Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Gewalt gegen Frauen im Kosovo besorgniserregend

du kennst meine cousine ja nicht oder? :roll:

sie hat ihrer schweigermutter davon erzählt das er sie schlägt und fremdgeht
und die mutter von dem nur; ani qka burr esht :roll:

er hat noch 2 söhne von ner albanischen sängerin irgend ne nutte aus der schweiz was weiß ich :roll: aber sowas regt mich wirklich auf
dieses jahr habe ich bei den dajt die kinder von ihr gesehen, bei den anblick der tochter musste ich sofort anfangen zu weinen weil sie ihrer mutter wie aus dem gesicht geschnitten ist...

kein mann hat das recht seine frau zu schlagen, egal ob sie scheiße gebaut hat oder nicht, aber ein schwacheres geschlecht zu schlagen ist einfach nur ein zeichen von schwäche mehr nicht

Das war eine allgemein Aussage von mir, nicht an deine Cousine gerichtet.

me mujt sicili burr me myt at femren qe e tradhton dhe sicila femer me myt at burr qe e tradhton, athere ma shum burra kishin vdek.
me krejt respektin qe kam, n'kosove nuk munesh me ba krahasim t'drejtperdrejt femer-mashkull, qysh eshte mentaliteti jone...

von dir hätte ich sowas assoziales nicht gedacht :roll:

Une gruen se rrehi, se tradhetoj. Edhe kurgja si boj sa s´te kemi thmi, vec si t´kam thmi me to a ajo um tradheton u kry puna. Se nuk e la une askend me mi ba thmin Hurrenkinder. Soviel Anstand sollte jeder haben ob Frau ob Mann.

me krejt respektin qe kam, n'kosove nuk munesh me ba krahasim t'drejtperdrejt femer-mashkull, qysh eshte mentaliteti jone...
qkaaa? kjo don me thon qe burri guzon me tradhtu, me rreh femren por femra qe tradhton duhet me mbyt.
aiii... elme dhe ibish, mos folni ma mir hiq. po quditna fort me juve.

qkaaa? kjo don me thon qe burri guzon me tradhtu, me rreh femren por femra qe tradhton duhet me mbyt.

Lexo ma mir vasho, as burri s´ka drejt me tradhetu. Für mich gilt das gleiche wie für meine Fraue, n´e tradhetofsha n´dhe t´um shtin, hallall ja boj.

nejse, e thash une kta me ni mnyr shum t'pergjithshme..
une mentalitetin shqiptare e njoh mir, se n'ks jam linde e jam rrit (nuk po e marr si arsye qe e di une psh. ket pun ma mir se ti), ama tu e marr parasysh pak historine shqiptare, meshkujt gjithmon e kan pas ni imazh ma t'madh.
ka raste, qe burri e ka lshu gruen veq se ka pordh n'gjum, N'GJUM.
e po du me than, te na shqiptart, burri moralisht kurr posht nuk ka ra, e hala qaj ''ligj'' egziston.
tash si qytetar i gjeneratave t'reja normal qe jam per barazi gjinore, ama lufta 11vjet i ka, sun ban revolution...

pa keqkuptime, krembananaBoss

Lexo ma mir vasho, as burri s´ka drejt me tradhetu. Für mich gilt das gleiche wie für meine Fraue, n´e tradhetofsha n´dhe t´um shtin, hallall ja boj.
ja, gut - wenigstens das, auch wenn ich s trotzdem nicht verstehen kann. burri kur me tradhton i thom zotit flm tasht e dije se qfare asht dhe ndana prej ati. :mrgreen:

Das war eine allgemein Aussage von mir, nicht an deine Cousine gerichtet.

drauf los zu plapern ohne zu wissen was gewesen ist, ist auch nciht das wahre :roll:

gott bewahre aber wenn mich mein mann so behandeln würde, würd ich dem nachts die eier abschneiden^^ :)

me krejt respektin qe kam, n'kosove nuk
munesh me ba krahasim t'drejtperdrejt femer-mashkull, qysh eshte mentaliteti jone...

kjo esht e vertet
amo prap se prap burri ska drejt as me prek gruhen e vet;)

Zurück
Oben