Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nachrichten aus der Türkei

S?n?ra örülen duvara merdiven dayay?p geçiyorlar - Memurlar.Net

[h=1]Sınıra örülen duvara merdiven dayayıp geçiyorlar :tb:[/h] Türkiye ile Suriye arasında çekilen iki metre genişliğinde, üç metre yüksekliğindeki beton duvarlar, kaçakçıları ve kaçak geçişleri durduramadı.

headline.jpg

Hatay'ın Suriye sınırına sıfır noktasındaki ilçelerinden Altınözü'nde durdurulan kamyonette yakalanan 11 Suriyeli'nin duvarı merdivenle aşıp Türkiye'ye girdiği anlaşıldı. Son dönemde göçmen kaçakçılığıyla mücadele konusunda Hatay'daki güvenlik güçleri önemli adımlar atarken, bu durum göçmen kaçakçılarını önlemeye yetmedi. Altınözü ilçesine bağlı Hacıpaşa, Sivrikavak, Sarıbük gibi birçok mahallede, sınırı kaçak yollarla geçen Suriyeliler kapalı kasa kamyonetlerle Altınözü ve Antakya'ya ulaşmaya çalışıyor. Bu durumun son örneği önceki gün Altınözü'ne bağlı Yolağzı mahallesinde ortaya çıktı. Sınırdan kaçak yollarla giren Suriyelileri alan kapalı kasa kamyonet, sınır birliğinde görevli askerlerin dikkatini çekti. 'Dur' ihtarına sürücüsünün uymadığı kamyoneti takip eden jandarma, Yolağzı mahallesinde bir otomobile çarpan araçta inceleme yaptı. Kamyonetin kasası açıldığında, Türkiye'ye kaçak yollarla girdikleri belirlenen aralarında kadın ve çocukların da bulunduğu 11 Suriyeli ile karşılaşıldı. Aynı gün içinde ikinci göçmen kaçakçılığı olayı jandarmanın dikkati sayesinde yine Yolağzı mahallesinde son buldu. Bu operasyonda da 4 Suriyeli yakalandı. Suriyeliler, Yayladağı'ndan başlayıp Altınözü, Reyhanlı, Kırıkhan ve Hassa ilçelerindeki sınır boyunca devam eden beton duvarları merdivenle aştıklarını itiraf etti.
JİLETLİ TEL ÇEKİLMEDİ
Hatay sınırlarında tamamlanmak üzere olan beton duvar çalışmasında iki metre genişlik ve üç metre yüksekliğe sahip 7 tonluk beton bloklar kullanılıyor. Beton blokların yerleştirme işlemleri tamamlandığında ise duvarların üzerine jiletli teller ve kameralarla ek önlemler alınacak. Hatay sınırında birçok bölgede beton duvar çalışması tamamlanmasına rağmen bazı bölgelere henüz jiletli teller çekilmedi. 23 Haziran'da Altınözü ilçesi sınırından Türkiye'ye kaçak yollarla giren DEAŞ üyesi 5 canlı bomba da, Hatay MİT Bölge Başkanlığı ve Hatay İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin ortak operasyonunda Altınözü-Antakya karayolu Kuruyer mevkisinde yakalanmıştı.

--------------------------

Man sollte unten auch die Kommentare lesen!

Schon lange fällig. Israel und Iran haben es schon.

- - - Aktualisiert - - -

Na endlich an der iranischen Grenze hat man angefangen zu bauen.

http://www.haberturk.com/dunya/haber/1591527-turkiye-iran-sinirina-144-kilometrelik-duvar

[h=1]Türkiye-İran sınırına 144 kilometrelik duvar![/h]
[h=2]Türkiye-İran sınırına kontrolsüz geçişlerin önlenmesi amacıyla yapılacak 144 kilometrelik duvar için çalışmalar başladı[/h]
1591527_940x531.jpg

Joa, dann kann Erdo endlich mit Trumpi und Kimi mitspielen. Die umzingeln sich auch irgendwie selbst. Aber gegen Erdogans Mauern kann Trump abstinken.

Schon lange fällig. Israel und Iran haben es schon.

Die sind auch eure Feinde? Ob Israel Atomwaffen hat sei mal dahingestelt, aber Iran hat eine Atombombe? Interessant, muss ich gleich mal weitergeben. Das BF ist ja fast schon eine Fundgrube wie ByLock! :)

Türkei setzt weitere Journalisten fest

Die Festgenommenen sollen eine Messenger-App genutzt haben, über die sich auch Gülen-Anhänger ausgetauscht hatten. Unter ihnen ist der Herausgeber einer Zeitung.

Messenger-Nutzung: Türkei setzt weitere Journalisten fest | ZEIT ONLINE

DG3hDneWsAEcYB0.jpg

Auch interessant:
http://www.faz.net/aktuell/feuillet...an-waescht-eine-hand-die-andere-15143815.html

Die Türkei kann so ein Vorhaben niemals in die Tat umsetzen. Man würde das Land kaputt sanktionieren. Das ist alles Blödsinn.

Viele Staaten werden aktuell von Blödsinnigen regiert. Ich bin mir allerdings nicht sicher, dass von anderen blödsinnigen Regierungschefs Sanktionen mit Sinn und Verstand oder gar Ethik ausgesprochen werden.
Davon abgesehen hat Erdogan ( nicht "die Türkei" ) schon so einiges umgesetzt, das vermutlich auch du nicht für möglich gehalten hättest.

ps: ich persönlich halte Sanktionen eh nicht für ein probates Mittel in der Weltpolitik. Siehe Iran. Der wurde m.E. auch durch Sanktionen dahin getrieben wo er heute ist.

Viele Staaten werden aktuell von Blödsinnigen regiert. Ich bin mir allerdings nicht sicher, dass von anderen blödsinnigen Regierungschefs Sanktionen mit Sinn und Verstand oder gar Ethik ausgesprochen werden.
Davon abgesehen hat Erdogan ( nicht "die Türkei" ) schon so einiges umgesetzt, das vermutlich auch du nicht für möglich gehalten hättest.

Der Bericht ist Blödsinn. Erdogan weiß genau, dass der Versuch reine Ressourcenverschwendung wäre. Die Türkei hat den Atomwaffensperrvertrag unterzeichnet. Die Prozedur ist bekannt. Man braucht eine Schwerwasseranlage und deswegen kann man das Bestreben nicht geheim halten. Die Kommission würde durchsuchen wollen und bei Ablehnung würde man das Land in Grund und Boden sanktionieren. Allein die Vorstellung ist dumm. Man kann sowas nur befürworten, wenn man fernab von der Realität lebt.

Der Bericht ist Blödsinn. Erdogan weiß genau, dass der Versuch reine Ressourcenverschwendung wäre. Die Türkei hat den Atomwaffensperrvertrag unterzeichnet. Die Prozedur ist bekannt. Man braucht eine Schwerwasseranlage und deswegen kann man das Bestreben nicht geheim halten. Die Kommission würde durchsuchen wollen und bei Ablehnung würde man das Land in Grund und Boden sanktionieren. Allein die Vorstellung ist dumm. Man kann sowas nur befürworten, wenn man fernab von der Realität lebt.

Wie du sicher auch ohne Irionie-Tag bemerkt hast hatte ich entsprechend amüsiert auf die Herren SOA und Zackbum geantwortet :D Ich hab das nicht verlinkt.
Was unterzeichnete Verträge betrifft: auch der Vertrag von Lausanne wurde unterzeichnet und von Erdogan heute eher als null und nichtig erklärt. Also alles was er nicht selbst unterschrieben hat ist ja eher so meh... ;)

Ich hatte das verlinkt.
http://www.zeit.de/politik/ausland/2017-08/tuerkei-journalisten-festnahme-messenger-app

Zurück
Oben