[h=1]Ljubav prema obradi drveta Ivane iz Vlasenice: Namještaj po mjeri i želji[/h] Ljubav prema obradi drveta Ivana Zekić iz Vlasenice uz pomoć projekta Ekonomsko osnaživanje mladih pretvara u biznis
17.01.2017 22:15
Piše: Alema PENDEK
Ivana Zekić iz Vlasenice apsolventica je Dizajna industrijskih proizvoda na beogradskoj Politehnici, ali i mlada poduzetnica koja je odlučila da svoju ljubav prema obradi drveta pretvori u biznis te se uključila u projekt Ekonomsko osnaživanje mladih koji se implementira u dvije regije - u regiji Birač i regiji Jajce.
Biznis-ideja u fazi testiranja tržišta Nedavno je pet timova iz regije Birač potpisalo ugovor o saradnji s projektom, što će im pomoći da dalje razvijaju poslovne ideje i pokrenu vlastiti biznis.
Podrška
- Proizvodnja namještaja iz hobija moga oca prerasla je u porodični biznis koji sada pokušavam nastaviti. Naime, od malih nogu vrijeme sam provodila u tatinoj stolarskoj radionici, kao djeca smo tu pravili igračke od drveta i te igračke su, mogu slobodno reći, obilježile naše djetinjstvo. Voljela bih to prenijeti i na nove generacije, kazala nam je Ivana.
Prema njenim riječima, dugo je razmišljala o samostalnom biznisu.
- Prvo sam se prijavila na Sajam poslovnih ideja koji organizuju Prijatelji Srebrenice, sa idejom Proizvodnja eko-namještaja za djecu osvojila sam prvu nagradu i dobila poziv od Kolektiva da se pridružim projektu Ekonomsko osnaživanje mladih, naglasila je Ivana.
Ona je dodala da joj je projekt pomogao u mnogim sferama, kako finansijski, tako i edukativno.
- Velika podrška je i mentorstvo ljudi koji su prošli kroz pokretanje biznisa, njihovi savjeti, ohrabrivanje mnogo znače, posebno na samom početku kada vam često pada moral i mislite da na tržištu nema mjesta i za vas, kaže Ivana.
Trenutno je njena biznis-ideja u fazi testiranja tržišta pomoću prototipa linije eko-namještaja za djecu. Kako kaže, na evropskom tržištu postoji potreba za ekološki prihvatljivim, personaliziranim proizvodima, pa se nada da će joj dosadašnje iskustvo pomoći da prepozna potrebe kupaca i svoje proizvode plasira kako na domaćem, tako i na stranom tržištu.
Brend
- U fokusu proizvodnje svakako su, prije svega, potrošači i njihove potrebe. Proizvodnju planiram organizovati u dva segmenta: dizajniranje i proizvodnja namještaja po mjeri i želji kupca, unikatnih i personalizovanih komada namještaja i proizvodnja i distribucija linije eko-namještaja za djecu koja bi svoje mjesto našla u salonima namještaja, a ujedno predstavljala i reklamu za uslugu unikatne proizvodnje. Za sada sam u pregovorima sa salonima u regiji, ali nadam se da će ovakav namještaj svoje mjesto naći i na evropskom tržištu, naglasila je Ivana.
Ivana Zekić Kad su u pitanju mladi i njihova hrabrost i odlučnost da krenu u svijet poduzetništva, ona smatra da se bez obzira na trenutnu situaciju u bh. društvu, mnogo mladih ipak upušta u samostalno poduzetništvo, posebno u segmentima poljoprivrede, gdje imaju dosta pomoći i podsticaja.
Za kraj razgovora Ivana je poručila da očekuje da će od ovog biznisa stvoriti brend koji će je nadživjeti.