно Скопје го пишит после Ниш (а Солун веќе го пишит пред Ниш!) па така и ние наместо Београд одсега ќе си го пишиме Загреб на нашите патокази. Београд воопшто неморат да се пишит негде. (Уште не ми е јасно з’ш пишит Атина кога влегвиш во Македонија од к’ј Табановце, нека се избришит и то!)
22-640x417.png

3- Кога играме футбал, Ракомет, Кошарка или било кој спорт против Србија, наместо Србија одсега да си пишиме “Србија без Косово„ Ако се прает тие на три-ипол тогаш и ние можеме!
31-640x456.png

4- Пред сите хотели, стадиони и незнам кој други официјални места кога имат Срби да се тргнит Српското знаме… Ако морат да се вее знаме да го наредиме то од Војводина.
41.png

5- А можда најболно ќе им е да објавиме карта од Србија без Косово и Војводина. Онака како грешка во вестите, на некој статии или на официјални самити…
51.png

Со вакви мали омаловажувања немат можда да бидиме најдобри пријатели со Србите, но тие веќе си го покажаа своето лице во вторникот, како и многу други пати кога сме играле против нив!

Пишува Ило С. за Ohigani.mk

Vielleicht kommt ja bald eine die EM steht doch vor der TÜR :mk1:

Nun ja zwei Klubs in der Handball Championsleague zu haben die mit den Top-klubs in disem Wettbewerb mithalten können und sogar schlagen siehe PSG ist für mich schon ein Machtsymbol unsere Klubs sind momentan stärker als die von Handball Welt- Europasmeister und Olympiasieger Frankreich und vieler anderer Nationen wie Schweden, Dänemark, Kroatien und Russland die was im Handball zusagen haben. Weiterhin haben wir eine sehr Starke Frauenhandball manschaft mit ZRK Vardar Skopje die laut BWIn immerhin zweitgrößter Titelfavorit ist, soll schon was heißen. Dazu kommt noch eine sehr gute Jugendarbeit in den letzten jahr die sich nächstes jahr schon bemerkbar machen wird ich bin zuversichtlich. Wir haben zwei Starke Sponsoren und durchaus Potential.

- - - Aktualisiert - - -

Prishtina hat heute gegen Kumanovë im Basketball gewonnen das Spiel wurde in Kumanovë ausgetragen

Melde dich wenn ihr euch für eine EM im Basketball qualifizieren solltet und dort das Halbfinale erreicht ansonsten bleibt der Sieg gegen kumanovO euer größter erfolg.

ich meine damit kosovo

in albanien interessiert sich kein schwein für basketball kein team würde es in der superliga kosovas schaffen genauso die spieler. in albanien interssieren sich alle für fußball meist internationalen wie die seria a. investiert wird aber auch zu wenig

Vielleicht kommt ja bald eine die EM steht doch vor der TÜR :mk1:

Nun ja zwei Klubs in der Handball Championsleague zu haben die mit den Top-klubs in disem Wettbewerb mithalten können und sogar schlagen siehe PSG ist für mich schon ein Machtsymbol unsere Klubs sind momentan stärker als die von Handball Welt- Europasmeister und Olympiasieger Frankreich und vieler anderer Nationen wie Schweden, Dänemark, Kroatien und Russland die was im Handball zusagen haben. Weiterhin haben wir eine sehr Starke Frauenhandball manschaft mit ZRK Vardar Skopje die laut BWIn immerhin zweitgrößter Titelfavorit ist, soll schon was heißen. Dazu kommt noch eine sehr gute Jugendarbeit in den letzten jahr die sich nächstes jahr schon bemerkbar machen wird ich bin zuversichtlich. Wir haben zwei Starke Sponsoren und durchaus Potential.

momentan stärker als zb PSG?! weil se drei punkte daheim holten, wo stehn se am ende?
Schweden, Dänemark, Kroatien sind Exportländer im Handball, tu mal die ausländer vor allem bei
Vardar raus und was bleibt übrig?

Des mit der Jugendarbeit ist wohl n joke gwesen, oder welche sportart meinst du?

Ein halbfinale dank Borce Mekalebovski und danach nie wieder was.

Unten wird allgemein wenig investiert in Sport, daher gehn die jungen auch sofort
beim ersten guten angebot, anstatt das man in die ausbildung der eigenen kinder
setzt holt man fertige ausländer die diesen jungen den platz wegnehmen, weißt
was ich mein?
Wollt nix schlechtes im prinzip sagen aber bissle realitätssinn würde dir gut tun ;)

- - - Aktualisiert - - -

http://ekipa.mk/News.aspx?newsId=21090

Die Serben wie immer mit primitiven Provokationen! In ihren Zeitungen steht darüber natürlich nichts und wen sie das nächste mal in MK schlecht empfangen werden wundern sie sich warum hassen und alle :lol:

ich weiß net wer weniger hirn hat, die mit ihren fahnen, der typ der so n schmarn
schreibt, die typen die des kommentieren oder du das es postet?!

momentan stärker als zb PSG?! weil se drei punkte daheim holten, wo stehn se am ende?
Schweden, Dänemark, Kroatien sind Exportländer im Handball, tu mal die ausländer vor allem bei
Vardar raus und was bleibt übrig?

Des mit der Jugendarbeit ist wohl n joke gwesen, oder welche sportart meinst du?

Ein halbfinale dank Borce Mekalebovski und danach nie wieder was.

Unten wird allgemein wenig investiert in Sport, daher gehn die jungen auch sofort
beim ersten guten angebot, anstatt das man in die ausbildung der eigenen kinder
setzt holt man fertige ausländer die diesen jungen den platz wegnehmen, weißt
was ich mein?
Wollt nix schlechtes im prinzip sagen aber bissle realitätssinn würde dir gut tun ;)

- - - Aktualisiert - - -

ich weiß net wer weniger hirn hat, die mit ihren fahnen, der typ der so n schmarn
schreibt, die typen die des kommentieren oder du das es postet?!

Welchen Typ meinst du der so n schmarn schreibt?

Zurück
Oben