Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

  • Ersteller Gelöschtes Mitglied 9433
  • Erstellt am
Was macht den Standort Griechenland besser als Kroatien, Italien oder Frankreich? abgesehen von den Steuern
Und wieso Afrika kommt kein schiff durch die Straße von Gibraltar
Rotterdam ist ideal


Geographie hast du bestimmt ne 6

Griechenland ist näher am Suez Kanal, wenn du von China mit einem Container Schiff nach Europa willst, hast du die Wahl durch den Suez Kanal zu fahren oder um Afrika, was 3-4 Wochen an Zeit kostet
 
Geographie hast du bestimmt ne 6

Griechenland ist näher am Suez Kanal, wenn du von China mit einem Container Schiff nach Europa willst, hast du die Wahl durch den Suez Kanal zu fahren oder um Afrika, was 3-4 Wochen an Zeit kostet
Kann man nicht durch die Straße von Gibralta fahren? Und selbst wenn man es nicht könnte wäre nord Italien oder süd Frankreich ein besserer Standort
 
Österreich-Ungarn wollte unbedingt Thessalonikie, eben wegen der Nähe zum damals brandneuen Suez-Kanal. Die Lage Griechenlands ist genial, gut ausgebaute Strassen und Bahnlinien nach Norden und der Rubel rollt.
 
Die Nachricht ist mit Vorsicht zu genießen.....aber so ohne ist sie nicht.
Angeblich wollten die Russen das dreifache für die Griechische Bahn bezahlen.....aber laut anderen News sollen die Italiener die einzigen sein die Interesse zeigen.
Wundern würde es mich nicht...wenn der Artikel stimmt,das angeblich die Geldgeber Europas gegen ein Verkauf an die Russen waren.

ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η Ρωσία απέσυρε το ενδιαφέρον της για TΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΛΘ και λιμάνι Αλεξανδρούπολης λόγω "μπλόκου" από τους δανειστές
15:51
06/07/2016

31


1374



9



7

Google +

6





TRAINOSE1_0.JPG


Translate this page:
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου «Κόκκινο» άναψε το ΤΑΙΠΕΔ στους Ρώσους για την «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» αν και προσέφεραν τριπλάσια χρήματα από τους Ιταλούς με αποτέλεσμα oι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι να αποσύρουν την προσφορά τους από την δεύτερη φάση του διαγωνισμού.

«Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι αποφάσισαν να μην αγοράσουν τους Ελληνικούς Σιδηρόδρομους» είπε ελληνική πηγή στο RIA Novosti.

Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο του 2016 και η πρώτη φάση του ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2016.

Βάσει των όσων έχει δηλώσει το ΤΑΙΠΕΔ οι ενδιαφερόμενοι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν:

-Open Joint-Stock Company «Russian Railways»

-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Ανώνυμη Εταιρεία Συμμετοχών Ακινήτων Κατασκευών

και κάποια ιταλική με τον τίτλο Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A...


Η προθεσμία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών λήγει σήμερα, Τετάρτη 6 Ιουλίου.

Κατά τ'άλλα οι Ευρωπαίοι δανειστές «κόπτονται» για το να μπορέσει η Ελλάδα μέσω ιδιωτικοποιήσεων να αποπληρώσει τα χρέη της.

Να σημειώσουμε ένα χαρακτηριστικό στοιχείο, ότι βάσει του ρωσικού νόμου, μια κρατική εταιρεία για να αγοράσει εταιρεία αλλοδαπής χώρας πρέπει να έχει στην διάθεσή της τον τελευταίο εξαμηνιαίο ισολογισμό της εταιρείας αυτής και παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις της της ρωσικής πλευράς δεν δόθηκε ποτέ.

Η ρωσική εταιρεία επιθυμούσε την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να δημιουργηθεί ένα σιδηροδρομικό δίκτυο που θα ενώνει τον Ειρηνικό και την Ασία με την Ευρώπη.

Ταυτόχρονα ήθελαν να αποκτήσουν λιμενική εγκατάσταση που θα τους δίνει πρόσβαση στη Μεσόγειο. Επισήμως έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, συμμετέχοντας στον διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση του 67% του ΟΛΘ, ενώ τα μάτια τους έχουν στραμμένα και στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Οι Ρώσοι, βρίσκοντας διέξοδο στη Μεσόγειο, με χρήση συνδυασμένων μεταφορών ήθελαν να παρακάμπτουν τη διέλευση του Βοσπόρου.

Τώρα απέσυραν την υποψηφιότητά τους και από τα δύο λιμάνια.
 
Die Nachricht ist mit Vorsicht zu genießen.....aber so ohne ist sie nicht.
Angeblich wollten die Russen das dreifache für die Griechische Bahn bezahlen.....aber laut anderen News sollen die Italiener die einzigen sein die Interesse zeigen.
Wundern würde es mich nicht...wenn der Artikel stimmt,das angeblich die Geldgeber Europas gegen ein Verkauf an die Russen waren.

ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η Ρωσία απέσυρε το ενδιαφέρον της για TΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΛΘ και λιμάνι Αλεξανδρούπολης λόγω "μπλόκου" από τους δανειστές
15:51......



Was gibts da zu wundern?


Das alte Flughafengelände sollte zum Bieten frei gegeben oder versteigert werden.....es kam aber nur einer.....laut Vorschrift hätte es dann halt auf später verlegt werden müssen, weil es mindestens zwei sein müssen....im wert von 1,4 Mrd bekam es dann trotzdem der eine Bieter (übrigens anscheinend selbst Grieche laut der Doku in Deutschland im öffentlichen Fernsehen ) für die hälfte.


Mich wundert nix mehr.....


Banken save


Ausverkauf beginnt........



Das ein oder andere Schnäppchen lässt sich da schon finden ....und wenn nicht ....wird nachgeholfen.
 
Kann man nicht durch die Straße von Gibralta fahren?

Was für ne Straße von Gibraltar?:lol: Die schiffe müssten ganz Afrika umfahren. Durch den Sueskanal fahren sie einfach durch das rote Meer und sind schon da.

Und selbst wenn man es nicht könnte wäre nord Italien oder süd Frankreich ein besserer Standort

Was für ein Blödsinn. Hast du schon mal eine Landkarte in deinem leben gesehen? Piräus ist vom östlichen Mittelmeer das Eingangstor zum Balkan und Europa. Außerdem besitzt Griechenland die größte kommerzielle Handelsflotte der Welt. Damit wird 50% des Erdöls befördert was China importiert. Was sollen die Chinesen in Frankreich Italien oder kroatien? Längeren weg und extra kosten?
 
Kann man nicht durch die Straße von Gibralta fahren? Und selbst wenn man es nicht könnte wäre nord Italien oder süd Frankreich ein besserer Standort

Pakoras hat dir den Routenverlauf erklärt.

Die Route durch den Suez ist kürzer und zeitsparender.

Time Is Money. Als Anleger müsstest du das am besten wissen.
 
Ich glaube als Besitzer von 4 Facebook und 6 Apple Aktien gilt man noch nicht als "Anleger".:lol:

Wenn das so wäre.....dann bin ich ein Börsenguru:)

- - - Aktualisiert - - -

Chinesen haben Interesse an den Griechischen Stromversorger DEH zu Investieren.
[h=1]Κινεζικό ενδιαφέρον για επενδύσεις και στη ΔΕΗ[/h]
dde-708.jpg
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ: EUROKINISSI/ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ

Οικονομία
07|07|2016 13:08


[SUP]-[/SUP]A[SUP]+[/SUP]A

Εντυπωσιασμένος από το επενδυτικό ενδιαφέρον στον τομέα της ενέργειας που συνάντησε στην Κίνα, αλλά και με «γεμάτες τις βαλίτσες του» με προτάσεις συνεργασίας από κινεζικούς κολοσσούς, επέστρεψε στην Αθήνα ο πρόεδρος της ΔΕΗ, Μανώλης Παναγιωτάκης, που μετείχε στην ελληνική αντιπροσωπεία υπό τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
«Μπορώ να σας πω, μιλώντας με όλη μου την ειλικρίνεια και χωρίς περιστροφές» λέει στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο κ.Παναγιωτάκης ότι «αλλιώς πήγαινα και αλλιώς γυρίζω. Συγκεκριμένα έλεγα εντάξει θα δούμε την Κίνα, μήπως θέλουν να κάνουν επενδύσεις, ποιο είναι το επίπεδό τους κλπ. Τώρα που γνώρισα την κατάσταση εκεί, αυτές τις τρεις ημέρες είδα ότι ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από την αρχή μαζί τους… Όσον αφορά τη ΔΕΗ μπορώ να πω ότι τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Είχαμε προγραμματίσει να δούμε τρεις εταιρίες και τελικά ήρθαν και μας βρήκαν 18 εταιρίες. Η τελευταία μάλιστα ήρθε την ώρα που φεύγαμε από τη Σαγκάη και ήρθαν ειδικά για μας από το Πεκίνο. Συμφωνήσαμε να έλθουν οι εκπρόσωποι της εταιρίας στην Αθήνα την άλλη εβδομάδα».
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΗ στο Πρακτορείο, «οι κινεζικές εταιρίες ενδιαφέρονται πάρα πολύ για επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας και στη χώρα μας αλλά και γενικότερα. Με τις εταιρίες αυτές κουβεντιάσαμε πάρα πολύ συγκεκριμένα και αρκετή ώρα. Ανταλλάξαμε πληροφορίες, συζητήσαμε για όλους τους τομείς του ηλεκτρισμού, δηλαδή και για επενδύσεις στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και για επενδύσεις στην περιβαλλοντική αναβάθμιση των λιγνιτικών μονάδων και για επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές και για τα δίκτυα, όπως πχ για τα smart green».
Μικτές επιχειρήσεις της ΔΕΗ με Κινέζους στα Βαλκάνια
Ο κ. Παναγιωτάκης αποκάλυψε ότι οι κινεζικές ενεργειακές εταιρίες «ενδιαφέρονται πάρα πολύ να κάνουν μικτές επιχειρήσεις με την ΔΕΗ στις γειτονικές μας χώρες, όπου εμείς ήδη έχουμε φτάσει σε κάποιες από αυτές, όπως στην Τουρκία και τη Σερβία. Έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα της ευρωπαϊκής ενεργειακής ολοκλήρωσης που είναι στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο της οποίας οι περιφερειακές αγορές, όπως είναι η περιοχή των Βαλκανίων διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο. Εκείνο που δώσαμε να καταλάβουν οι Κινέζοι είναι ότι η ΔΕΗ είναι από τους ηγέτες στον ενεργειακό τομέα στα Βαλκάνια και βέβαια είναι βαθύς γνώστης της λειτουργίας των αγορών. Η διαπίστωσή μας είναι ότι οι Κινέζοι διαθέτουν εξαιρετική τεχνολογία. Επισκεφθήκαμε ένα σταθμό παραγωγής από άνθρακα, με δύο μονάδες των χιλίων μεγαβάτ η καθεμία, περίπου 40 χιλιόμετρα νοτίως της Σαγκάης. Ο σταθμός αυτός έγινε πριν από έξι χρόνια, χρειάστηκε για την ανέγερσή του μόνο 27 μήνες. Για να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό θα πρέπει να σας πω ότι ο σταθμός Πτολεμαΐδας 5 που είναι τώρα υπό κατασκευή, η δημιουργία του θα κρατήσει 4,5 χρόνια. Η τεχνολογία έτσι όπως την είδαμε και το επίπεδο της λειτουργίας δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τις πιο προηγμένες χώρες, π.χ. από αντίστοιχους γερμανικούς σταθμούς. Κι αυτό το λέω με το ειδικό βάρος του ειδικού και του ανθρώπου που και εγώ και ο συνεργάτης μου κ. Δουζίνας, ο οποίος είναι μηχανολόγος και δουλεύει 30 χρόνια σε σταθμούς, έχουμε επισκεφθεί δεκάδες σταθμούς ανά την Ευρώπη. Και αυτό είναι κοινή μας διαπίστωση».
Πνεύμα συνεργασίας από τους Κινέζους
Ο πρόεδρος της ΔΕΗ λέει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο ότι του έκανε εντύπωση «το πνεύμα και η διάθεσή τους να συνεργαστούμε. Τους είπαμε ότι από το χαρακτήρα της εταιρίας μας θέλουμε να αναπτύξουμε μαζί τους σχέσεις στρατηγικές, βασισμένες στο αμοιβαίο όφελος και βέβαια στην ειλικρίνεια και στην εντιμότητα. Δεν επιδιώκουμε πρόσκαιρα κέρδη και οφέλη, αλλά να αξιοποιήσουμε την παρουσία μας στα Βαλκάνια και τις δυνατότητές μας, αλλά και εμείς τις τεράστιες δυνατότητές τους, τόσο της τεχνολογικές αλλά και όσο και τις οικονομικές. Συναντηθήκαμε με τους επικεφαλής της Τράπεζας Επενδύσεων της Κίνας, της οποίας τα μεγέθη είναι ιλιγγιώδη –ο κύκλος εργασιών της είναι πάνω από 2 τρις. ευρώ. Ο υπουργός Εμπορίου της Κίνας ανακοίνωσε μάλιστα ότι μέχρι το 2020 η Κίνα θα επενδύσει σε όλο τον κόσμο 720 δις. ευρώ, τα 23 δις. ευρώ απ’ αυτά στις χώρες της Ευρώπης».
Ερωτηθείς για το αν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για τις συνεργασίες με την Κίνα, ο πρόεδρος της ΔΕΗ δεν θέλει να ανοίξει –όπως είναι φυσικό-τα χαρτιά του. «Εκείνο που μπορώ να σας πω τώρα, που είναι ανακοινώσιμο τώρα γιατί πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, είναι ότι με κάποιες από αυτές τις εταιρίες θα έχουμε συνέχεια. Και με την πρώτη ευκαιρία θα κάνουμε ανακοινώσεις».






Πηγή: Κινεζικό ενδιαφέρον για επενδύσεις και στη ΔΕΗ | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/276824/kineziko-endiaferon-gia-ependyseis-kai-sti-dei#ixzz4Dj1XOTGZ
 
Zurück
Oben