Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren
  • Friedliche Feiertage, egal was Ihr feiert, wünscht Euch
    Euer Balkanforum-Team

Thessaloniki 2020 - Master Plan

bin öfters im athener metro und finde schön, dass sie weiterhin wie neu aussieht. Man achtet dort auf sauberkeit, was nicht überall selbstverständlich ist.
 
Zuletzt bearbeitet:
Makedonia Airport

thessaloniki053go2.jpg





Hippokrates
 
Man hat sich ja einiges vorgenommen... Mal sehen was bis 2020 wirklich umgesetzt wird.

1. Ολοκλήρωση του δικτύου που θα περιλαμβάνει τη βασική γραμμή μετρό (9.6 km), την επέκταση προς Καλαμαριά (5 km), την επέκταση προς Σταυρούπολη - Παπαγεωργίου (7 km) και την επέκταση προς Εύοσμο (5 km). Συνολικό μήκος περίπου 27 km.

2. Την δημιουργία συστήματος τραμ (22 km) διπλής (17 km) και μονής γραμμής στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και Monorail μήκους 6 km μέχρι το αεροδρόμιο.

3. Την ανάπλαση του χώρου της ΔΕΘ και του Γ' Σώματος Στρατού με την ενοποίησή των χώρων και τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου με υπόγειο πάρκινγκ 3000 θέσεων, πρόκειται για ένα χώρο έκτασης 323 στρεμμάτων οπού μετά την κατασκευή του θα αποτελέσει ένας πνεύμονας πρασίνου για το κέντρο της πόλης, η ανάπλαση μπορεί να γίνει στα πρότυπα του MILLENIUM PARK στο CHICAGO.

4. Τη δημιουργία νέου εκθεσιακού χώρου στη Σίνδο έκτασης 1000 στρεμμάτων.

5. Τη δημιουργία νέου Δικαστικού Μεγάρου στο δυτικό κομμάτι της πόλης και τη δημιουργία πάρκου 10 στρεμμάτων στο χώρο του υπάρχον κτιρίου μετά την κατεδάφισή του.

6. Τη δημιουργία υπόγειου αυτοκινητόδρομου από το ύψος της 26ης Οκτωβρίου μέχρι τον Λευκό Πύργο, συνολικού μήκους περίπου 2.5 km και ταυτόχρονα την πεζοδρόμηση της Λεωφόρου Νίκης σε μήκος 1200 μέτρων καθώς επίσης και την ολοκλήρωση των έργων ανάπλασης της νέας παραλίας.

7. Την επέκταση του αεροδιαδρόμου κατά 1000 μέτρα 10/28 του αεροδρομίου του αεροδρομίου Μακεδονία και την δημιουργία νέου Terminal στο αεροδρόμιο Μακεδονία.

8. Δημιουργία στα στρατόπεδα Καρατάσου (560 στρ.), Κόδρα (450 στρ.), Μεγάλου Αλεξάνδρου (190 στρ), Παύλου Μελά (363 στρ). Συνολικός χώρος πρασίνου 1.5 τ.χλμ.

9. Μετεγκατάσταση της Πολυτεχνικής σχολής και των Ιατρικών σχολών του ΑΠΘ σε τμήμα του στρατοπέδου Παύλου Μελά (Γειτνίαση με νοσοκομεία)

10. Τη κατασκευή αθλητικών υποδομών στη δυτική Θεσσαλονίκη με τη κατασκευή αθλητικού κέντρου στη περιοχή Κορδελιού - Ευόσμου στο χώρο που τώρα βρίσκεται υποσταθμός της ΔΕΗ έκτασης 40 στρεμμάτων με την εγκατάσταση του βορειότερα καθώς και την κατασκευή τουλάχιστον ενός μεγάλου κλειστού γηπέδου και ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

11. Παράδοση του χώρου 424 του στρατιωτικού νοσοκομείου στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ταυτόχρονα την κατασκευή κτιριακών υποδομών στον ίδιο χώρο για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες του πανεπιστημίου.

12. Δημιουργία εμπορευματικού σταθμό στο στρατόπεδο Γκόνου δίπλα στο λιμάνι κα την αναβάθμιση της περιοχής του 6ου προβλήτα.

13. Ανακατασκευή του τερματικού σταθμού του ΟΣΕ με τη δημιουργία σκέπαστρου και τη βελτίωση των υπαρχόντων χώρων.

14. Δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου που θα ενώνει το νέο σιδηροδρομικό σταθμό με Διαβατά - Ωραιόκαστρο - Λαγκαδά και στο μέλλον με τη Καβάλα.

15. Ανακατασκευή του κτηρίου λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού αλλά και τη σύνδεση με περισσότερους προορισμούς με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη.

16. Ανάπλαση της περιφερειακής τάφρου στο συνολικό της μήκος των 7 χλμ.

