B
bosmix
Guest
Radna Zona Zenica 1
Radna zona "Zenica 1" od jučer je "umrežena" asfaltiranom saobraćajnicom, dugom osam stotina metara, koja uvezuje 34 hektara na kojima se prostoru pogoni slovenačkog Cimosa, austrijsko - bosanskog Edel - Holza, te bosanskih kompanija ITC, Treasure, Inox - Al, FSS Novi Travnik...Projekat izgradnje saobraćajnice unutar Poslovne zone "Zenica 1", na prostoru bivše Željezare Zenica, vrijedan oko 500.000 KM, finansiran je iz budžeta općine Zenica, a sa 25.000 KM potpomognut od Federalnog ministarstvo razvoja, obrta i poduzetništva. Istovremeno sa asfaltiranjem, urađene su instalacije javne rasvjete, parkinzi, a sve radove izvodi zenički Almy Transport.
Za cijeli svijet...iz Zenice
Četrnaestog decembra će iz pogona kompanije "TMD Casting" u Zenici krenuti prvi odljevci kočionih sistema za putnička i teretna vozila, potvrdio je za "Dnevni avaz" Razim Lušničkić, direktor kompanije "kćerke" slovenačkog CIMOS-a. - Predstoji nam uhodavanje i probna proizvodnja. Ispočetka ćemo proizvoditi određene alate, koji će nam trebati u daljnjoj proizvodnji. Proizvodnju će početi pedeset ljudi, popunjavati ćemo kadar do sredine januara, kada će krenuti serijska proizvodnja. U serijskoj proizvodnji biće 157 zaposlenih, kaže Lušničkić. "TMD Casting" će u Zenici proizvoditi dijelove kočionog sistema za najveće svjetske proizvođače automobila, a cjelokupna proizvodnja mjesecima unaprijed je već prodana posredstvom slovenačkog CIMOS-a. - Kočioni sistemi proizvedeni u Zenici biće ugrađivani u "Citroenova", "Volkswagenova", "Pežo" i druga vozila kao "prva ugradnja". Serijska proizvodnja će "izbacivati" osam tona proizvoda na sat, a tržište koje pokrivamo sa ovim dijelovima sistema je praktično cijeli svijet, ogromna većina svih poznatih svjetskih proizvođača ugrađivati će dijelove iz Zenice, kazao nam je Lušničkić. Direktor zeničke kompanije kaže da će, paralelno sa početkom rada prve faze, započeti pripreme druge i treće faze livnice i proizvodnja dijelova, koji će uposliti ukupno 600 radnika, i to do kraja 2008. godine.Planirani kapaciteti, a proizvodnja je već "rasprodata", podrazumjeva ogromnu paletu proizvoda zasnovanih na proizvodnji kočionih sistema, su fantastičnih 120.000 tona, a Lušničkić kaže da je "plasman najmanji problem", jer CIMOS, pod čijim nadzorom i "kapom" se sve radi, uspješno prodaje najbolje dijelove za najbolja vozila širom cijele planete.
Radna zona "Zenica 1" od jučer je "umrežena" asfaltiranom saobraćajnicom, dugom osam stotina metara, koja uvezuje 34 hektara na kojima se prostoru pogoni slovenačkog Cimosa, austrijsko - bosanskog Edel - Holza, te bosanskih kompanija ITC, Treasure, Inox - Al, FSS Novi Travnik...Projekat izgradnje saobraćajnice unutar Poslovne zone "Zenica 1", na prostoru bivše Željezare Zenica, vrijedan oko 500.000 KM, finansiran je iz budžeta općine Zenica, a sa 25.000 KM potpomognut od Federalnog ministarstvo razvoja, obrta i poduzetništva. Istovremeno sa asfaltiranjem, urađene su instalacije javne rasvjete, parkinzi, a sve radove izvodi zenički Almy Transport.
Za cijeli svijet...iz Zenice
Četrnaestog decembra će iz pogona kompanije "TMD Casting" u Zenici krenuti prvi odljevci kočionih sistema za putnička i teretna vozila, potvrdio je za "Dnevni avaz" Razim Lušničkić, direktor kompanije "kćerke" slovenačkog CIMOS-a. - Predstoji nam uhodavanje i probna proizvodnja. Ispočetka ćemo proizvoditi određene alate, koji će nam trebati u daljnjoj proizvodnji. Proizvodnju će početi pedeset ljudi, popunjavati ćemo kadar do sredine januara, kada će krenuti serijska proizvodnja. U serijskoj proizvodnji biće 157 zaposlenih, kaže Lušničkić. "TMD Casting" će u Zenici proizvoditi dijelove kočionog sistema za najveće svjetske proizvođače automobila, a cjelokupna proizvodnja mjesecima unaprijed je već prodana posredstvom slovenačkog CIMOS-a. - Kočioni sistemi proizvedeni u Zenici biće ugrađivani u "Citroenova", "Volkswagenova", "Pežo" i druga vozila kao "prva ugradnja". Serijska proizvodnja će "izbacivati" osam tona proizvoda na sat, a tržište koje pokrivamo sa ovim dijelovima sistema je praktično cijeli svijet, ogromna većina svih poznatih svjetskih proizvođača ugrađivati će dijelove iz Zenice, kazao nam je Lušničkić. Direktor zeničke kompanije kaže da će, paralelno sa početkom rada prve faze, započeti pripreme druge i treće faze livnice i proizvodnja dijelova, koji će uposliti ukupno 600 radnika, i to do kraja 2008. godine.Planirani kapaciteti, a proizvodnja je već "rasprodata", podrazumjeva ogromnu paletu proizvoda zasnovanih na proizvodnji kočionih sistema, su fantastičnih 120.000 tona, a Lušničkić kaže da je "plasman najmanji problem", jer CIMOS, pod čijim nadzorom i "kapom" se sve radi, uspješno prodaje najbolje dijelove za najbolja vozila širom cijele planete.