L
Lazarat
Guest
Pse kjo s`ndodh me Motrat te juaja ne Maqedoni ? Pyte veten mor Laluc e mos o bere Kaurr
bash katundar je, t'pershtatka ky emer MUHAXHER
Pse kjo s`ndodh me Motrat te juaja ne Maqedoni ? Pyte veten mor Laluc e mos o bere Kaurr
bash katundar je, t'pershtatka ky emer MUHAXHER
Wie ich es hasse, wenn mir jemand etwas über meine Region erzählen will. Dukagjini i Kosoves, oj lope, u kan me Drenicen vendi qe ka rebelue mas shumti n'krejt Kosove, pra mos ha mut. Pejon eshte kan nja prej atyne, qe e ka nenshkrue deklaraten e pavarsis t'Shipnis.Dann bist du kein Pejan sondern Katundar
Badihava nuk thojshin Pejani qe s`flet turqisht nuk eshte Pejan
Wir werden bei den nächsten Wahlen wie viele für eine Vereinigung sind
Wie ich es hasse, wenn mir jemand etwas über meine Region erzählen will. Dukagjini i Kosoves, oj lope, u kan me Drenicen vendi qe ka rebelue mas shumti n'krejt Kosove, pra mos ha mut. Pejon eshte kan nja prej atyne, qe e ka nenshkrue deklaraten e pavarsis t'Shipnis.
Per cilin Pejan e ke fjalen ?
Salih Gjuka war sein Name. Harro Pejen, mos ma permend n'lidhje me Osmanet. S'jena na rajon diku n'Maqedoni a n'Kosove lindore kur ka sunu turku rrafsh 500 vjet. Te na jan rujt traditat shqiptare edhe nese eshte nevoja, apet i ruajme e i mbrojme.
Natürlich spielt hier der Islam eine wichtige Rolle man , warum gibt es sowas nicht , und wenn sehr selten im Kosovo ? Mazedonien ? Presheva ? Ja weill dort der islam eine wichtigere rolle spielt wie in Albanien ! Und das ist Dreck den Enver Hoxha und sein dreckiges Atheismus hinterlassen hat ! 1920 war Tirana eine Stadt wie Islambad und heute werden Gayparaden dort gefeiert ! Ku eshte morali , nderi dhe burrnia e Shqiptarve ?
In Mazedonien? Schon mal bei MTV in Skopje gewesen? Oder auf der Strecke zwischen Gostivar und Tetovo? Prostitution gibt es überall, bei den einen öffentlicher bei den anderen halt nicht. Nur weil man es nicht immer sieht, heißt es nicht das es nicht da ist
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen