Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

  • Ersteller Gelöschtes Mitglied 9433
  • Erstellt am
MEGA kannste vergessen. Alle griechischen Sender sind nicht neutral.

Ich glaube unsere Taktik ist zurzeit: Alles privatisieren, danach Schuldenerlass, danach wieder alles verstaatlichen ;)))))

Irgendwo muss man seine Nachrichten aber herkriegen. Was man machen muss: Erfahren, was geschieht und dann selbst reflektieren, ob es richtig dargestellt wurde.
 
[h=1]Cosco: Ανάπτυξη της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά- Στόχος ο τριπλασιασμός των επιβατών[/h]
kroyaziera-cosco-708.jpg


Οικονομία
03|10|2016 14:06


[SUP]-[/SUP]A[SUP]+[/SUP]A

Σε υπερδιπλασιασμό του αριθμού των επιβατών κρουαζιέρας που θα χρησιμοποιούν το λιμάνι του Πειραιά τα επόμενα χρόνια στοχεύει η Cosco, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου Ξου Λιρόνγκ.
«Η κίνηση των επιβατών κρουαζιέρας είναι γύρω στα 1,1 εκατομμύρια άτομα ετησίως αυτή τη στιγμή. Βραχυπρόθεσμος στόχος μας είναι να αυξηθεί στα 1,5 εκατομμύρια και στα 3 εκατομμύρια μακροπρόθεσμα», είπε κατά τη διάρκεια τελετής εγκαινίων της νέας προβλήτας κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά, όπως μεταδίδει το Reuters.
Χαιρετίζοντας τα εγκαίνια ο πρόεδρος της Cosco πρόσθεσε ότι υπάρχει μεγάλη ευκαιρία για τον τομέα της κρουαζιέρας, καθώς υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη και ζήτηση ιδιαίτερα στην Κίνα και η Ελλάδα έχει γίνει πόλος έλξης κινέζων τουριστών. Η Cosco Shipping, τόνισε ο κ. Λιρόνγκ με τη στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ θα επιταχύνει τις επενδύσεις τόσο για τη δημιουργία νέων θέσεων για αγκυροβόλιο πλοίων μεγαλύτερου βάθους, καθώς και άλλες επενδύσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της κρουαζιέρας με στόχο από 1,1 εκατ. τουρίστες που διακινούνται σήμερα στον Πειραιά, να φτάσουμε σύντομα στο 1,5 εκατ. και μακροπρόθεσμα στα 3 εκατ. τουρίστες. «Με τη βοήθεια των συναρμόδιων υπουργείων, του ΤΑΙΠΕΔ και του Δήμου Πειραιά, θα εργαστούμε σκληρά για να κάνουμε στον Πειραιά το πιο λαμπρό μαργαριτάρι της Μεσογείου», ανέφερε ο Λιρονγκ.






Πηγή: Cosco: Ανάπτυξη της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά- Στόχος ο τριπλασιασμός των επιβατών | iefimerida.gr Cosco: ???????? ??? ??????????? ??? ?????? ??? ???????- ?????? ? ????????????? ??? ???????? | iefimerida.gr
 
Ziel bis 2021 ist 35 Millionen Touristen ans land zu bringen.Machbar ist es wenn man einfache dinge beschleunigt.

