Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

[Türk Silahlı Kuvvetleri] - Turkish Armed Forces - Türkische Streitkräfte

9 PKK Terroristen Getötet und 13 ergaben sich! 1 Soldat verletzt.

9 PKK’lı ölü ele geçirildi
Hakkâri’nin Aksu Köyü yakınlarında güvenlik güçleriyle silahlı çatışmaya giren PKK’lı 9 terörist ölü ele geçirildi. Teröristlerde, 1 Kanas keskin nişancı tüfeği de bulundu

Hakkâri’de, Kato Dağı’ndaki Aksu Köyü yakınlarında sürdürülen arama- tarama operasyonunda 3 ayrı noktada PKK’lı teröristlerle sıcak temas sağlandı. Aralıklarla süren çatışmada 1 uzman çavuş yaralanırken, bölgeye helikopterler sevk edildi. Hakkâri Valisi Muammer Türker, gün boyu aralıklarla sürdürülen çatışmalarda PKK’lı 9 teröristin öldürüldüğünü açıklarken, arazi arama-tarama çalışmalarının sürdürüldüğünü söyledi. 9 teröristin ölü ele geçirildiği çatışma ile ilgili Hakkâri Valiliği’nden yapılan açıklamada şöyle denildi:

‘Ateşle karşılık verdiler’
“06 Eylül günü saat 00.30 sıralarında Çaltıkuru Jandarma Karakol Komutanlığı’na yapılan roketli saldırı olayına karışan teröristlerin yakalanması maksadıyla kaçabilecekleri değerlendirilen bölgelere aynı gün başlatılan operasyonda saat 17.00’de Güngören Mahallesi’nde teröristlerle temas sağlanmış, yapılan tüm ikaz ve ‘teslim ol’ çağrılarına teröristlerin karşılık vermeleri neticesinde silahlı çatışma meydana gelmiştir. 7 Eylül 2010 günü çatışma bölgesinde yapılan arama faaliyetleri sırasında 9 terörist silahları ile birlikte ölü olarak bulunmuştur. Çatışma esnasında 1 uzman çavuş hafif yaralanmıştır.”
Genelkurmay Başkanlığı da, öldürülen teröristlerle birlikte 1 Kanas keskin nişancı tüfeği, 1 M-16 piyade tüfeği, 8 Kalaşnikof, 1 tabanca, 18 el bombası, 4 telsiz, 1 gece görüş gözlüğü, 1 dürbün ve bir torba içinde patlayıcı madde düzeneği ele geçirildiğini açıkladı.

13 terörist teslim oldu
PKK’nın Irak’taki kamplarından kaçan 13 teröristin de, önceki gün Şırnak’ın Silopi ilçesinde güvenlik güçlerine teslim olduğu açıklandı

9 PKK

Also ich kann es befürworten. Die Griechen beschweren sich nicht mehr und Geld wird auch gespart.

Mal abwarten....geredet wird viel.Im mai hat er auch viel versprochen...aber die dogfights waren immer enorm hoch.
Das problem wie ich sehe....ist euer militär.Ich frage mich...ob die regierung überhaupt einfluß auf das militär hat.

Erdogan will Millionen in Armee sparen und flüge in Ägais beenden:

Turkey: Ban flights over Aegean, save millions
Was eine geile Neuigkeit...
Mal abwarten....geredet wird viel.Im mai hat er auch viel versprochen...aber die dogfights waren immer enorm hoch.
Das problem wie ich sehe....ist euer militär.Ich frage mich...ob die regierung überhaupt einfluß auf das militär hat.
Wurde aber noch nie öffentlich angesprochen von der Türkischen Regierung.

Es geht nicht alles so schnell. Frankreich und Deutschland wurden auch nicht freunde von heut auf morgen. Hättet ihr vor Zehn jahren gedacht das sich zwei verfeindete Länder(Regierungen) regelmäßig treffen und telefonieren?

Ich bin mir sicher das sich in den nächsten 2 jahren die Türkei und auch Griechenland Positiv verändern werden.

die griechen brauchen geld und ziehen so eine nummer ab..

Ich hasse Erdogan den sollte man dafür Putschen.. Die Dogfights müssen weiter gehen.

Es geht nicht alles so schnell. Frankreich und Deutschland wurden auch nicht freunde von heut auf morgen. Hättet ihr vor Zehn jahren gedacht das sich zwei verfeindete Länder(Regierungen) regelmäßig treffen und telefonieren?

Ich bin mir sicher das sich in den nächsten 2 jahren die Türkei und auch Griechenland Positiv verändern werden.
haklisin adamlar anlasma oldu diye göbek atiyolar..Nrdeyse sende göbek aticaksin.

anlasma olursa ne olacak biliyo musun?

Ege Denizinin %80 nin Kontrolü Yunanlarin eline gececek.
Birde Ruhban okulunu acar ondan sonra Ayasofya var sirada Sümelayi actiniz Akdamar´i actiniz Limanlari actiniz oh verin bakalim..

die griechen brauchen geld und ziehen so eine nummer ab..

Ich hasse Erdogan den sollte man dafür Putschen.. Die Dogfights müssen weiter gehen.

Dann setzt dich an fronterstes linie...wenn du so überzeugt bist.Vielleicht bist du der erste der geht:)

Zurück
Oben