Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nachrichten aus Serbien

Aber alo: Wir bitten nur um Respekt für Serbien, eine stille Revolution hat in der Welt begonnen?
TRAŽIMO SAMO POŠTOVANJE ZA SRBIJU Vučić: Počela je tiha revolucija u svetu
Predsednik Srbije govorio je o ključnim temama za građane Srbije, između ostalog o usvojenoj sramnoj rezoluciji o Srebrenici.

Predsednik Srbije kaže, govoreći o GS UN u Njujorku, da je u pitanju suviše teška tema da bi se govorilo o diplomatskoj pobedi, jer je situacija za našu zemlju isuviše teška.

- Nisam siguran da kod nas postoji sasvim jasna vizura onoga što se dogodilo. Mi smo se suočili sa predlogom Nemačke, koji je ta zemlja najsnažnije gurala. Gurala ih je Analena Berbok direktno protiv vitalnih interesa našeg naroda - kaže Vučić.

 
1fa6c4105b717e29a27b43f0da82039d.jpg
 
das serbische volk ist gottesfürchtig und hat sich nichts vorwerfen zu lassen. ehre und stolz, sind serbische tugenden. gruss oliver

Lesen scheint nicht deine Stärke zu sein,ansonsten würdest du nicht so einen bullshit von dir geben! Wie ist es als Lügner dazustehen? Ich meine,nicht das es was neues wäre,aber ich frage trotzdem.
Interessiert mich nicht wirklich, aber kann es sein, dass ihr Brüder seid? :lol:
 
Zurück
Oben