Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Shqipetaret ne Turqi/Albaner in der Türkei.

• Ersteller Ersteller Romantika
  • Erstellt am Erstellt am
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
me na pas dasht, na kishin lane t'lire turqit athere edhe kur u kan tu u shkatrru perandoria osmane u duft me na ndihmu, po n'at minute prap na kan luftu edhe nuk i kan ba vetit dert me na mbrojt prej Grekve, Bullgarve edhe Shkijeve, qe e kan pas n'plan mi njek Shqiptaret, e n'fund u plotesu ai plan.

per histori nuk i don, patriot eshte. Nese perdor fjal turke a serbe t'bertet fill :D

hahahahaha ani bani t´fala pra :biggrin:
nuk mendoj qe skan dasht me na ndihmu, por skan mujt se e kan pas rusin e flliqt te bytha :biggrin:

hahahahaha ani bani t´fala pra :biggrin:
nuk mendoj qe skan dasht me na ndihmu, por skan mujt se e kan pas rusin e flliqt te bytha :biggrin:
na kan luftu, mos e harro haxhi zeken t'pejes, qe ka luftu kunder turqve, se nuk kan dasht me na i dhan trojet tona.

ok, werde ich ausrichten. :p

Ich persönlich kenne auch einen Türken, dessen Vorfahren aus Mazedonien kamen. Seine Oma kann noch Albanisch sprechen.

na kan luftu, mos e harro haxhi zeken t'pejes, qe ka luftu kunder turqve, se nuk kan dasht me na i dhan trojet tona.

ok, werde ich ausrichten. :p

hehehe, naja... kann man sehen wie man will, aber wenn du mich fragst, wurde die unabhängigkeit zum falschen zeitpunkt ausgerufen.. und das mit hilfe der großmächte. die russen standen kurz davor konstantinopel einzunehmen...das war ein unsinniger alleingang von uns... wir waren quasi eingekesselt, ohne einen nennenswerten verbündeten...

ich hoffe diese Leute kommen einmal zurück sie haben ihre Heimat nicht vergessen, hart hat es die Goranen getroffen fast die Hälfte vertrieben (40%), der Rest auch in Diaspora (Europa...), das Schicksal der Goranen ist ähnlich wie das Schicksal der Juden.

me na pas dasht, na kishin lane t'lire turqit athere edhe kur u kan tu u shkatrru perandoria osmane u duft me na ndihmu, po n'at minute prap na kan luftu edhe nuk i kan ba vetit dert me na mbrojt prej Grekve, Bullgarve edhe Shkijeve, qe e kan pas n'plan mi njek Shqiptaret, e n'fund u plotesu ai plan.

per histori nuk i don, patriot eshte. Nese perdor fjal turke a serbe t'bertet fill :D

mir por kur krisi lufta ne kosove turkia ka qen i pari shtet qe u qu n'kame dhe qe ishte pro-bombardimeve ndaj serbise

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben