Š
Šaban
Guest
ma ti si budala... ja san za oba navija jer su nasi klubovi a ti majmun seres... sram te bilo balavo stvorenje... glumis hrvatinu a bas se tako ponasasMa boli me neka stvar sta mislis o meni xD. Hahaha
![Roll eyes :rolleyes: :rolleyes:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)
ma ti si budala... ja san za oba navija jer su nasi klubovi a ti majmun seres... sram te bilo balavo stvorenje... glumis hrvatinu a bas se tako ponasasMa boli me neka stvar sta mislis o meni xD. Hahaha
Ma i tvoj komentar me ne zanima;-) slobodno TI navijaj za koga hoces...ma ti si budala... ja san za oba navija jer su nasi klubovi a ti majmun seres... sram te bilo balavo stvorenje... glumis hrvatinu a bas se tako ponasas... ka kreten
Ohne PAOK fans in Zagreb.
Dinamo Zagreb hat sich entschlossen keine Ticket fuer PAOK fans zu geben.
Die gruende sind,die probleme bei Dinamo Zagreb zwischen der clubleitung und den organisierten Fans.
ABER auch die gute beziehungen zwischen PAOK und Partizan(man befuerchtet schwere Krawalle in Zagreb)
MAN und ich hab mich schon auf zagreb gefreut![]()
...nije ni bitno sta ti mislis o dinamu, jer kao tovar si nitko i nista.
majmune ne izjebani, kako te nije sramota imat heroja u avataru i tako srat? tovar ce te naucit kruva jist debilcino... trci baueru zidovu ili hajdukovicu cetniku, velike rvatine bbb... is u misiju rupu i gledaj utakmice na te-ve!
evo ga i tebi, rodjo:
![]()
Die gruende sind,die probleme bei Dinamo Zagreb zwischen der clubleitung und den organisierten Fans.
ABER auch die gute beziehungen zwischen PAOK und Partizan(man befuerchtet schwere Krawalle in Zagreb)
wende dich an die torcida, armada oder tornado, dei werden den paok fans vielleicht helfen an die tickets zu kommenOhne PAOK fans in Zagreb.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen