Aktuelles
  • Happy Birthday Balkanforum
    20 Jahre BalkanForum. Herzlichen Dank an ALLE die dieses Jubiläum ermöglicht haben
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

  • Ersteller Gelöschtes Mitglied 9433
  • Erstellt am
Es ist nicht so, daß ich nicht verstehen würde, wie sehr dich die momentane Situation in Griechenkand ankotzt. Darüber habe ich mich schon mehrmals geäußert.

Wenn du die Zustände aus den 80ér und 90ér Jahren in der Türkei erlebt hättest, dann wüsstest du warum dieser Erdogan eine steile Karriere nach oben begehen konnte trotz mancher Unkenrufe.

Wenn so ein griechischer Erdogan in deinem Land die soziale Infrastruktur ausbauen kann und seine Heimat als Prestige Objekt weltweit bekannt machen will( ich höhre schon manche Reaktionen kommen)

dann unterstützt die Person zum Wohle des Volkes.

Hellenic Prides letzter Beitrag auf dieser Seite hat meine volle Unterstüzung. Mal aus seiner Perspektive überlegen.

Deine Erfahrung aus den letzten zwei Jahren bezüglich der türkischen Regierung war offenbar gar keine.

Heute dauert es bei mir irgendwie länger.Zwei antworten sind fehlgeschlagen:pPP
Ich habe 2004 etwas von der damaligen krise erlebt.Zwar war es nicht wie in den 80.....aber die Stimmung war nicht die beste in der türkei.
Das der aktuelle wirtschaftliche erfolg der türkei auf wackligen beinen steht brauch ich dir aber nicht zu erwähnen.
Die Hinweise auf einer blase werden immer stärker........und es ist für mich nur eine frage der zeit bis es kracht.
Was hat Erdogan anders gemacht als die westliche welt in den 80?Vieles auf pump.......private haushalte in schulden gestürzt.Soweit ich informiert bin.......habt ihr schulden in euros und Dollars........und das dies bei einer fallenden lira enorme gefahren darstellt ist dir wahrscheinlich auch bewusst.
Warte ab....wenn die Fed nächstes jahr die zinsen anhebt.,dann wirst du erleben wie man stück für stück Geld aus den Schwellenländern enzieht.Und dazu gehört auch die türkei.
Was Erdogan innerhalb der Türkei unternimmt......gebe ich nicht so viel Beachtung.Weil ich mich auch privat für das eigene handel einer Privatperson nicht interessiere.
Viel wichtiger finde ich sein verhalten gegenüber seine Nachbarn.Ich werde bei diesen zwei josefs das gefühl nicht los das sie erst dann glücklich werden wenn sich die ganze Nachbarschaft von in verbeugt.Das dies nicht funktionieren kann...........kann dir auf alle fälle jeder Grieche bestätigen.
2014 hat man erlebt.....wie es ist wenn man gewisse Nationen nicht ernsthaft nimmt.Siehe Russland.

- - - Aktualisiert - - -

Bist du der Meinung dass bspw. ein griech. Erdogan nicht das richtige wäre für Griechenland? Jetzt mal dieses neo-osmanische Scheiß außen vor; unabhängig von der Außenpolitik ...

Nein....weil ich keine Nachhaltigkeit in seinen handel sehe.
 
Heute dauert es bei mir irgendwie länger.Zwei antworten sind fehlgeschlagen:pPP
Ich habe 2004 etwas von der damaligen krise erlebt.Zwar war es nicht wie in den 80.....aber die Stimmung war nicht die beste in der türkei.
Das der aktuelle wirtschaftliche erfolg der türkei auf wackligen beinen steht brauch ich dir aber nicht zu erwähnen.
Die Hinweise auf einer blase werden immer stärker........und es ist für mich nur eine frage der zeit bis es kracht.
Was hat Erdogan anders gemacht als die westliche welt in den 80?Vieles auf pump.......private haushalte in schulden gestürzt.Soweit ich informiert bin.......habt ihr schulden in euros und Dollars........und das dies bei einer fallenden lira enorme gefahren darstellt ist dir wahrscheinlich auch bewusst.
Warte ab....wenn die Fed nächstes jahr die zinsen anhebt.,dann wirst du erleben wie man stück für stück Geld aus den Schwellenländern enzieht.Und dazu gehört auch die türkei.
Was Erdogan innerhalb der Türkei unternimmt......gebe ich nicht so viel Beachtung.Weil ich mich auch privat für das eigene handel einer Privatperson nicht interessiere.
Viel wichtiger finde ich sein verhalten gegenüber seine Nachbarn.Ich werde bei diesen zwei josefs das gefühl nicht los das sie erst dann glücklich werden wenn sich die ganze Nachbarschaft von in verbeugt.Das dies nicht funktionieren kann...........kann dir auf alle fälle jeder Grieche bestätigen.
2014 hat man erlebt.....wie es ist wenn man gewisse Nationen nicht ernsthaft nimmt.Siehe Russland.

- - - Aktualisiert - - -



Nein....weil ich keine Nachhaltigkeit in seinen handel sehe.

Malaka, ich bin kurz davor gegenüber deiner Pessimismus zu kapitulieren. Du bist von deiner Ansicht zu überzeugt. Ich muss deine Meinung halt akzeptieren.
 
Η εγκατάσταση μύλων λειοτρίβησης αναβαθμίζει την βιομηχανική θέση της χώρας

Η εγκατάσταση του μηχανολογικού εξοπλισμού με την τοποθέτηση του πρώτου ημιαυτογενούς μύλου λειοτρίβησης (SagMill) στο Εργοστάσιο Εμπλουτισμού ολοκληρώθηκε και σηματοδοτεί την πλήρη εξέλιξη του έργου των Σκουριών, καθώς αποτελεί το πρώτο κομμάτι εξοπλισμού που εγκαθίσταται στο εργοστάσιο.

Με αυτό τον τρόπο, μπήκαν οι βάσεις για ένα από τα σημαντικότερα έργα στην ΒΑ Χαλκιδική, τα τελευταία πενήντα χρόνια, αλλά και σε ευρύτερο πλαίσιο για την επένδυση της Ελληνικός Χρυσός στην Χαλκιδική. Σε όλα τα στάδια της διαδικασίας που διήρκησε μήνες: συντήρηση υλικού, μεταφορά, κατασκευή βάσης, ανύψωση, μοντάρισμα και εγκατάσταση, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν ο συντονισμός πλήθους εμπειρογνωμόνων, επιστημόνων και τεχνικών από επτά διαφορετικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της φινλανδικής εταιρείας που τον σχεδίασε.


Με διάμετρο 10 μέτρων, μήκος 4,5 μέτρων και βάρος 500 τόνων, η μεταφορά και η ανύψωση του μύλου αποτέλεσαν ένα εγχείρημα υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο για την μεταφορά των 8 κομματιών του μύλου, χρειάστηκαν 2.000 χλμ δοκιμαστικών δρομολογίων ώστε να χαραχθεί η τελική διαδρομή. Για την ανύψωση καθενός από τα κελύφη εκτός από τεχνογνωσία χρειάστηκε γερανός με ανυψωτική ικανότητα που ξεπερνά τους 350 τόνους. Με δυνατότητα επεξεργασίας 1.000 τόνων υλικού την ώρα, ο μύλος λειοτρίβησης στο Εργοστάσιο των Σκουριών αποτελεί ένα από τα πλέον σύγχρονα και υψηλών επιδόσεων και προδιαγραφών, μηχανήματα στην Ευρώπη. Και βάζει τα θεμέλια για την έναρξη της παραγωγικής διαδικασίας στις Σκουριές, που πρόκειται εκτός από χαλκό και χρυσό να δώσει την προοπτική σταθερών θέσεων εργασίας, για πάνω από δυο δεκαετίες.

Η διαδικασία μεταφοράς και τοποθέτησης του μύλου που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, διήρκησε μήνες. Σε όλα τα στάδια της διαδικασίας: συντήρηση υλικού, μεταφορά, κατασκευή βάσης, ανύψωση, μοντάρισμα και εγκατάσταση, βασικός παρανομαστής ήταν ο συντονισμός πλήθους εμπειρογνωμόνων, επιστημόνων και τεχνικών από 7 διαφορετικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της φινλανδικής εταιρείας που τον σχεδίασε. Με διάμετρο 10 μέτρων, μήκος 4,5 μέτρων και βάρος 500 τόνων, η μεταφορά και η ανύψωση του μύλου αποτέλεσαν ένα εγχείρημα υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο για την μεταφορά των 8 κομματιών του μύλου, χρειάστηκαν 2.000 χλμ δοκιμαστικών δρομολογίων ώστε να χαραχθεί η τελική διαδρομή. Για την ανύψωση καθενός από τα κελύφη εκτός από τεχνογνωσία χρειάστηκε γερανός με ανυψωτική ικανότητα που ξεπερνά τους 350 τόνους.


Η διαδικασία της εγκατάστασης θα ολοκληρωθεί με την δεύτερη φάση εργασιών για το πλήρες στήσιμο του Σαγκ Μιλ, που περιλαμβάνει την τοποθέτηση του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού. Ο ημιαυτογενής μύλος λειοτρίβησης στο Εργοστάσιο των Σκουριών αποτελεί ένα από τα πλέον σύγχρονα και υψηλών επιδόσεων και προδιαγραφών, μηχανήματα στην Ευρώπη. Με δυνατότητα επεξεργασίας 1.000 τόνων υλικού την ώρα, δημιουργεί νέα δεδομένα στην παραγωγή και επεξεργασία μεταλλευμάτων σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ενώ παράλληλα, αποτελεί σημείο αναφοράς στην εξέλιξη του έργου των Σκουριών, μιας και αποτελεί το πρώτο κομμάτι εξοπλισμού που εγκαθίσταται για το εργοστάσιο εμπλουτισμού. Έτσι μπαίνουν οι βάσεις για ένα από τα σημαντικότερα έργα των τελευταίων πενήντα χρόνων στην περιοχή, με προοπτική σταθερών θέσεων εργασίας για πάνω από δυο δεκαετίες.

73608782f50eb6af17bb69bdcd662692_L.jpg.pagespeed.ce.LpdVy2ut45.jpg


newego_LARGE_t_1101_54436505_type12713.jpg


newego_LARGE_t_1101_54436506_type12128.jpg


Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.





- - - Aktualisiert - - -


 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετατρέπει την Ελλάδα σε διαμετακομιστικό κόμβο


keratsini--s1--2-thumb-large.jpg


[...]Στις 26 Απριλίου δρομολογήθηκε η πρώτη αμαξοστοιχία με εμπορευματοκιβώτια από το λιμάνι του Πειραιά προς την Ουγγαρία (Gyor). Μέχρι προχθές είχαν δρομολογηθεί 61 αμαξοστοιχίες με προορισμό την Ουγγαρία, τη Βουδαπέστη, τη Σλοβακία και την Τσεχία. Τα φορτία που έχουν μεταφερθεί είναι των εταιρειών Huaway, Sony και Hewlett Packard, ενώ κάθε αμαξοστοιχία διακινεί περίπου 31 εμπορευματοκιβώτια. Στον προγραμματισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με βάση τη ζήτηση που υπάρχει, είναι η δρομολόγηση τουλάχιστον τριών τρένων την εβδομάδα με περαιτέρω αυξητική τάση.

Οι δύο συνεργάτες Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν επικεντρωθεί αυτή τη στιγμή στη σύναψη συμφωνιών με αυτοκινητοβιομηχανίες της Ασίας αλλά και της Κεντρικής Ευρώπης, ώστε να επιστρέφουν τα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεμάτα εμπορεύματα, τα οποία θα κατευθύνονται στη συνέχεια προς την Ασία. Κάτι τέτοιο θα ενισχύσει το φορτίο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν θα επιστρέφει στην Ελλάδα με άδεια βαγόνια, παρέχοντάς της παράλληλα τη δυνατότητα μείωσης των τιμών της.

Προς το παρόν οι δύο εταιρείες έχουν βάλει στο μάτι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Hyundai και η KIA Motors από την Ασία αλλά και τις BMW και Skoda από την ευρωπαϊκή πλευρά, προκειμένου να πετύχουν τη μεταφορά φορτίων από και προς την Κεντρική Ευρώπη. Στο μεταξύ σε εξέλιξη βρίσκονται διαπραγματεύσεις με τις Dell, LG ακόμη και την Apple για τη δημιουργία νέων συμφωνιών ή την επέκταση των υφιστάμενων. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμά ότι το φορτίο των αυτοκινητοβιομηχανιών, σε περίπτωση που κλείσουν οι πολυπόθητες συμφωνίες, θα είναι το 10πλάσιο αυτού που διακινεί σήμερα η HP. Εχουν ήδη πραγματοποιηθεί τα πρώτα δρομολόγια με τρένα που επέστρεψαν από την Κεντρική Ευρώπη έμφορτα, ενώ στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση αυτής της δραστηριότητας.[...]
 
Hail Schäuble.So viel zu Demokratie.....


[h=2]Schäuble droht Griechenland den Geldhahn abzudrehen[/h]18. Dezember 2014 / Aufrufe: 995
Einen Kommentar schreiben Kommentare


Berlin droht Griechenland, keine EU-Gelder mehr zu erhalten, falls Alexis Tsipras an die Macht kommen und seine Versprechungen umzusetzen wagen sollte.Funktionäre des deutschen Finanzministeriums, die anonym zu der Zeitung “Die Welt” sprachen, richten eine klare Warnung an Griechenland. “Wenn die SYRIZA an die Macht kommt und all das umsetzt, was sie verspricht, wird Griechenland von der Europäischen Union keine weiteren Gelder erhalten“, betonen die Mitarbeiter des Wolfgang Schäuble charakteristisch kurz vor dem Beginn des Verfahrens zur Wahl des Staatspräsidenten, die Griechenland in vorgezogene Parlamentswahlen führen können.Die Erklärungen anonymer Funktionäre des deutschen Finanzministeriums sind konkret in einem Artikel enthalten, der am Mittag des 16 Dezember 2014, also einen Tag vor der ersten Abstimmung im griechischen Parlament zur Wahl eines neuen Staatspräsidenten mit dem Titel “Die Wahl, die ganz Europa ins Chaos stürzen könnte” veröffentlicht wurde.[h=3]Eine Illusion, die ganz Europa in Gefahr bringen könnte[/h]In dem Artikel werden die politischen Entwicklungen in Griechenland angesichts der Präsidentschaftswahl analysiert und die Frage gestellt, ob letztendlich die Regierung unter dem (derzeitigen) Premierminister Antonis Samaras fortbestehen oder ob es vorgezogene Neuwahlen geben wird, die auch eine Änderung der Haltung Griechenlands gegenüber den Zusagen signalisieren könnten, die es im Rahmen des – derzeit von der Troika bewerteten – Hilfsprogramms eingegangen ist “Eine neue Regierung könnte die Lage radikal ändern, speziell wenn eine Allianz der Linken an die Macht kommt“, betonen Regierungskreise in Berlin.Der Artikel bezieht sich auf die Ankündigungen, die der SYRIZA-Vorsitzende Alexis Tsipras in Zusammenhang mit der Anhebung der Löhne und der Widerrufung der Privatisierungen gemacht hat, und ruft die Erklärung des Herrn Tsipras aus Heraklion auf Kreta in Erinnerung, “Griechenland wird die Trommel schlagen und die Märkte werden danach tanzen“, wobei unterstrichen wird, dies stelle eine Illusion dar, die nicht nur Griechenland, sonder ganz Europa in Gefahr bringen würde.[h=3]Plan B = Plan A, sprich … Grexit[/h]Nachdem betont wird, Griechenland könne mittels der Gefahr der Weitergabe der Schuldenkrise die Instabilität in die Eurozone zurückbringen, werden die Erklärungen von Funktionären des deutschen Finanzministeriums zitiert, die bezüglich der Absichten Berlins eindeutig sind, und warnen: “Sollte Tsipras an die Macht kommen und all das umsetzen, was er verspricht, wird Griechenland von der Europäischen Union keine weiteren Gelder erhalten.“Die deutsche Zeitung stellte den selben anonymen Quellen des deutschen Finanzministerium ebenfalls die Frage, ob es einen “Plan B” Berlins für eine solche Entwicklung gebe. “Wir brauchen keine neuen Pläne, wir haben bereits die alten Pläne, die von einer Isolierung des griechischen Wirtschaftssystems sprechen“, stellen die Mitarbeiter des Herrn Schäuble klar und meinten damit das Szenarium des Grexit, also des Ausscheidens Griechenlands aus dem Euro
 
