Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nachrichten aus Kroatien

Hab mich durch verschiedene Portale rumgelesen und mir scheint als ob die meisten Bosnier und vor allem Serben, sich über das Unheil freuen...
Aber naja

Regt mich echt auf dein Post, hast du denn Quellen oder Beweiße dafür?

Will kein Hass erzeugen mit meinen Kommentar. Aber denkt ihr ernsthaft ich würde sowas einfach so aus Jux behaupten?

Kommentarspalte:

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.

Will kein Hass erzeugen mit meinen Kommentar. Aber denkt ihr ernsthaft ich würde sowas einfach so aus Jux behaupten?

Kommentarspalte:

Ich habe mir jetzt mindestens 200 Kommentare durchgelesen, ich sehe da keine negativen oder nationalistischen Kommentare.

Ich habe mir jetzt mindestens 200 Kommentare durchgelesen, ich sehe da keine negativen oder nationalistischen Kommentare.
Also ich schon, nur aus einem Video! Mit relativ wenig Kommentaren...

Ovaj put vas nisu napali srbi nego vas kaznio bog
Можда сам ја лош човек ал некако ме заболе за хрвате. Зашто бих имао самилост према зверима који никад нису имали самилост према нама? Реципроцитет је лековит
To vas Bog kaznjava za 2 miliona poklanih Srba 1941-1945. Dva zemljotresa u ovoj godini za Krvatsku. U starom svetu, zemljotresi su smatrani Bozjom kaznom.Opet biste vi klali Srbe, sto ste i dokazali triput,1914,1941,1991.
Vraca bog sve to je sto su srbe istjerali pobili gdje vam je gotovina i oni ratni zlocinci nek sad to ustave lako je bilo civile ubijat progonit
To vam je kazna od boga, jer ste je jedina zemlja u istoriji covecanstva koja je imala logor za decu.
ovo je Petrinja koja slavi Oluju 95' i Usta**.... Bog sve vidi
za doma (ne)spremni. za outdoor spremni. LOL
To vam je za kazna od Boga sto ste proterali 250 000 Srba i oteli njihovu imovinu.! A za jasenovac tek treba da vas stigne kazna Bog sve vidi. Krvlju i nezamislivim zlocinom je natopljena ta vasa drzava...
KAZNA JE SPORA ALI DOSTIZNA
Sad ce da kazu srbi krivi za zemljotres e ujaci mrzite srbe ali ovaj gore vidi sve....
Zasto zlo uvek zadesi najsiromasnije srpske krajeve.🥺 Banija, Kordun, Lika
Bravo.Bog vraca polako
Oluja sad nek slave

Zurück
Oben