Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Welche Drogen habt Ihr schon mal genommen?

Welche Droge hast du schon mal probiert?

• Umfrageteilnehmer
    19
Ok bi dere Würkig chönts si dass du vermuetli ADS häsch.. :)

Also han mi mal versuecht schlau mache und alles mögliche i dem bezug glese gha aber wirklich ADS hani ned, eifach vell energie und bizali parallele, mini rezeptore schine andersh zfunktioniere... chan 10 kaffiis am tag trinke und merke nüt :D

Also han mi mal versuecht schlau mache und alles mögliche i dem bezug glese gha aber wirklich ADS hani ned, eifach vell energie und bizali parallele, mini rezeptore schine andersh zfunktioniere... chan 10 kaffiis am tag trinke und merke nüt :D

Ebe drum.... s git es guets Buech wod mal läse setsch.. vom Edward M.Hallowell "Zwanghaft Zerstreut"

Ebe drum.... s git es guets Buech wod mal läse setsch.. vom Edward M.Hallowell "Zwanghaft Zerstreut"

Han scho es Paar Büecher gläse, weiss ned, vielleicht mach ich's mal, han mi gnueg mit allem mögliche usernandergsetzt und irgendwie weti mi ned irgendwo ine kategorisiere, nor well es paar parallele vorhande sind, find das stumpf. Die meiste woni kenne wo was i die richtig hend, sind recht intelligenti menschi aber git au die wo nur umenervösele, ka finds schwierig.

Han scho es Paar Büecher gläse, weiss ned, vielleicht mach ich's mal, han mi gnueg mit allem mögliche usernandergsetzt und irgendwie weti mi ned irgendwo ine kategorisiere, nor well es paar parallele vorhande sind, find das stumpf. Die meiste woni kenne wo was i die richtig hend, sind recht intelligenti menschi aber git au die wo nur umenervösele, ka finds schwierig.
Sind au oft intelligenti mänsche... halt chaotisch ohni ende und huere schnäll abglänkt sobald ihne langwilig isch... und wens nöd chaotisch sind denn will sie glernt hend sich z organisiere...

Sind au oft intelligenti mänsche... halt chaotisch ohni ende und huere schnäll abglänkt sobald ihne langwilig isch... und wens nöd chaotisch sind denn will sie glernt hend sich z organisiere...

Aber jeder Mensch hat doch gelernt sich zu organisieren, oder etwa nicht? Es ist eigentlich nichts angeborenes, wenn man raus auf die Welt sieht und Menschen zu sieht wie sie mit der Umwelt umgehen oder auf dem Arbeitsfeld die Ungenauigkeit anderer beobachtet, dann glaube ich das eher weniger :)

Meinst du das die Probanden so chaotisch sind das sie sich irgendwo fixieren müssen um zu funktionieren? :D

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Anhänge

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Zurück
Oben