Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wird -Republika Srpska- aufgelöst???

Heishiro_Mitsurugic schrieb:
DaN2K schrieb:
rake16 schrieb:

das wollen wir aber mal stark hoffen!!!

Why that? Lebst du etwa in der Republika Srpska und bist mit ihr unzufrieden? Oder ist deine Aussage ein Abglanz deiner antiserbischen bzw antisemitschen Einstellung?

nein ich lebe nicht in der Republika Srpska und war auch nie da! ich bin lediglich für die auflösung der Republika Srpska weil es den serben schaden würde das verstehst du sicher.

DaN2K schrieb:
Denny schrieb:
DaN2K schrieb:
rake16 schrieb:

hahahaha
hahahaha
hahahaha

und noch mal

hahahaha
hahahaha
hahahaha

was ist daran so lustig shkavell? ich habe lediglich meine meinung dargelegt aber ich sehe schon die schmeckt dir nicht was :lol:

ob di mir nicht passt???
sie ist mir eigentlich scheiss egal!
wahr aber ein guter witz
deswegen lache ich,
ich und noch generationen werden darüber lachen

dir ist wohl bekannt das es in Bosnien nur zum friden gekommen ist
weil es in Teilrepubliken aufgeteilt wurde.
nur das die RS nicht erwähnt wirt im Landes Namen.
Herzegovina steht für den Kroatischen Teil Bosniens.

НЕВЛAДИНЕ ОРГAНИЗAЦИЈЕ

СПАСИМО СРПСКУ!

ПРЕДСЈЕДНИК Координационог центра једанаест републичких невладиних организација Бранислав Дукић најавио је да ће митинг за очување уставног поретка Републике Српске бити одржан 17. маја у Бањој Луци са почетком у 12 часова и пет минута.
На јучерашњем састанку представника ових организација у Бањој Луци формиран је штаб, чији је задатак да организује предстојећи митинг, као и конференције за новинаре које ће бити одржане у сљедећем периоду широм Републике Српске.
Сложни у оцјени да народ није бирао своје представнике да би они у њихово име кршили уставе Српске и БиХ, представници невладиних организација поручили су да неће дозволити даље урушавање републичких органа.
Представници организација које окупљају породице заробљених и погинулих бораца Милијана Бојић и Жарко Радић истакли су да не могу дозволити урушавање Републике за коју је погинуло више од 20 хиљада српских бораца.
- Сљедећих десетак дана биће нам довољно да све организујемо. На митингу у Бањој Луци очекујемо велики број људи, што би на одређен начин показало представницима власти у Српској и међународној заједници да је народ одлучан у намјери да заштити уставни поредак БиХ и Републике Српске - истакао је предсједник Борачке организације Српске Саво Цвијетиновић.
Он је навео да да ће народним посланицима са митинга бити упућена јасна порука да никаква рјешења која су противна републичком и Уставу БиХ не могу бити прихваћена.
На састанку у Бањој Луци Координациони центар невладиних организација за свог портпарола именовао је потпредсједника Савеза логораша Српске Славка Јовичића.

Ich werde da sein, die Serben werden es nicht zulassen!

jetzt könnt ihr albanesis nichts verstehen euch brauch RS überhaupt nicht zu interesieren kümmert euch um euren dreck sipanesi babanesi

DaN2K schrieb:
Heishiro_Mitsurugic schrieb:
DaN2K schrieb:
rake16 schrieb:

Why that? Lebst du etwa in der Republika Srpska und bist mit ihr unzufrieden? Oder ist deine Aussage ein Abglanz deiner antiserbischen bzw antisemitschen Einstellung?

nein ich lebe nicht in der Republika Srpska und war auch nie da! ich bin lediglich für die auflösung der Republika Srpska weil es den serben schaden würde das verstehst du sicher.

Wer bist den du schon du miese ratte .... du weist nicht ein mal wo die Republika Srpska liegt ... wart ich helfe dir auf die Sprünge :

http://img506.imageshack.us/img506/7976/rs3vz.png

http://img134.imageshack.us/img134/3558/republika20srpska4lb.jpg

Zurück
Oben