17. Την κατασκευή σύγχρονης μαρίνας στη Κρήνη και στη περιοχή της Νέας Παραλίας.

18. Δημιουργία Bussiness Center στη περιοχή των Λαχανόκηπων στα πρότυπο της Γαλλικής La Defence.

19. Την κατασκευή της εξωτερικής περιφερειακής της Θεσσαλονίκης μήκους 34.5 km

20. Δημιουργία Μητροπολιτικής διοίκησής για το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.




Projekte - Öffentlicher Verkehr, etwas detaillierter..

Μετρό - Υπόγειος (33 στάσεις, 29.4 χλμ)


Γραμμή 1 "Κέντρο Θεσσαλονίκης" (κόκκινη), 13 στάσεις, 9.6 χλμ
Επέκταση Γραμμής 1 "Καλαμαριά/Ανατολικά" (γαλάζια), 5 στάσεις, 4.8 χλμ
Επέκταση Γραμμής 1 "Σταυρούπολη/Δυτικά" (καφέ), 5 στάσεις, 5 χλμ
Γραμμή 2 "Εύοσμος" (μαύρη), 9 στάσεις, 10 χλμ

Τραμ (45 στάσεις, 35 χλμ)
Γραμμή 1 "Παραλιακή" (κίτρινη), 17 στάσεις, 12 χλμ
Ανατολική Γραμμή "Χαριλάου" (μπλε), 9 στάσεις, 5.5 χλμ
Δυτική Γραμμή "Συκιές" (μπλε), 7 στάσεις, 5.5 χλμ
Δυτική Γραμμή 2 "Μενεμένη" (μωβ), 12 στάσεις, 12 χλμ

Monorail (19 στάσεις, 31 χλμ)
Γραμμή Τούμπας (πορτοκαλί), 8 στάσεις, 7 χλμ
Ανατολικά προάστια "Προαστιακός Θερμαΐκού" (λαχανί), 11 στάσ εις, 24 χλμ

Προαστιακός (20 στάσεις, 54.5 χλμ)
Δυτικά προάστια "Σίνδος/Χαλάστρα" (πράσινη), 8 στάσεις, 28 χλμ
Προαστιακός Ωραιοκάστρου (πράσινη), 3 στάσεις, 5.5 χλμ
Προαστιακός Πανοράματος (πράσινη), 3 στάσεις, 5.5 χλμ
Τοπικό Αεροδρομίου (πράσινη), 3 στάσεις, 5.5 χλμ
Προαστιακός Επανωμής (πράσινη), 3 στάσεις, 10 χλμ



http://imageupload.org/?di=1012986625459
 
2. Την δημιουργία συστήματος τραμ (22 km) διπλής (17 km) και μονής γραμμής στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και Monorail μήκους 6 km μέχρι το αεροδρόμιο.

Es wird noch darüber diskutiert, ob es eine Monorail wird, oder doch die reguläre Metro überirdisch bis zum Flughafen fahren wird. Ich favorisiere die 2. Option.

3. Την ανάπλαση του χώρου της ΔΕΘ και του Γ' Σώματος Στρατού με την ενοποίησή των χώρων και τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου με υπόγειο πάρκινγκ 3000 θέσεων, πρόκειται για ένα χώρο έκτασης 323 στρεμμάτων οπού μετά την κατασκευή του θα αποτελέσει ένας πνεύμονας πρασίνου για το κέντρο της πόλης, η ανάπλαση μπορεί να γίνει στα πρότυπα του MILLENIUM PARK στο CHICAGO.

Mit der Verlagerung der Thessaloniki Messe nach Sindos wird erstens das Zentrum etwas "aufatmen" und zweitens wird der Westen einen Aufschwung bekommen.

Darüberhinaus braucht man unbedingt die unterirdischen Parkplätze und den neuen Park dringend!

4. Τη δημιουργία νέου εκθεσιακού χώρου στη Σίνδο έκτασης 1000 στρεμμάτων.

Amen!

5. Τη δημιουργία νέου Δικαστικού Μεγάρου στο δυτικό κομμάτι της πόλης και τη δημιουργία πάρκου 10 στρεμμάτων στο χώρο του υπάρχον κτιρίου μετά την κατεδάφισή του.

Dass das Gerichtsgebäude dort weggkommt, wusste ich nicht, aber die Idee gefällt mir. Ausserdem ist es sehr hässlich. Also weg damit!

6. Τη δημιουργία υπόγειου αυτοκινητόδρομου από το ύψος της 26ης Οκτωβρίου μέχρι τον Λευκό Πύργο, συνολικού μήκους περίπου 2.5 km και ταυτόχρονα την πεζοδρόμηση της Λεωφόρου Νίκης σε μήκος 1200 μέτρων καθώς επίσης και την ολοκλήρωση των έργων ανάπλασης της νέας παραλίας.

