Treguesit statistikor gjatë gjashtë viteve të fundit theksojnë rritjen e popullsisë shqiptare në Maqedoni dhe uljen e asaj maqedonase.
Sipas një hulumtimi të zhvilluar nga e përditshmja maqedonase “Dnevnik” nga periudha e vitit 2004 deri në vitin 2010 ka pasur shifra të dalluara lidhur me rritjen dhe zvogëlimin e popullsisë shqiptare dhe asaj maqedonase.
Derisa popullsia shqiptare ka pasuar rritje, ajo maqedonase po shënon rënie, gjegjësisht trende të larta të mortalitetit dhe zvogëlim të natalitetit.
Numri i maqedonasve gjatë shtatë viteve të fundit është zvogëluar për 12 mijë banorë, derisa tek shqiptarët gjatë kësaj periudhe ka pasur rritje të dyfishtë prej 31 mijë banorë.
Këto shifra bazohen në të dhëna të Entit Shtetëror të Statistikave (ESHS) në Shkup.
Zvogëlimi i numrit të popullsisë maqedonase është evidente në më shumë se 65 nga 84 komuna.
Sipas statistikave zyrtare, popullsia shqiptare në Maqedoni rezulton 25 për qind, ndërsa popullsia maqedonas mbi 64 për qind.
Während sich die Anzahl der Albaner erhöht nimmt die Anzahl der Mazedonier ab.
Die Anzahl der Mazedonier hat sich in den letzten sieben jahren um 12 000 reduziert während sie auf der albanischen Seite um 31000 angestiegen ist.
Diese Zahlen basieren auf Daten des Statistischen Landesamtes (SSO) in Skopje.
- - - Aktualisiert - - -
Natürlich bringt diskutieren aus deiner Sicht nichts, ich bringe Fakten und du bringst ein Argument aus eurere Propaganda.
Dazu hatte ich mal eine Graphik gepostet die ich glaube ich aus einem Link von einem User entnommen hab, und was sehen wir da?
http://www.balkanforum.info/f61/203...n-vergroessern-214063/index5.html#post3200670
"Stark abfallende Geburtenrate"
Pozdrav
Sei doch einfach aufrichtig und betrachte nicht nur den Teil, der dir gefällt.
Es ist einfach Fakt, dass Albaner in Mazedonien (noch) eine höhere Geburtenrate haben als die Mazedonier selbst.
Du redest nur von einer Stadt und nicht von ganz Mazedonien. Du weißt auch warum du das nicht tust, da du dir sonst
etwas eingestehen müsstest, was du nicht wahrhaben willst. Wobei ich das wiederum nicht nachvollziehen kann.