Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Thessaloniki 2020 - Master Plan

Θεσσαλονίκη: απευθείας πτήσεις από το Αεροδρόμιο Μακεδονία προς Παρίσι από τον Ιούλιο!

bf551eb0e8_sea-air.jpg


Θεσσαλονίκη - Παρίσι απευθείας μέσω Easyjet από τον Ιούλιο!

Η αεροπορική εταιρία του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε οτι η νέα απευθείας πτήση από το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης προς το αεροδρόμιο του Charles de Gaulle στο Παρίσι θα πραγματοποιείται 4 φορές την εβδομάδα, σε ετήσια βάση, με αεροσκάφος τύπου Airbus A319.

H έναρξη των πτήσεων της EasyJet από τη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο του 2011 και η τιμή εισιτηρίου θα ξεκινάει από 34,99 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των φόρων).

Ο περιφερειακός διευθυντής της EasyJet Στέφανος Βακιρτζής, δήλωσε: «Η EasyJet με ενθουσιασμό εγκαινιάζει τη νέα αυτή διαδρομή από και προς το Παρίσι. Παράλληλα, επιβεβαιώνει τη διαρκή επέκταση του δικτύου της, συμβάλλοντας και στην ενίσχυση της πόλης της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας. Η προσθήκη της νέας αυτής γραμμής προς Παρίσι έρχεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες 5 που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με μεγάλες πόλεις, όπως Λονδίνο, Μιλάνο, Βερολίνο, Ντόρτμουντ και Βασιλεία. Στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις επιθυμίες των επιβατών μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά και να αυξήσουμε το τουριστικό ενδιαφέρον για τη συμπρωτεύουσα».



Ιπποκράτης
 
Θεσσαλονίκη: θετικά προχωρά η παραχώρηση του στρατοπέδου Π. Μελά για να γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο

stratopedo.melas.jpg


Πολύ κοντά σε συμφωνία για την μεταβίβαση του στρατοπέδου Παύλου Μελά στον ομώνυμο Δήμος στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα με πολιτική βούληση για τον χώρο των 365 στρεμμάτων σύμφωνα με δημοσίευμα της voria.gr.

Ο Δήμαρχος κος Παπαδόπουλος συναντήθηκε με εκπροσώπους του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και με υψηλόβαθμους στρατιωτικούς στην Αθήνα. «Η συμφωνία με το αρμόδιο υπουργείο έχει κλείσει. Βρισκόμαστε στην τελική φάση διαπραγματεύσεων, όχι όμως με το υπουργείο, αλλά με τους στρατιωτικούς» διευκρινίζει ο κ. Παπαδόπουλος.

Οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών αφορούν στους όρους που θέτουν οι στρατιωτικοί προκειμένου να πουν το τελικό «ναι». Συγκεκριμένα, ζητούν την παραχώρηση 35 στρεμμάτων στον στρατό για την ανέγερση οικισμού. «Το πρόβλημα που δημιουργείται έχει να κάνει με τον οικισμό του στρατού.

Αυτή τη στιγμή εξετάζουμε ορισμένες εναλλακτικές λύσεις, εκτός στρατοπέδου και είμαστε διατεθειμένοι να παραχωρήσουμε μία έκταση που βρίσκεται στην προαστιακή ζώνη είτε της Πολίχνης είτε της Ευκαρπίας» τονίζει ο δήμαρχος Παύλου Μελά. Το επόμενο δεκαπενθήμερο αναμένεται η επίσκεψη των στρατηγών στη Θεσσαλονίκη, οπότε και θα ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις.

Όραμα του κ. Παπαδόπουλου είναι η μεταμόρφωση του στρατοπέδου σε μητροπολιτικό πάρκο πρασίνου, με χρήσεις κοινωνικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, συμβατές με τον άνθρωπο και την κοινωνία, προκειμένου να επιτευχθεί μία πράσινη, αειφόρος και βιώσιμη ανάπτυξη. «Στόχος μας είναι να υπάρξει ένας πράσινος πνεύμονας στην περιοχή και για αυτό δεν σκοπεύουμε να προσθέσουμε και άλλο τσιμέντο, αλλά να αξιοποιήσουμε τα ιστορικά κτίρια που υπάρχουν, δημιουργώντας χώρους πολιτισμού» υπογραμμίζει ο δήμαρχος.

4ux735.jpg




Die Kaserne Paulos Melas zieht um (entweder nach Polichni oder Eukarpia) und der 365-Hektar-Bereich soll in einem Park umgewandelt werden.




Hippokrates
 
Mallon o DIAS,APOLLONAS kai POSEIDONAS enosane tis dynamis tous:P

Το 2015 θα ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης και μέχρι το τέλος του ίδιου χρόνου και η επέκταση της Καλαμαριάς.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, απαντώντας σε σχετική επερώτηση βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας.

«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά. Λύθηκαν σύνθετα τεχνικά θέματα κάθε μορφής» τόνισε κ. Ρέππας.
Σύμφωνα με τον υπουργό, πέντε νέα εργοτάξια, στα οποία θα απασχοληθούν 600 άτομα, αρχίζουν τη λειτουργία τους.

Συγκεκριμένα αρχίζουν έργα στην Ανάληψη, στον Σιδηροδρομικό Σταθμό, στο Παπάφειο, στο Πατρίκιο και το Συντριβάνι.
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μην έχει την τύχη της υποθαλάσσιας ζεύξης, που ναυάγησε στα ρηχά του Θερμαϊκού.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα αφήσουμε να εκτροχιαστεί.

Αυτό είναι το βασικότερο έργο της Θεσσαλονίκης» διαβεβαίωσε ο κ. Ρέππας.
 
Mallon o DIAS,APOLLONAS kai POSEIDONAS enosane tis dynamis tous:P

Το 2015 θα ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης και μέχρι το τέλος του ίδιου χρόνου και η επέκταση της Καλαμαριάς.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, απαντώντας σε σχετική επερώτηση βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας.

«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά. Λύθηκαν σύνθετα τεχνικά θέματα κάθε μορφής» τόνισε κ. Ρέππας.
Σύμφωνα με τον υπουργό, πέντε νέα εργοτάξια, στα οποία θα απασχοληθούν 600 άτομα, αρχίζουν τη λειτουργία τους.

Συγκεκριμένα αρχίζουν έργα στην Ανάληψη, στον Σιδηροδρομικό Σταθμό, στο Παπάφειο, στο Πατρίκιο και το Συντριβάνι.
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μην έχει την τύχη της υποθαλάσσιας ζεύξης, που ναυάγησε στα ρηχά του Θερμαϊκού.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα αφήσουμε να εκτροχιαστεί.

Αυτό είναι το βασικότερο έργο της Θεσσαλονίκης» διαβεβαίωσε ο κ. Ρέππας.


Allahu akbar!




Hippokrates
 
Zurück
Oben