War nicht Vucic der politisch Verantwortliche seit sehr vielen Jahren?
Blic: ICH FORDERE DIE FESTSTELLUNG DER POLITISCHEN UND STRAFRECHTLICHEN VERANTWORTUNG
Vucic äußerte sich anlässlich der Tragödie am Bahnhof Novi Sad.
Anlässlich des tragischen Vorfalls, der sich heute ereignete, als ein Teil des Gebäudes am Bahnhof Novi Sad einstürzte und 14 Menschen ums Leben kamen, richtete der serbische Präsident Aleksandar Vucic Worte an die Öffentlichkeit.
"Den Familien und allen Angehörigen der Verstorbenen des Unglücks am Bahnhof Novi Sad spreche ich im Namen aller Bürger unseres Landes mein Beileid aus", sagte der Präsident.
"Sehr geehrte Bürger Serbiens, heute um 11:50 Uhr hat unser Land, insbesondere Novi Sad, eine große Tragödie ereilt. Am Hauptbahnhof von Novi Sad stürzte das Vordach auf zahlreiche Menschen, die sich in unmittelbarer Nähe des Bahnhofs befanden. Fünf der Opfer konnten wir noch nicht identifizieren, acht sind serbische Staatsbürger, und eine Person stammt aus Mazedonien. Den Familien und allen Angehörigen möchte ich im Namen aller Bürger mein aufrichtiges Beileid aussprechen", sagte Aleksandar Vucic.
Der serbische Präsident Aleksandar Vucic sprach heute Abend im Namen aller Bürger unseres Landes sein Beileid den Familien und allen Angehörigen der Verstorbenen der Tragödie am Bahnhof Novi Sad aus.
"Heute Abend ist es schwer, etwas zu sagen. Es ist schwer, etwas Rationales zu äußern, aber auch in solchen Momenten müssen wir alle gemeinsam die Kraft aufbringen, uns zu vereinen, den Familien der Opfer zu helfen und alles in unserer Macht Stehende zu tun, um den Schaden so gering wie möglich zu halten und den Menschen, die ihre Angehörigen verloren haben, so viel Unterstützung wie möglich zukommen zu lassen", sagte Vucic.
TRAŽIM DA SE UTVRDI POLITIČKA I KRIVIČNA ODGOVORNOST Vučić se obratio povodom tragedije na Železničkoj stanici Novi Sad
Povodom tragičnog događaja koji se dogodio danas kada je došlo do obrušavanja dela zgrade na Železničkoj stanici Novi Sad, pri čemu je stradalo 14 osoba, obratio se predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
Porodicama i svim bližnjima stradalih u nesreći na Železničkoj stanici Novi Sad u ime svih građana naše zemlje izražavam saučešće, poručio je predsednik.
"Poštovani građani Srbije. Danas, u 11 sati i 50 minuta, našu zemlju, Novi Sad, zadesila je velika tragedija. Na glavnoj železničkoj stanici u Novom Sadu, nadstrešnica se obrušila na veliki broj ljudi koji su bili u neposrednoj blizini železničke stanice. Pet lica još nismo uspeli da saznamo identitet, osam lica su državljani Srbije, jedno je iz Makedonije. Porodicama i svim bližnjima želim u ime svih građana da izrazim saučešće", rekao je Aleksandar Vučić.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izrazio je večeras u ime svih građana naše zemlje saučešće porodicama i svim bližnjima stradalih u tragediji koja se dogodila na Železničkoj stanici Novi Sad.
"Večeras je teško govoriti, teško je bilo šta racionalno reći, ali i u takvim trenucima svi zajedno moramo da smognemo snage, da se ujedinimo, da pomognemo porodicama stradalih i da učinimo sve što je u našoj moći da šteta bude što je moguće manja i da ljudima koji su izgubili svoje najbliže pomognemo najviše što možemo", rekao je Vučić.
Povodom tragiÄnog dogaÄaja koji se dogodio danas kada je doÅ¡lo do obruÅ¡avanja dela zgrade na ŽelezniÄkoj stanici Novi Sad, pri Äemu je stradalo 14 osoba, obratio se predsednik Srbije Aleksandar VuÄiÄ.
www.blic.rs