Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Mustafa Kemal Atatürk

• Ersteller Ersteller Popeye
  • Erstellt am Erstellt am
Doch :(

Es sieht aber nicht gut aus. Im Moment versuche ich sie abzuschrecken, indem ich ihr drohe, nicht mehr mit ihr zu sprechen. Natürlich ist das nur Bluff aber mal sehen, was kommt :)

Das Komische ist, dass sie eine Kemalistin ist, wie sie im Buche steht :lol:

Du bist wohl der einzigste Deist in der Famile.
Respekt an deine Mutter,sie ist eine patriotin und gläubige Muslima.
Verdammt nimm ein Beispiel an ihr Toruko.

Eskiden degil kardesim bak bugünde gecerli.Nenelerimiz,dedelerimiz,teyzelerimiz ve amcalarimiz ne anlar kitap okumadan Internete baglanmadan? Onlar Islami bilgilerini camilerden aliyorlar.Imamlarimizda kalkip hey AKP ne yapiyorsun demiyor ama! Tam aksine Erdogani yere göge sigdiramiyorlar e ben simdi sorarim sana.O mahsum ve temiz kalpli insanlarimiz, bilgilerini camiden ve Islami aksam televizyon programlarindan alan insanlarimiz dogrulari nerden ögrensin? Bence cok sert davraniyorsun kardesim.
.

Istedigin gibi nene dede diyebilirsin bu onlari masum kilmaz Müslümanin göreve 5 vakit namazla kuran hatim etmekle cumalara gitmekle bitmiyor bunlar sadece görev olarak görmeliyiz. Ama bizim millet bunlari cennete bilet kesmek gibi göriyor onun icinde hakla kafir diyorum cünkü dini yasamiyorlar gelenek gibi kullaniyorlar.

Istedigin gibi nene dede diyebilirsin bu onlari masum kilmaz Müslümanin göreve 5 vakit namazla kuran hatim etmekle cumalara gitmekle bitmiyor bunlar sadece görev olarak görmeliyiz. Ama bizim millet bunlari cennete bilet kesmek gibi göriyor onun icinde hakla kafir diyorum cünkü dini yasamiyorlar gelenek gibi kullaniyorlar.

Bunlar sadece görev degil bunlar Islamin temeli! Cahil olan vatandaslarima ben asla kafir diyemem.Geri kalanlari Allah islah eylesin.

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Atatürk bei Kocatepe

Anhänge

Allahin izniyle bu hamburg ve ts serefsizlerin bir gün yine kafalarini dillerini koparticagiz yunan cakmalari

istersen sen yap, bekliyom

- - - Aktualisiert - - -

Don, er hat noch dich und mich. 3 Löwen sind stärker als 300 Schafe.

und mich .
und moe tscchuldigugn wenn ich dich korrigieren muss, das sind keinse Schafe das sind Hasen

- - - Aktualisiert - - -

Laut Koran hat Allah die Menschen in Völker geteilt somit ist das Schicksal und du somit in erster Linie Albaner bist und die Religion kann man sich aussuchen es besteht auch kein zwang somit kannst du in erster Linie auch kein Moslem sein.

Überhaupt bedeutet Moslem nichts weiter als Gläubiger/Gott ergebener ich denke das sind die meisten Menschen das was du betreibst nennt man Muslimischer Nationalismus das ist auch eine Art Rassismus da diese Neue Art von Nationalismus viel weiter geht als der eigentliche Prototyp des Nationalismusses.

Islamistischer Nationalismus trennt die Menschen nach ihrer Religion, Konfession und ihrem Verhalten.

nein das ist gelogen , es gibt nur einen Unterschied und der ist zwischen Muslim und Nichtmuslim.
Ich würde dich sehr gerne mal auf dem Balkantreffen kennenlernen.

- - - Aktualisiert - - -

Ibne demedim. Allahsiz ve Kafir sadece AKPlilere dedim cünkü bile bile hersey önümüzde yolsuzluk yapiyorlar Hz.Muhammed böyle insanlarin arkasinda namaz bile kilinmaz dedi bunlar ortadayken hala AKPliyim ve Müslümanim diyenlere gecer o sözüm.[/QUOTE

sen bunlari yüzume söyler,

istersen sen yap, bekliyom

und mich .
und moe tscchuldigugn wenn ich dich korrigieren muss, das sind keinse Schafe das sind Hasen

- - - Aktualisiert - - -

nein das ist gelogen , es gibt nur einen Unterschied und der ist zwischen Muslim und Nichtmuslim.
Ich würde dich sehr gerne mal auf dem Balkantreffen kennenlernen.

- - - Aktualisiert - - -

sen bunlari yüzume söyler,

Fazla ugrasma bence seni dövmekle birakmam. Internete dayilik taslama bunu cok gördüm onun icin seni fazla ciddiyete almiyorum ve cevap da vermemisdim ama ciddiysen ben Frankfurtde kaliyorum görüsmek istiyorsan ben sana nummarami veririm sende bana seninkini sonra senin isine bakarim artistlik yapma burda.

Zurück
Oben