Soll das die "Unter-Wasser-Arterie" sein?

7. Την επέκταση του αεροδιαδρόμου κατά 1000 μέτρα 10/28 του αεροδρομίου του αεροδρομίου Μακεδονία και την δημιουργία νέου Terminal στο αεροδρόμιο Μακεδονία.

Das Projekt der Landebahnerweiterung im Makedonia Flughafen befindet sich bereits im vollen Gange. Arbeiten am neuen (den richtig neuen) Terminal hab ich noch keine gesehen.

11. Παράδοση του χώρου 424 του στρατιωτικού νοσοκομείου στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ταυτόχρονα την κατασκευή κτιριακών υποδομών στον ίδιο χώρο για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες του πανεπιστημίου.

Wenn die Universität das 424 Areal bekommen soll, was passiert denn dann mit dem Militärkrankenhaus?

14. Δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου που θα ενώνει το νέο σιδηροδρομικό σταθμό με Διαβατά - Ωραιόκαστρο - Λαγκαδά και στο μέλλον με τη Καβάλα.

Zukunftsmusik.

15. Ανακατασκευή του κτηρίου λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού αλλά και τη σύνδεση με περισσότερους προορισμούς με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη.

17. Την κατασκευή σύγχρονης μαρίνας στη Κρήνη και στη περιοχή της Νέας Παραλίας.

Das ist auch im Rahmen der "Wasser-Taxis" geplant.

18. Δημιουργία Bussiness Center στη περιοχή των Λαχανόκηπων στα πρότυπο της Γαλλικής La Defence.

Noch mehr Zukunftsmusik.

19. Την κατασκευή της εξωτερικής περιφερειακής της Θεσσαλονίκης μήκους 34.5 km

Die Studien liegen bereits aufm Tisch und die neue Autobahn ist überlebenswichtig für Thessaloniki.



Hippokrates
 
Es wird noch darüber diskutiert, ob es eine Monorail wird, oder doch die reguläre Metro überirdisch bis zum Flughafen fahren wird. Ich favorisiere die 2. Option.

Irgendwie gefällt mir der Gedanke daran, am Meer entlang zu fahren in einer Monorail -->toller Ausblick. Aber ich glaube, ne Monorail würde auch das Landschaftsbild zerstören. Ist mir eigentlich egal, viel mehr Interessiert mich da die Metro Linie 2, davon höre ich zum ersten Mal.

Soll das die "Unter-Wasser-Arterie" sein?

Eine Unterwasserstrasse die vom "Leuko Pirgo" aus, in Richtung Autobahn verlaufen sollte. Die wollten eigentlich schon vor ein paar Jahren damit beginnen, ND hat nicht viel auf die Reihe bekommen...

von Skyscrapercity, keine Ahnung woher die, die Bilder haben
picture3xq5.jpg


picture1bb3.jpg



Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας στη Θεσσαλονίκη
in.gr -


Das Projekt der Landebahnerweiterung im Makedonia Flughafen befindet sich bereits im vollen Gange. Arbeiten am neuen (den richtig neuen) Terminal hab ich noch keine gesehen.

Ich glaube, sie werden auch nicht so bald beginnen. Die wollen ja zuerst einen komplett neuen Flughafen auf Kreta bauen -> Iraklio. Für 2 grössere Flughäfen, fehlt es momentan einfach an Geld.

Von Wiki, steht aber leider keine Quelle

Due to, passenger traffic problems, especially in the summer period, the creation of a bigger terminal is necessary. In 2002 a master plan was presented that included the following projects: A new terminal that could accommodate 8 million passengers per year (in peak hours 2.800 passengers for departures or arrivals), while the terminal’s total area would be 115.000m². The construction of new aircraft parking ground and an apron for 36 aircrafts of which 14 would stationed at contact place. Up to date no work has began on the masterplan. In December of 2010 it was revealed that there are thoughts for the construction of the new terminal through private investing, as happened in the construction of the Athens airport. Until now no official announcement has been issued.

Ich hoffe nur, die Entscheiden sich mit der Zeit nicht für ein anderes Design..was billigeres..
Sie sollten nach privaten Investoren suchen. Der Flughafen momentan ist mir zu schlicht, muss nicht immer schlecht sein aber für Thessaloniki wünsche ich mir doch etwas mehr als ein rechteckiges Gebäude, oben Abfahrt unten Ankunft...

Wenn die Universität das 424 Areal bekommen soll, was passiert denn dann mit dem Militärkrankenhaus?

Die Beziehungen zur Türkei werden wohl immer besser, wir brauchen keins mehr. Nee keine Ahnung:D

Noch mehr Zukunftsmusik.

Es wird wie das Business Center, La Defense. Wie die übertreiben, da werden wahrscheinlich 1-2-3 Gebäude stehen, etwas höher sind wie die umliegenden, wenn überhaupt...
 
Zurück
Oben