Barbaros
Geek
burda kürtleri dünde savundum bügunde yarinda savunurum.
Kürtleri savunmana birsey diyen yok ama sen pkkyi savunuyorsun.
burda kürtleri dünde savundum bügunde yarinda savunurum.
Sen akpli görünen bir pkk sempatizani bir kürtsün.
Hadi akpyi kulaniyorsun,tamam.Ama bari Galasarayli olma,kendini galatasarayli tanitma.kirletme o güzel takimi.
Önderiniz Abdullah Öcalan kendisini galatasarayli oldugunu söylüyor ve biz hakiki galatasaraylilar bundan rahatsiz oluyoruz,bari o picin yolunda gidenler,yani senin gibileri galatasarayli oldugunu söylemesin.
Bizim Galatasarayimiz öyle hain serefsiz vatansizlarintakimi degil.
Siktirin giden kendinize baska takim bulun amk salaklari.
Barbaros , ich finde du hast dich ganz schön im Ton vergriffen.
ich denke du solltest deine Beleidigungen und Angriffe auf Kewell überdenken.
Eine Entschuldigung fände ich angemessen.
Ich habe Kewell nie als PKK Sympathisanten erlebt und dein amk ist auch nicht angebracht.
.Die YPG,PKK ist zumindest in diesem Konflikt (ISIS vs. Kurden) tatsächlich eine Art Volksschutzeinheit unabhängig von ihren Terroristischen Aktivitäten. Die Rolle die Sie derzeit einnehmen ist auch keine schlechte und dient nur der Verteidigung
ben oldugum gibiyim burda dosta arkadasa ihtiyacim yok. sonucda adi sanal alem bosver küfürlerede aldiris etmiyecek kadar büyüdüm.Zitat von Hamburg1711
Barbaros , ich finde du hast dich ganz schön im Ton vergriffen.
ich denke du solltest deine Beleidigungen und Angriffe auf Kewell überdenken.
Eine Entschuldigung fände ich angemessen.
Ich habe Kewell nie als PKK Sympathisanten erlebt und dein amk ist auch nicht angebracht.
Zitat von kewell
Die YPG,PKK ist zumindest in diesem Konflikt (ISIS vs. Kurden) tatsächlich eine Art Volksschutzeinheit unabhängig von ihren Terroristischen Aktivitäten. Die Rolle die Sie derzeit einnehmen ist auch keine schlechte und dient nur der Verteidigung
quod erat demonstrandum
Eine Entschuldigung oder zumindest Rücknahme deiner Aussagen wäre angemessen
burda ilk ve son küfrümü sana etmistim artik sen bile beni kizdirmayi basaramiyorsunherkesi savunan ama türklere haksizlik yapildiginda agzini acamayan, hatta her firsatta türkleri kötüleyen, tam bir türk düsmani olan birinin fikrini niye bukadar önemsiyor ve yazdiklarina sasiriyorsunuz ki. ben hic sasirmiyorum.
herkesi savunan ama türklere haksizlik yapildiginda agzini acamayan, hatta her firsatta türkleri kötüleyen, tam bir türk düsmani olan birinin fikrini niye bukadar önemsiyor ve yazdiklarina sasiriyorsunuz ki. ben hic sasirmiyorum.
o bu forumda sadece yunanlilara yaziyordu bende ona inat onlarla tartismadim ondan kizgin banaalmila, kewell türklere ne zaman götuledi ?
Ben aciksasina görmedim.
yaptiysa lütfen göster.
burda ilk ve son küfrümü sana etmistim artik sen bile beni kizdirmayi basaramiyorsun
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen