Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

'Die Linke' - Ein Hort für PKK Terroristen?

Sen akpli görünen bir pkk sempatizani bir kürtsün.

Hadi akpyi kulaniyorsun,tamam.Ama bari Galasarayli olma,kendini galatasarayli tanitma.kirletme o güzel takimi.
Önderiniz Abdullah Öcalan kendisini galatasarayli oldugunu söylüyor ve biz hakiki galatasaraylilar bundan rahatsiz oluyoruz,bari o picin yolunda gidenler,yani senin gibileri galatasarayli oldugunu söylemesin.
Bizim Galatasarayimiz öyle hain serefsiz vatansizlarintakimi degil.
Siktirin giden kendinize baska takim bulun amk salaklari.

Barbaros , ich finde du hast dich ganz schön im Ton vergriffen.

ich denke du solltest deine Beleidigungen und Angriffe auf Kewell überdenken.

Eine Entschuldigung fände ich angemessen.

Ich habe Kewell nie als PKK Sympathisanten erlebt und dein amk ist auch nicht angebracht.

Ich habe Kewell nie als PKK Sympathisanten erlebt und dein amk ist auch nicht angebracht.
Die YPG,PKK ist zumindest in diesem Konflikt (ISIS vs. Kurden) tatsächlich eine Art Volksschutzeinheit unabhängig von ihren Terroristischen Aktivitäten. Die Rolle die Sie derzeit einnehmen ist auch keine schlechte und dient nur der Verteidigung
.

quote_icon.png
Zitat von Hamburg1711

quote_icon.png
Zitat von kewell
Die YPG,PKK ist zumindest in diesem Konflikt (ISIS vs. Kurden) tatsächlich eine Art Volksschutzeinheit unabhängig von ihren Terroristischen Aktivitäten. Die Rolle die Sie derzeit einnehmen ist auch keine schlechte und dient nur der Verteidigung

quod erat demonstrandum

Eine Entschuldigung oder zumindest Rücknahme deiner Aussagen wäre angemessen

quote_icon.png
Zitat von Hamburg1711

quote_icon.png
Zitat von kewell

quod erat demonstrandum

Eine Entschuldigung oder zumindest Rücknahme deiner Aussagen wäre angemessen
ben oldugum gibiyim burda dosta arkadasa ihtiyacim yok. sonucda adi sanal alem bosver küfürlerede aldiris etmiyecek kadar büyüdüm.

herkesi savunan ama türklere haksizlik yapildiginda agzini acamayan, hatta her firsatta türkleri kötüleyen, tam bir türk düsmani olan birinin fikrini niye bukadar önemsiyor ve yazdiklarina sasiriyorsunuz ki. ben hic sasirmiyorum.

herkesi savunan ama türklere haksizlik yapildiginda agzini acamayan, hatta her firsatta türkleri kötüleyen, tam bir türk düsmani olan birinin fikrini niye bukadar önemsiyor ve yazdiklarina sasiriyorsunuz ki. ben hic sasirmiyorum.
burda ilk ve son küfrümü sana etmistim artik sen bile beni kizdirmayi basaramiyorsun:D

almila, kewell türklere ne zaman götuledi ?

Ben aciksasina görmedim.

yaptiysa lütfen göster.

burda ilk ve son küfrümü sana etmistim artik sen bile beni kizdirmayi basaramiyorsun:D

cokta umrumdayi. bana cevap yazarak ve o smileyi kulanarak aslinda tam tersi oldugunu gösteriyorsun ama neyse, ilgilendirmiyor beni.
amacim seni kizdirmak degil sadece arkadaslara bir uyarida bulunmak ve nasil biri oldugunu anlatmakti. sen benim muhattabim degilsin.

Zurück
Oben