Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Schrecklicher Unfall in Zenica

C

Cvrcak

Guest
Stravičan videosnimak nesreće u Zenici

U Zenici se u utorak desila stravična saobraćajna nesreća u kojoj je Adisa Gačić, rođena 1980. godine u Zenici, vozilom Audi A4, švicarskih registarskih tablica BE-352675, ubila naknadno identifikovanog biciklistu Vladimira Andrijevića (1941.).

Portal Zenica-blog.com objavio je videosnimak stavične nesreće. Upozoravamo sve čitatelje da je riječ o snimku vrlo uznemirujućeg sadržaja i ne preporučujemo gledanje.

Policijska uprava I Zenica jučer je Kantonalnom tužilaštvu Zenica dostavila izvještaj protiv Adise Gačić, koja je uhapšena zbog izazivanja saobraćajne nesreće sa smrtnom posljedicom. Nakon saslušanja u Tužilaštvu ZDK-a određen joj je pritvor.

Interesantno je da je na svom Facebook profilu Adisa Gačić 23. aprila postavila fotografiju na kojoj je u crnoj šubari sa psom, a u opisu fotografije Adisa je napisala da je "imala strašnu nesreću u Zenici".
http://www.sarajevo-x.com/bih/crnah...h=850&caption=Sarajevo-x.com+-+Vijesti+iz+BiH
Video ist nichts fuer schwache Nerven!!!
YouTube - Brza vo

Weil sie anscheinend in der Schweiz nicht rasen darf, laesst sie in Zenica die Sau raus.

Zuletzt bearbeitet:
Schon n bisschen beängstigend wenn man so die letzten sekunden im leben eines menschen sieht..

Oh mein Gott... Also entweder war der Autofahrer total hirnamputiert oder er hatte ein Problem mit dem Auto... anders kann ich mir so eine Raserei nicht erklären...

Oh mein Gott... Also entweder war der Autofahrer total hirnamputiert oder er hatte ein Problem mit dem Auto... anders kann ich mir so eine Raserei nicht erklären...

Es war eine Bosnierin mit schweizer Kennzeichen, wie ich verstanden habe soll sie hinterher in FB gepostet haben das sie in Zenica einen Unfall hatte, sehr strange die Frau.

Zurück
Oben