Τουρισμός: Στόχος για 35 εκατομμύρια αφίξεις το 2021

35 εκατ αφίξεις, 20 δισ. ευρώ έσοδα αποτελούν το νέο στόχο για τον ελληνικό τουρισμό το 2021, σύμφωνα με τον ανανεωμένο Οδικό Χάρτη που παρουσίασε ο κ. Λεωνίδας Παπαϊωάννου από την PwC-REMaCO, που έχει εκπονήσει και τον αρχικό σχεδιασμό.Απαραίτητη προϋπόθεση ωστόσο για να επιτευχθεί στο στόχος αυτός είναι η πολιτική και κοινωνική σταθερότητα και η πραγματοποίηση επενδύσεων ύψους 6,5 δισ. ευρώ, από το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, στην επόμενη 5ετια.Το ύψος αυτό αφορά νέες επενδύσεις και όχι ανακαινίσεις ξενοδοχείων και αναβαθμίσεις δημοσίων υποδομών για τις οποίες θα χρειασθει ένα ανάλογο ποσό.Εάν έτσι κλείσουν τα πράγματα, ο τουρισμός θα εισφέρει έως το 2021 43 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ της χώρας, ενώ περισσότερο από 1 εκατ. άνθρωποι θα εργάζονται, άμεσα και έμμεσα στον τουρισμό.Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, θα χρειασθούν 105.000 επιπλέον νέες κλίνες 5 αστέρων την επόμενη 5ετια, είτε με τη δημιουργία νέων είτε με την αναβαθμιση υπαρχόντων μονάδων ώστε να επιτευχθούν οι ποιοτικοί στόχοι του νέου Οδικού Χάρτη.Οι στόχοι δεν θα είναι οριζόντιοι για όλους τους προορισμούς της χώρας. Ενδεικτικά αναφέρθηκε ότι μέχρι το 2021 ο στόχος για την Κρήτη είναι να έχει αύξηση 15% στις αφίξεις και 20% στα έσοδα ενώ για την κεντρική Μακεδονία ο στόχος είναι αντίστροφος (αύξηση 20% στις αφίξεις και 15% στα έσοδα).Ο κ. Παπαϊωάννου παρουσίασε τους επιμέρους στόχους για τα θεματικά προϊόντα που πρέπει να αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια, στα οποία πλέον περιλαμβάνεται και ο Οδικός Τουρισμός. Όπως είπε, ο οδικός τουρισμός αποτελεί πλέον βασικό τουριστικό προορισμό και δεν είναι συγκυριακό φαινόμενο.Η εκτίμηση είναι ότι ο οδικός τουρισμός μπορεί να προσελκύει το 12% των συνολικών αφίξεων κάθε χρόνο, έχοντας μερίδιο 6% στα συνολικά έσοδα.Παρουσιάζοντας τις προοπτικές του city break σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο κ. Παπαϊωάννου είπε ότι το 2021 οι 2 πόλεις μπορούν να προσελκύουν το 4% των συνολικών αφίξεων, με μερίδιο 6% στα συνολικά έσοδα.Ως προς τον συνεδριακό τουρισμό, ο κύριος στόχος, είπε, πρέπει να είναι η προσέλκυση συνεδρίων κάτω των 5.000 συνέδρων. Βασική έλλειψη που πρέπει να αρθεί είναι ο κεντρικός συντονισμός των συνεδριακών υποδομών.Ευοίωνες προοπτικές διαγράφονται για τον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό. Όπως είπε, για τον πολιτιστικό τουρισμό εξαιρετικά ενδιαφέρουσα είναι η αγορά της Κίνας. Στον τομέα αυτόν, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ψηφιοποίηση των προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού.Το γιότινγκ και η κρουαζιέρα εφόσον βελτιωθούν οι σχετικές υποδομές, και γίνουν περισσότερα ελληνικά λιμάνια home porting, θα μπορούν να εισφέρουν το 10% των συνολικών αφίξεων και το 3% των εσόδων μέχρι το 2021.
 
Irgendwie habe ich den Eindruck, dass Griechenland zu Europas Touristendestination verkommt. Hunderttausende
arbeiten im Tourismus, während Fabriken stillgelegt werden. Ob das wohl der richtige Weg ist?
 
Irgendwie habe ich den Eindruck, dass Griechenland zu Europas Touristendestination verkommt. Hunderttausende
arbeiten im Tourismus, während Fabriken stillgelegt werden. Ob das wohl der richtige Weg ist?

wenn das mal so wäre..........eine industrie , die 30-40 mio touris zu versorgen hat, ist schon was für ein land wie gr......da sind bauwirtschaft, logistik, nahrungsmittelindustrie, unzählige verkehrsbetriebe wie auch bootsunternehmungen usw.usw.auch autovermieter usw......das wäre schon nicht schlecht.......ich meine es ist egal woher das geld kommt, in der tasche liegen die hunnies nebeneinander und fragen nicht nach herkunft..........................verzeiht mir, konnte nur mit einer hand tippen, da in der anderen leckere mandeln........ :) :)
 
Was ist, wenn die Touristen eines Tages nicht mehr kommen? Mit dem Know-How wie man Touristen-Führungen macht
oder Autos vermietet, kann man nicht viel anfangen.
 
Irgendwie habe ich den Eindruck, dass Griechenland zu Europas Touristendestination verkommt. Hunderttausende
arbeiten im Tourismus, während Fabriken stillgelegt werden. Ob das wohl der richtige Weg ist?

Du wirst lachen aber das gleiche denke ich mir ebenso bei der Türkei die ja unsummen aus der Tourismusbranche erziehlen. Das Land macht sich somit abhänig, möchte aber politisch aggressiv regieren. Dennoch aber eine "Willkommenskultur" weiterleben die kein Schwein mehr abkauft. Sich vom Tourismus einem Sektor der auf Zufall, Wetter, Lage etc. basiert zu setzen ist extrem fragil. Das gilt für jedes Land.
 
Ja der Einwand ist berechtigt.

Man müßte praktisch wie folgt agieren: Ist es vorstellbar, dass eines Tages kein Mensch mehr kommt um die Akropolis zu sehen?? Diese Frage müßte ich gegenwerfen. Man müßte einen Zustand für ganz GR schaffen, der dem entspricht wie meine Frage, ob es denkbar wäre, dass mal niemand mehr zur Akropolis will. Wenn GR sich zbs. konsequent auf sowas einrichten würde, könnten wir im Wettbewerb innerhalb der einzunehmenden Tourigelder ganz weit vorne liegen.


Ich hätte auch zbs. in GR ein riesiges Feld erdacht, wo man praktisch die gesamte Antike leben-und sehen kann. Nachbauten mit gewaltigen Ausmaßen. Praktisch eine Riesenstadt...........und umzu dann der Tourismus mit Hotelanlagen usw.

Sowas ähnliches wie Disney........ aber sehr sehr groß...........vielleicht baut ja eines Tages ein verreückter GRieche oder mehrere Reeder gemeinsam mit dem Staat sowas...........

Aber egal, wenn man in Tourismus gut ist und das dauerhaft versteht zu verfestigen, so eine Art Dauermagnet, dann hat man was geschafft
 

Die Türkei hat ja wenigstens noch ihre eigene Währung und kann ihre Wettbewerbsfähigkeit mehr oder weniger selbst regulieren.
Sprich, Rüstungsindustrie, Maschinen oder Automobile stellt die Türkei zunehmend selber her, weil man der Konkurrenz aus dem
Ausland standhalten kann. Griechenland hingegen hat so gut wie keine Schwerindustrie mehr. Abgesehen von Pharma- und Maritimer
Industrie ist da nicht mehr viel übrig. Der Euro ist einfach verdammt stark und die Bereiche in denen sich Griechenland spezialisiert
sind halt ziemlich fragil. Ich meine, wenn morgen alles zusammenbricht, dann steht Griechenland ohne Schwerindustrie da. Nichtmal
Automobile produziert man, was vor Jahrzehnten noch regelrecht eine Selbstverständlichkeit war.
Deswegen meine Frage: Ist das der richtige Weg?
 
Du wirst lachen aber das gleiche denke ich mir ebenso bei der Türkei die ja unsummen aus der Tourismusbranche erziehlen. Das Land macht sich somit abhänig, möchte aber politisch aggressiv regieren. Dennoch aber eine "Willkommenskultur" weiterleben die kein Schwein mehr abkauft. Sich vom Tourismus einem Sektor der auf Zufall, Wetter, Lage etc. basiert zu setzen ist extrem fragil. Das gilt für jedes Land.

Man sollte bei allem immer auch sehen, dass man hier Birnen und Bananen in einen Korb wirft.........GR ist zbs. schon mal christlich, also im Essensbereich schon mal affin mit den meisten. Gr ist politisch unaggressiv und relativ leise und auf dem öffentlichen Parket selten zu sehen....
 
Zurück
Oben