[h=1]Barthle: "Δεν φταίει το ευρώ για τα προβλήματα της Ελλάδας"[/h]















Του Δημήτρη Κατσαγάνη
Την ευθύνη στην ίδια την Ελλάδα για τα προβλήματά της «ρίχνει» ο βετεράνος βουλευτής του κόμματος της Γερμανίδας καγκελαρίου, Angela Merkel, (CDU) και επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του σε θέματα κρατικού προϋπολογισμού, Norbert Barthle, μιλώντας στο Capital.gr.
Υπενθυμίζεται πως σήμερα η γερμανική ομοσπονδιακή βουλή θα συζητήσει (11:15 πμ ώρα Γερμανίας, δηλαδή 12:15 ώρα Ελλάδας) και θα ψηφίσει το νομοσχέδιο με το οποίο προβλέπεται η παράταση της στήριξης προς την Ελλάδα μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2015 αλλά και την πιστωτική γραμμή των 10,9 δισ. ευρώ έως 12 μήνες, όπως αυτή αποφασίστηκε στο τελευταίο Eurogroup (η τελική απόφαση θα ληφθεί από τις ευρωπαϊκές αρχές την 19η Δεκεμβρίου, σύμφωνα με το γερμανικό ΥΠΟΙΚ).
Χαρακτηριστικά, ο Norbert Barthle δήλωσε πως «το ευρώ δεν ευθύνεται για τα προβλήματα της Ελλάδας, αλλά η Ελλάδα που για μακρύ χρονικό διάστημα είχε αμελήσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις και διαρθρωτικές προσαρμογές».
Αυτό δεν σημαίνει πως οι Γερμανοί Χριστιανοδημοκράτες δεν βλέπουν την «πρόοδο» που έχει συντελεστεί στην Ελλάδα.
Ο Norbert Barthle σημειώνει πως «η Ελλάδα, με το πρόγραμμα προσαρμογής, έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο, την οποία αναγνωρίζω».
Και συνεχίζει λέγοντας στο Capital.gr πως «η Ελλάδα βρίσκεται στο σωστό δρόμο, αλλά απέχει ακόμα μακρυά από το στόχο».
Τι θα κάνει η γερμανική κυβέρνηση προς αυτήν την κατεύθυνση; « Θα συνεχίσουμε να δείχνουμε την αλληλεγγύη μας προς την Ελλάδα, εφόσον η χώρα εφαρμόζει με συνέπεια τη σειρά των μεταρρυθμίσεων και των προσαρμογών», τονίζει ο Γερμανός Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής.
Από το γερμανικό ΥΠΟΙΚ σημειώνουν πως «Η Κομισιόν υποθέτει πως, ειδικά λόγω του περιβάλλοντος των υπαρκτών αυξανόμενων κινδύνων στον ελληνικό τραπεζικό τομέα και λόγω των αβεβαιοτήτων στις αγορές κεφαλαίων και των αναμενομένων συνεπειών μετάδοσης τους (σ.σ. των κινδύνων και των αβεβαιοτήτων) πάνω στη σταθερότητα όλης της ευρωζώνης, θα πρέπει να δοθεί δίχτυ ασφαλείας, το οποίο θα στήριζε την έξοδο της Ελλάδας στις αγορές».

 
Zurück
Oben