Allissa
BOSANSKA BOSANKA
übertreib mal nichtBesser als ein Armenland und ne Müllhalde :troll:
übertreib mal nichtBesser als ein Armenland und ne Müllhalde :troll:
du verdammter lügner.....los, zeig deine quelle.
Na Vojničkom groblju u Bratuncu danas je odata pošta i služen parastos za za 3.267 poginulih srpskih civila i vojnika iz srednjeg Podrinja i Birča tokom poslednjeg rata u BiH.
Pomen stradalim Srbima iz Srebrenice i Bratunca počeo je jutros u crkvi u Srebrenici, a potom su porodice žrtva posetile sela Biljači, Sase i Zalazje gde su na Petrovdan 1992. godine muslimanske snage pod komandom Nasera Orića ubile i izmasakrirale 69 srpskih civila, više od 70 ranili, a 19 se vode kao nestali.
Obraćajući se okupljenima na Vojničkom groblju u Bratuncu, predsednik RS Milorad Dodik rekao je da zločini nad Srbima moraju da budu procesuirani.
"Stradanja i patnji bilo je i na drugoj strani i mi to nećemo negirati. Boli činjenica da za zločine nad Srbima niko ne odgovara. Ne prihvatamo činjenicu da komandanti bošnjačkih oružanih snaga slobodno šetaju Sarajevom i slave se kao junaci", istakao je Dodik.
Zamenik američkog ambasadora u BiH Džonatan Mur ranije je rekao da će danas posetiti Bratunac, ali da neće prisustvovati komemoraciji na Vojničkom groblju, povodom obeležavanja 19. godina od stradanja Srba u srednjem Podrinju.
"Znamo za te žrtve i svaka od njih zaslužuje pravdu i poštovanje, ali ovde se obeležava stradanje vojske i mi ne posećujemo takve ceremonije", naveo je Mur.
Tokom troipogodišnjeg rata na području opština Srebrenica, Zvornik, Milići, Bratunac, Vlasenica i Osmaci, ubijeno je najmanje 1.300 lica srpske nacionalnosti, dok je na širem području srednjeg Podrinja i Birča ubijeno ukupno 3.267 Srba, među kojima je bilo najviše civila, žena i dece.
Za zločine počinjene nad Srbima na području Podrinja i Birča još niko nije odgovarao.
alo Ustase, Mudzahedini und Siptars kommt mal bisschen zur Ruhe über tote Serben macht man sich nicht lustig, ihr kaputten Gestalten. Allissa, besonders von dir, wo du doch mit Abstand einer der Ältesten im Forum bist, dazu noch eine selbst ernannte Dame, hätte ich mehr Anstand und Respekt erwartet.
Übersetzung:
In Srebrenica und Umgebung wurden 3276 serbische Zivilisten massakriert. Unter anderem, mitten an einem heiligem serbischem Tag, dem serbischem
Weihnnachten, griff Naser Oric die Serben an uns massakrierte mehrere hunderte Leute. Respekt...
Das ist eine allseits bekanntes Massaker und du bist so lange hier im Forum und tust so als obn du es nicht kennst, leugnest du etwa das Srebrenica Massaker an Serben (1992), in dem du mich als Lügner dastellst?
Ach ich vergass, du bist keine Serbin dir kann hier keiner was du darfst serbische Opfer leugnen.
Mich hätte man wahrscheinlich direkt verbannt hätte ich so etwas geleugnet.
alo Ustase, Mudzahedini und Siptars kommt mal bisschen zur Ruhe über tote Serben macht man sich nicht lustig, ihr kaputten Gestalten. Allissa, besonders von dir, wo du doch mit Abstand einer der Ältesten im Forum bist, dazu noch eine selbst ernannte Dame, hätte ich mehr Anstand und Respekt erwartet.
Übersetzung:
In Srebrenica und Umgebung wurden 3276 serbische Zivilisten massakriert. Unter anderem, mitten an einem heiligem serbischem Tag, dem serbischem Weihnnachten, griff Naser Oric die Serben an uns massakrierte mehrere hunderte Leute. Respekt...
überflüssigste "Republik" Europas
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen