Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wirtschaft Mazedoniens - Економија на Македонија - Economy of Macedonia (Rep. of)

Eig. gehört er in den Bereich "Kriminalität", denn wie ja schon viele vermutet haben, sind die Gebäudekosten alle völlig überzogen und dass sich dort sehr viele Leute die Taschen vollschaufeln.....

wir können es uns leisten ;)

- - - Aktualisiert - - -

Hier ist aber der FYROM Wirtschaftsthread, du Null!

und nochmal das hat nichts mit der wirtschaft zu tun.. geh und poste das video in die bauprojekte-threads !!
außerdem müsst ihr uns nicht andauernd ,das gleiche unter die nase schmieren .

- - - Aktualisiert - - -

Also ich habe hier einen Link, der beweist, dass FYROM den Armutsindex weltweit anführt!

Daily chart: Feeling gloomy | The Economist

2011? was ist mit 2012? wir haben jetzt 2012!!
außerdem ist mazedonien laut der IBM auf platz 1 für die meisten und neuen Arbeitsplätzen freigegeben wurden ;)
 
Makedonien wird weiterhin versuchen die Umweltprobleme in Makedonien zu lösen

Недостаток од регионални интегрирани системи за управување со комунален цврст отпад и системи за управување со посебни видови отпад, вклучувајќи го и опасниот, недоволна покриеност на населените места и општините со системи за собирање и третман на отпадни води и загаденоста на воздухот со различен интензитет во различни делови на земјата се дел од проблемите со кои се соочува животната средина во Република Македонија.
Се јавува и потреба од воспоставување интегрирано управување со речен слив, согласно новиот Закон за води и контаминираност на почвата што резултира со производство на земјоделски производи со несоодветен квалитет од подрачјата со контаминирани почви. Посебен проблем кој се однесува на сите медиуми на животната средина, според ресорното Министерство, е и недоволно развиениот мониторинг систем, со акцент на отсуството на историски податоци врз основа на кои би се утврдила точната состојба на медиумите и би се дејствувало во насока на нивно постапно ублажување и елиминирање.
Покрај големиот број донесени закони и подзаконски акти, усогласени со законодавството на Европската унија, останува потребата за заокружување на постоечката правна рамка со подзаконски акти кои треба да обезбедат механизми за мониторинг и спроведување на законите.
Капацитетите на национално и локално ниво се идентификувани како еден од недостатоците во процесот на приближување на Република Македонија кон ЕУ во секторот животна средина. Недоволните институционални и човечки капацитети на локално ниво, како и на другите инволвирани субјекти, особено во индустрискиот сектор за спроведување на директивите на ЕУ кои се транспонирани во македонското законодавство.
Отсуството на сеопфатни и сигурни податоци за загадувачките супстанции и загадувачите, отсуството на интегриран пристап во решавањето на проблемите со животната средина, особено во управувањето со водните ресурси и управувањето со отпадот, како и недостигот на капитални инвестиции за финансирање на инфраструктурата во овие области, дополнително ги забавуваат процесите за воспоставување ефикасен систем за заштита на животната средина во Република Македонија.
- Воспоставувањето одржлив развој останува стратешки пристап кон патот на стабилен економски раст, паралелно со социјални подобрувања и заштита на животната средина. Република Македонија го трасираше својот пат и преку решавање на проблемите во животната средина на својата територија со што се стреми да придонесе кон намалување и решавање на глобалните еколошки проблеми, исполнувајќи ги во исто време обврските кои ги има кон потпишаните меѓународни договори, посочува министерот за животна средина и просторно планирање Абдилаќим Адеми.
За надминување на слабостите и решавање на проблемите во животната средина државата, додаде тој, ќе продолжи со предизвиците на приближувањето кон ЕУ, со акцентирање на потребата од севкупно зајакнување на националниот систем на управување со животната средина и зајакнување на капацитетите на администрацијата на централно и на локално ниво.
Во таа насока, Адеми смета дека се потребни напори и во обезбедувањето соодветна стратешка основа за спроведување на законодавството, како и обезбедување капацитет и институционални структури потребни за забрзан процес на идентификација, подготвување и имплементација на програми и проекти според барањата за мултилатерална и билатерална поддршка.
- Тековниот процес на децентрализација наложи идентификување на бројни приоритети и акции наменети за олеснување на процесот на пренесување на надлежностите од централно на локално ниво. Акцент треба да се стави и на зајакнувањето на регионалните и локални структури, со кои Република Македонија ќе се подготви за имплементација на регулативата, но и целосно искористување на фондовите на ЕУ, нагласи министерот Адеми.
Тој смета дека мерките треба да се во насока на помош во процесот на воспоставување децентрализиран систем за управување со проекти, идентификување човечки ресурси потребни за подготовка и реализација на инвестициски проекти на централно и локално ниво и зајакнување на нивните капацитети, како и формирање сектори и одделенија на централно и локално ниво за зајакнување на секторите и одделенијата за подготовка и спроведување инфраструктурни проекти со нови вработувања.
Во земјава се поактивно се применуваат механизмите за интегрирање на прашањата од областа на заштитата на животната средина во останатите секторски политики, при што, на политиките од оваа област и барањата поставени во националното законодавство, се почесто им се дава повисоко значење.
За поставување функционален и ефикасен национален систем за управување со животната средина ќе продолжи процесот на приближување кон политиките на ЕУ во областа на животната средина, кон основното законодавство и кон конкретните барања што произлегуваат од директивите, интегрирање на политиката за заштита на животната средина во останатите секторски политики, обезбедување платформа за ефикасна имплементација и спроведување на барањата за заштита на животната средина преку зајакнување на капацитетите за ефикасно управување на сите нивоа и поттикнување на индустријата, давателите на услуги и другите субјекти кон поголема одговорност за заштитата на животната средина.
Во насока на постигнување на целите и надминување на проблемите, Министерството за животна средина и просторно планирање во текот на 2012 година почна со спроведување низа мерки и активности, кои ќе продолжат со истиот интензитет да ги спроведува и во 2013 година, меѓу кои се проектирање и изградба на филтер станица на системот за водоснабдување во Гостивар, изградба на пречистителна станица во Гевгелија, проект за изградба на канализација и пречистителна станица за отпадни води во Прилеп и во Волково, изградба на пречистителна станица за отпадни води за селата Глумово и Шишево, изградба на дел од фекална канализација во населено место Сингелиќ, канал за собирање на фекална и атмосферска вода во општина Арачиново. Во тек е изработка на план за управување со речен басен Брегалница, спроведување постапка за доделување концесија за финансирање, проектирање, изградба и управување со регионални депонии за комунален цврст отпад во Југоисточен плански регион и во Полошки плански регион, како и воспоставување системи за управување со посебни видови отпад, отпад од пакување, од батерии и акумулатори, елктронски отпад и медицински отпад.

abdulakim-ademi01-popovski.jpg
 
Die Beziehung zwischen Makedonien und der EU ist einer der Prioritäten der griechischen Außenpolitik im Jahre 2013

Грција ја чека уште една многу тешка година во однос на економската, политичката и социјалната стабилност на земјата, а од друга страна и надворешната политика се соочува го крупни предизвици.
Ова го пишува директорот на грчката фондација за европска и надворешна политика „Елиамеп“ Танос Докос во текст за „Катимерини“.
Како еден од приоритетите на грчката надворешна политика Докос наведува дека Атина ќе треба да се справи и со притисоците од страна на некои европски земји во врска со односите меѓу Македонија и Европската унија.

На Балканот, Грција ќе треба да се позанимава и со националистичкиот бран во Албанија, но и да почне да враќа дел од претходната улога што ја имаше во регионот.
Во врска со грчко-турските односи, според Докос, ниту во Атина ниту во Анкара (секој од свои причини) не се подготвени за значајни дискусии за билатералните прашања и затоа акцентот ќе биде ставен на развојот на економските односи.


mk-eu1-480x2701.jpg
 
Also ich habe hier einen Link, der beweist, dass FYROM den Armutsindex weltweit anführt!

Daily chart: Feeling gloomy | The Economist


Diesse Tabelle kann man sich in den Popo stecken.

1.) Es gibt mehr wie 92 Länder
2.) Die Zusammenstellung ist völliger Schwachsinn. Mazedonien hat eine hohe Arbeitslosigkeit, dafür aber eine verhältnismäßige geringe Inflation. Bei Venezuela ist es umgekehrt. Was will uns die Tabelle jetzt genau sagen?

Hier mal ein Artikel, was nicht von vor 2 Jahren ist

Höchste Arbeitslosigkeit der Welt in Spanien und Griechenland - SPIEGEL ONLINE
 
Neue Fabrik soll in Veles entstehen, Investitionsvolumen 20 Mio €, 600 Arbeitsplätze, Autoteile für BMW und Mercedes.


