schwabo
Spitzen-Poster
Das macht Hoffnung auf die Zukunft:
U priopćenju državnog tužiteljstva stoji kako se osumnjičeni terete za ubojstva, zlostavljanja, silovanja i progone civilnog stanovništva.... Trinaest bivših pripadnika Armije Bosne i Hercegovine i civilne policije uhićeno je na području Sarajeva i Konjica zbog sumnje da su počinili ratne zločine nad osobama srpske nacionalnosti.
Kako javlja N1 televizija uhićeni su: -Nikšić Šefik, rođen 1945. godine u Konjicu -Alikadić Adnan, rođen 1962. godine u Konjicu -Pirkić Mitko, rođen 1962. godine u Konjicu -Ćosić Safaudin, rođen 1974. godine u Konjicu -Cakić Muhamed, rođen 1968. godine u Konjicu -Hebibović Ismet zv."Broćeta", rođen 1956. godine u Konjicu -Balić Redžo, rođen 20.04.1952. godine u Konjicu -Lukomirak Hamed, rođen 1971. godine u Konjicu -Padalović Almir, rođen 1968. godine u Mostaru -Jusufbegović Sead, rođen 1941. godine u Konjicu -Ćibo Senadin, rođen 1967. godine u Konjicu -Ramić Agan, rođen 1962. godine u Konjicu -Ramić Esad, rođen 1966. godine u Konjicu
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/vijesti/bih-13-uhicenja-zlocin-protiv-covjecnosti-bradina-1211794 - www.vecernji.hr
Das ist vielleicht mit einer der Gründe warum so gut wie keine Bosniaken nach Den Haag müssen.
1. Gab es wenige Verbrecher bei uns. Bei uns war man sogar zu Kriegszeiten hinter den eigenen Verbrechern her.
2. Werden sie sogar in unserem Land veurteilt
- - - Aktualisiert - - -
Ich habe nichts von Milliarden geschriebenwarum sollte das ein Problem für mich sein, sie investieren, bleiben eine Weile und zischen wieder ab, was will man mehr. Tito interessiert mich doch einen Scheiß, er war jedoch aus meiner Sicht von dem Dreck damals das am wenigsten Schmutzige.
Du hast doch erst heute morgen um 10 Uhr wieder damit angefangen als ob einer was von Milliardeninvestitionen geschrieben hätte. Aber dir war es vor kurzem noch nicht so recht mit den Investitionen aus Nahost. Bist halt so typisch in SRB und HR ist voll ok(zB Er-Sirbija) aber in BiH ist es nur die Verbreitung der radikalen Ideologie. Wenn Titoslavien mit Nahost gut konnte warum nicht auch BiH. Falls es doch überhand nimmt sind unsere Nachbarn Gewehr bei Fuß uns vor den Islamisten zu schützen.