Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren
  • Viel Erfolg, Glück, Frieden, Gesundheit und mögen Eure Träume in Erfüllung gehen
    Wünscht das BalkanForum-Team

Prostitutate Shqiptare

Dann bist du kein Pejan sondern Katundar ;)
Badihava nuk thojshin Pejani qe s`flet turqisht nuk eshte Pejan
Wir werden bei den nächsten Wahlen wie viele für eine Vereinigung sind
Wie ich es hasse, wenn mir jemand etwas über meine Region erzählen will. Dukagjini i Kosoves, oj lope, u kan me Drenicen vendi qe ka rebelue mas shumti n'krejt Kosove, pra mos ha mut. Pejon eshte kan nja prej atyne, qe e ka nenshkrue deklaraten e pavarsis t'Shipnis.

Wie ich es hasse, wenn mir jemand etwas über meine Region erzählen will. Dukagjini i Kosoves, oj lope, u kan me Drenicen vendi qe ka rebelue mas shumti n'krejt Kosove, pra mos ha mut. Pejon eshte kan nja prej atyne, qe e ka nenshkrue deklaraten e pavarsis t'Shipnis.

Per cilin Pejan e ke fjalen ?

Per cilin Pejan e ke fjalen ?

Salih Gjuka war sein Name. Harro Pejen, mos ma permend n'lidhje me Osmanet. S'jena na rajon diku n'Maqedoni a n'Kosove lindore kur ka sunu turku rrafsh 500 vjet. Te na jan rujt traditat shqiptare edhe nese eshte nevoja, apet i ruajme e i mbrojme.

Salih Gjuka war sein Name. Harro Pejen, mos ma permend n'lidhje me Osmanet. S'jena na rajon diku n'Maqedoni a n'Kosove lindore kur ka sunu turku rrafsh 500 vjet. Te na jan rujt traditat shqiptare edhe nese eshte nevoja, apet i ruajme e i mbrojme.

Ehem , e kush ishin pra te gjith ata Beglert e Agallart te Pejes ? Sic ka qen Familja e Haxhi Zekes ? Kush e ka sunduar per 500 vjet te plote Pejen ? Kush e ka nderu Pazarin e Pejes ? E Xhamien e Sulltan Fatihut sic quhet perndyshe edhe Xhamia e Bajraklit ? Kuuuush ?
Po ti shoki spaske as dije per vendin tande e le mo per Historin e Rrafshin E Dukagjinit ! Keshtu se mos o merr me Fatazma .
Se edhe Haxhi Zeken e keni bere Pejan , qe ne Fakte ishte Malsor nga Malsia e Gjakoves , edhe Emri i tije ishte Zenel por mbasi o bere Haxhi ja vnuen ket Emer pra Rroft Mulla Haxhi Zeka i cili e ka edhe varrin te Xhamia e Sulltan Fatihut bashk me Ali Pashe Gucien

Natürlich spielt hier der Islam eine wichtige Rolle man , warum gibt es sowas nicht , und wenn sehr selten im Kosovo ? Mazedonien ? Presheva ? Ja weill dort der islam eine wichtigere rolle spielt wie in Albanien ! Und das ist Dreck den Enver Hoxha und sein dreckiges Atheismus hinterlassen hat ! 1920 war Tirana eine Stadt wie Islambad und heute werden Gayparaden dort gefeiert ! Ku eshte morali , nderi dhe burrnia e Shqiptarve ?

In Mazedonien? Schon mal bei MTV in Skopje gewesen? Oder auf der Strecke zwischen Gostivar und Tetovo? :lol: Prostitution gibt es überall, bei den einen öffentlicher bei den anderen halt nicht. Nur weil man es nicht immer sieht, heißt es nicht das es nicht da ist ;)

Außerdem, wäre keine Nachfrage da würde es auch keine Prostitution geben ;)

In Mazedonien? Schon mal bei MTV in Skopje gewesen? Oder auf der Strecke zwischen Gostivar und Tetovo? :lol: Prostitution gibt es überall, bei den einen öffentlicher bei den anderen halt nicht. Nur weil man es nicht immer sieht, heißt es nicht das es nicht da ist ;)

gostivar tetovo ... ( BOGOVINé ) hehehee benni du kennst dich aber gut aus...

Zurück
Oben