[h=1]Нова фабрика во Велес ќе вработи 600 лица[/h]
Вторник, 08 Јануари 2013 10:21





[h=2]Во следниве два месеци се очекува германска компанија од автоиндустријата да донесе одлука за градење на фабрика од 20 милиони евра во Велес. Оваа фабрика ќе овозможи и 600 нови вработувања.[/h]
Vele500_Samak_g.jpg

-Тоа ни е најизгледен проект, повторно фирма од автоиндустријата, но со доста висока додадена вредност, комбинација од пластика и електроника која засега начелно го одбра Велес, а не споредуваше и со локации во Бугарија и Србија. До крајот на февруари се надевам ќе завршиме со преговорите и ќе успееме и во Велес да донесеме една нова грин-филд инвестиција. Таму има доста квалификувана работна рака и градот има позадина на индустрија. Се надеваме дека ова ќе направи пресврт во уште еден град и регион надвор од Скопје. Тој проект мене лично ќе ми биде во фокусот следниве два месеци, вели за Сител, министерот за странски инвестиции Веле Самак.
Како што објасни Самак, инвестицијата вредна 20 милиони евра официјално ќе биде најавена набрзо. Министерот откри и дека станува збор за компанија која произведува делови за луксузните модели на „бмв“ и „мерцедес“.
 
Macedonia: Import coverage by export at 61.8%.


09.01.2013
According to the preliminary data of the State Statistical Office, the export value of goods in the Republic of Macedonia in the period January-November 2012 was 3 645 344 thousand US dollars, and the import value was 5 898 962 thousand US dollars.


Import coverage by export was 61.8%. The trade deficit in the period January-November 2012 was 2 253 619 thousand US dollars.


The trade exchange according to products shows that in the exports the most significant products are supported catalysts with precious metal or precious metal compounds as the active substance, ferro-nickel, petroleum oil preparations, iron and steel products (flat-rolled products) and clothes. In the imports, the most significant products are platinum and platinum alloys, unwrought or in powder form, the crude petroleum oils, nickel ores and concentrates and electricity.


In the period January-November 2012, the most important export partners were the EU-27 countries (62.5%) and the West Balkan countries (24.6%), while the most important import partners were the EU-27 countries (58.9%) and the Developing countries (22.2%). According to the total volume of international commodity trade, the most important trade partners of the Republic of Macedonia are Germany, Greece, Serbia, Bulgaria and Italy (47.3% of the total international commodity trade).
 
Macedonia ranks 43 out of 177 in the 2013 index of Economic Freedom


JANUARY 10, 2013
BY KURIR.MK


Ten components of economic freedom are measured, assigning a grade in each using a scale from 0 to 100, where 100 represents the maximum freedom. The 10 economic freedoms are grouped into four broad categories or pillars of economic freedom: Rule of Law (property rights, freedom from corruption); Limited Government (fiscal freedom, government spending); Regulatory Efficiency (business freedom, labor freedom, monetary freedom); and Open Markets (trade freedom, investment freedom, financial freedom).


Macedonia ranks 43. out of 177 countries in the 2013 Index of Economic Freedom, annually compiled by The Wall Street Journal and The Heritage Foundation. Macedonia is ranked 21st out of 43 countries in the Europe region, and its overall score is above the world and regional averages.


According to the index, Macedonia belongs to the “Moderately Free” group of economies.


In regional terms, Albania is 58., followed by Bulgaria (60), Turkey (69), Montenegro (70), Slovenia (76), Croatia (78), Serbia (94), Bosnia-Herzegovina (103), and Greece (117).


Macedonia’s economic freedom score is 68.2, making its economy the 43rd freest in the 2013 Index. Its overall score has decreased by 0.3 point from last year, with modest declines in monetary freedom, freedom from corruption, and labor freedom outweighing small improvements in the control of government spending and trade freedom.


“Macedonia’s transition to a more open and flexible economic system has been facilitated by substantial restructuring measures over the past decade. While maintaining macroeconomic stability, it has made considerable progress in income growth and poverty reduction. Competitive flat tax rates and a permissive trade regime, supported by a relatively efficient regulatory framework, have encouraged the development of a growing entrepreneurial sector”, read the country’s findings.


Implementation of deeper institutional reforms is critical to strengthening the foundations of economic freedom and inducing more dynamic long-term economic expansion. Systemic weaknesses persist in the protection of property rights and enforcement of anti-corruption measures. The judicial system is weak, undercut by lingering corruption, and vulnerable to political influence.


Hong Kong tops the rankings for the 19. year running, followed by Singapore, Australia, New Zealand and Switzerland. The top ten also includes Canada, Chile, Mauritius, Denmark and the United States. China is ranked 136., Russia 139., whereas Zimbabwe, Cuba and Norther Korea take the bottom.


Ten components of economic freedom are measured, assigning a grade in each using a scale from 0 to 100, where 100 represents the maximum freedom. The 10 economic freedoms are grouped into four broad categories or pillars of economic freedom: Rule of Law (property rights, freedom from corruption); Limited Government (fiscal freedom, government spending); Regulatory Efficiency (business freedom, labor freedom, monetary freedom); and Open Markets (trade freedom, investment freedom, financial freedom).
 
Zurück
Oben