Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
Die zeit rückt näher....für den neuen flughafen von Irakleion(kreta):


Προς φθινόπωρο μάλλον ο νέος διαγωνισμός για το νέο υπερ-αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου

Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα στην Ελλάδα, τουλάχιστον με την προηγούμενη μορφή που είχε γίνει ο διαγωνισμός το 2011

20/08/2012 - 14:25

Mέσα στο φθινόπωρο προτείνεται η έναρξη του νέου διαγωνισμού που θα αναδείξει τον παραχωρησιούχο στη ανάπτυξη του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης. Ο υπουργός κ. Κ. Χατζηδάκης αναμένεται εντός των επόμενων ημερών να λάβει τις τελικές αποφάσεις και να τις ανακοινώσει μέχρι το τέλος του μήνα. Στόχος είναι ο νέος διαγωνισμός να ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες έτσι ώστε μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι να έχει επιλεγεί ο παραχωρησιούχος και να ξεκινήσει το κατασκευαστικό έργο του νέου αεροδρομίου. Απώτερη επιδίωξη είναι μέχρι το 2017 να τεθεί σε λειτουργία το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι.

Τα συνολικά κεφάλαια που αναμένεται να επενδυθούν, τόσο για την κατασκευή του αερολιμένα, όσο και για τις άλλες υποστηρικτικές υποδομές του αεροδρομίου αναμένεται να πλησιάσουν το 1 δισ. ευρώ. Από αυτά, έως 220 εκατ. ευρώ μπορεί να αποτελέσουν εθνική συμμετοχή. Το ύψος όμως αυτής της συμμετοχής του Δημοσίου στα ίδια κεφάλαια της επιχείρησης που θ’ αναλάβει το αεροδρόμιο, θ’ αποτελέσει κριτήριο επιλογής του παραχωρησιούχου. Ο υποψήφιος που θα ζητήσει τη μικρότερη κεφαλαιακή συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου, θα πάρει μεγαλύτερη βαθμολόγηση στην οικονομο-τεχνική αξιολόγηση.

Το μοντέλο παραχώρησης που θ’ ακολουθηθεί είναι παρόμοιο μ’ εκείνο του αεροδρομίου των Σπάτων. Η παραχωρησιούχος εταιρεία αναλαμβάνει το management του αερoδρομίου και το Ελληνικό Δημόσιο συμμετέχει στην εταιρεία σε ποσοστό 45% έως 55%. Το πιο πιθανό είναι η συμμετοχή του Δημοσίου να περιοριστεί σε μειοψηφική, καθώς, όπως αναφέρουν στελέχη κοντά στο έργο, «ταιριάζει στο προφίλ της μείωσης του κράτους που επιχειρείται την τελευταία περίοδο». Πάντως όπως σημειώνουν, το ύψος της συμμετοχής δεν θα έχει και τόσο μεγάλη σημασία στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, αφού τα δικαιώματα των δύο πλευρών (Δημοσίου και επενδυτών) θ’ απεικονιστούν σε μια σύμβαση που θα κυρωθεί στη Βουλή.

Είναι η δεύτερη φορά που επιχειρείται να βγει ο διαγωνισμός αυτός στον αέρα. Ο πρώτος είχε διενεργηθεί το 2009 και ως ενδιαφερόμενοι εμφανίσθηκαν τρία γκρουπ/κοινοπραξίες με πιο σημαντικές εκείνες των αεροδρομίων της Ζυρίχης και της Νίκαιας. Ο διαγωνισμός ωστόσο κηρύχθηκε άγονος στο τέλος του 2011 όταν η χώρα παρέπαιε μεταξύ δημοψηφίσματος και εξόδου από το ευρώ. Παρά το σημαντικό αρχικό ενδιαφέρον, κανένας από τους υποψήφιους επενδυτές δεν υπέβαλε τελικά προσφορά για την ανάληψη του έργου.

Εκτοτε, το έργο του αεροδρομίου στο Καστέλλι επαναξιολογήθηκε κυρίως με μείωση του κατασκευαστικού έργου. Η πιο σημαντική μεταβολή αφορούσε τη μείωση του διάδρομου απογείωσης/προσγείωσης των αεροπλάνων, από τα 3.800 μέτρα που προβλέπονταν στον πρώτο διαγωνισμό στα 3.200 μέτρα. Η αλλαγή αυτή πολύ μικρές επιπτώσεις στη επιχειρησιακή λειτουργία του αεροδρομίου θα επιφέρει, αφού όπως σημειώνουν ειδικοί, ακόμη και Airbus A-380 θα μπορεί να προσγειώνεται και ν’ απογειώνεται από το Καστέλλι.

Η νέα ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης φέρεται αποφασισμένη να προχωρήσει το έργο που στόχο έχει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της Κρήτης κατά την τουριστική περίοδο. Επίσης αναμένεται ν’ αποτελέσει την πρώτη μεγάλη επένδυση μηδενικής βάσης (greenfield), από τις οποίες «διψά» η χώρα.

- - - Aktualisiert - - -

Die stimmen der beführwörter eines neuen hafens für die kreuzfahrten werden immer mehr:)

Αθήνα: και η Ένωση Εφοπλιστών ζητά λιμάνι για κρουαζιερόπλοια στο Φάληρο

Πληθαίνουν οι φωνές για λιμάνι στο Φάληρο
21/08/2012 - 08:40

Θέμα κατασκευής λιμανιού για τα κρουαζιερόπλοια στο Δέλτα Φαλήρου έθεσε εκτός των άλλων η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας κατά την πρόσφατη συνάντηση που είχε με τον νέο Γενικό Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας κ. Μουτζούρη. Στην ανακοίνωση που εκδόθηκε σημειώνονται τα εξής:

«Ενημερώσαμε τον κ. Γενικό Γραμματέα κατ’ αρχάς για την Ένωση μας και την εκπροσώπηση που έχει από τον ευρύτερο χώρο της κρουαζιέρας. Στην συνέχεια θέσαμε υπ’ όψιν του τα θέματα – προβλήματα που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων στους λιμένες της χώρας όπως:
• Την ανάγκη εκτελέσεως έργων υποδομής σε λιμένες κυρίως της περιφέρειας.

Όσον αφορά στον λιμένα Πειραιά, εγέννετο εκτεταμένη συζήτηση και προτάθηκαν διάφορες εναλλακτικές λύσεις συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης κατασκευής νέου λιμένα στο Δέλτα του Φαλήρου.

Επί του θέματος αυτού συμφωνήθηκε να δημιουργηθεί μια επιτροπή από όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς και χρήστες του λιμένος και να γίνει άμεσα ευρεία σύσκεψη, ούτως ώστε να γίνουν οι σωστές προτάσεις προς τα αρμόδια Υπουργεία.
• Την πλήρη εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας για το Maritime Security, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κεφαλαίου XI της SOLAS.
• Τις ιδιαιτερότητες λιμένων της περιφέρειας οι οποίοι παρουσιάζουν μεγάλη κίνηση από πλευράς προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων, όπως για παράδειγμα την Σαντορίνη και το σοβαρό θέμα της κατασκευής δεύτερου σύγχρονου και με μεγάλη μεταφορική ικανότητα τελεφερίκ.
• Τις αναγκαίες ευκολίες όσον αφορά την άνετη και ασφαλή εξυπηρέτηση των τουριστών που αποεπιβιβάζονται από τα κρουαζιερόπλοια.
• Ζητήσαμε την προσωπική του παρέμβαση στην επίλυση προβλήματος που έχει δημιουργηθεί σε ορισμένους λιμένας σχετικά με την παράδοση πετρελαιοειδών καταλοίπων από τα κρουαζιερόπλοια.

Ο κ. Γενικός άκουσε με προσοχή όλα τα θέματα, εδήλωσε ότι έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με μελέτες εκτελέσεως έργων στους λιμένες και κατέληξε στην πρόταση συγκρότησης επιτροπής στην Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, με συμμετοχή όλων των Φορέων που ενδιαφέρονται για τις λιμενικές υποδομές.

Από πλευράς μας δηλώσαμε ότι θα συνδράμουμε κάθε προσπάθεια που στοχεύει στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας και στο αντικείμενο που έχει αρμοδιότητα η Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής. Προς τον σκοπό αυτό του κάναμε γνωστό ότι, θα καταγράψουμε τους τουριστικούς λιμένες ενδιαφέροντος, με διαχωρισμό αυτών που έχουν την δυνατότητα του home port και των άλλων που λειτουργούν ως λιμένες transit, προκειμένου να τα έχει υπ’ όψιν του για τις περαιτέρω ενέργειες.»

Ohne deinen Optimismus stoppen zu wollen... aber ich werde wahrscheinlich schon in rente sein und diese ganzen Projekte werden immer noch als total neu verkauft werden.....

Die Idee, die Bucht von Faliro in einen Kreuzfahrt hafen umzuwandeln gab es schon während der Militärjunta also vor 1974. Damals war ein riesiges Casino und ein Luxushotel in einem Wolkenkratzer geplant.... was ist geschehen.... nun ich als halber Athener kann dir sagen :..... niccccchhhttttssssss....nada... niente...nothing, tipota...
So viel dazu, ich versuche ein paar infos zu diesem alten Projekt zu finden, damit auch der Misstrauischste mir glaubt.

- - - Aktualisiert - - -

So ich habe etwas recherchiert und das hier zur Faliron bay im Jahre 1972 gefunden.... natürlich halten die heutigen Politiker die Klappe und verkaufen sie als ihre brandneue Idee....


Vor 40 Jahren!!!!

Phaleron+Delta++-+small800x.jpg



Das geplante Intercontinentalhotel

Never+Built+Intercontinental+Hotel.-small800x.jpg



Das geplante Four Seasons Hotel

Never+built+Four+Seasons+Hotel+small800x.jpg


Never+built+Holiday+inn++Hotel-small800x.jpg




Weitere Projekte und nochmals alle unter der damaligen Militärjunta.... eine vergessene Zeit...

Never+Built+-+Tourist+complex+Varkiza-shortened+-+small+800x.jpg


Never+built-DEH+tower2-small.jpg


Highrise+Proposal+-+Kypseli+-+Dissertation-small.jpg
 
Και το μετρό ήταν το '70 επίκαιρο αλλά τώρα γίνεται...




Ιπποκράτης
 
Και το μετρό ήταν το '70 επίκαιρο αλλά τώρα γίνεται...




Ιπποκράτης

To mouseio tis Akropolis....den syzitiotane apo tin dekatia tou 50?lol.



[h=2]Διπλή ανάπλαση Αλεξάνδρας-Βοτανικού: εγκρίθηκε και από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων[/h] Βήμα-βήμα το μεγάλό έργο προχωρά προς τη τελική φάση
22/09/2012 - 10:15

Από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων «πέρασε» χτες η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη διπλή ανάπλαση της Λεωφόρου Αλεξάνδρας και του Βοτανικού.

Ο λόγος ήταν ότι οι δύο προς ανάπλαση περιοχές είναι πλησίον κηρυγμένων μνημείων. Στην περίπτωση του έργου στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, όπου προβλέπεται να κατεδαφιστεί το γήπεδο του Παναθηναϊκού και να δημιουργηθούν χώροι πρασίνου και μουσείο της ομάδας, βρίσκονται σε κοντινή απόσταση οι προσφυγικές πολυκατοικίες.

Στο Βοτανικό, όπου θα κατασκευαστούν γήπεδο του Παναθηναϊκού, αθλητικές εγκαταστάσεις και εμπορικό κέντρο, η περιοχή ανάπλασης βρίσκεται απέναντι από το διατηρητέο κτίριο, που ανήκε στο εργοστάσιο της «Ανώνυμης Τεχνητής Μετάξης ΕΤΜΑ». Η διπλή ανάπλαση «θα δώσει τεράστια ανάσα σε μια περιοχή που πνίγεται από πολυκατοικίες και σε μια περιοχή υποβαθμισμένη», παρατήρησε η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη.

Το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων γνωμοδότησε ομόφωνα υπέρ της έγκρισης της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων διότι από τις επεμβάσεις δεν προκύπτει άμεση ή έμμεση βλάβη των προστατευόμενων μνημείων. Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση, οι μελέτες των προς ανέγερση κτιρίων δεν απαιτείται να υποβληθούν προς έγκριση στο υπουργείο, καθώς σύμφωνα με τη μελέτη ανάπλασης τα μνημεία προστατεύονται επαρκώς με τη δημιουργία ζωνών πρασίνου και επομένως παρέλκει η ανάγκη περαιτέρω ελέγχου των προς ανέγερση κτιρίων.
 
[h=2]Πεζοδρόμηση Πανεπιστημίου: Re-think Athens... με λιγότερη ζέστη στο μέλλον[/h]
21/09/2012 - 13:15

Σε εξέλιξη βρίσκεται ο μεγάλος αρχιτεκτονικός διαγωνισμός «Re – think Athens», της σπουδαιότερης οικιστικής παρέμβασης στο κέντρο της Αθήνας.

Η παρέμβαση στηρίζεται, κυρίως, στην πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο εκδηλώσεων του δήμου Αθηναίων για την «Εβδομάδα Βιώσιμης Μετακίνησης» μελετητής, που μετέχει στην όλη προσπάθεια, ανέφερε ότι με την ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται μείωση της θερμοκρασίας, κατά μήκος του έργου, ως και 3 βαθμούς κελσίου!

Υπενθυμίζεται ότι το έργο, ύψους 200 εκατ. Ευρώ, έχει ορίζοντα υλοποίησης 3 έτη. Πρόκειται για μια πολύπλευρη παρέμβαση, που εκτείνεται από τη λεωφόρο Αμαλίας έως το τέλος της οδού Πατησίων, έχει ως άξονα τη λεωφόρο Πανεπιστημίου και κορυφώνεται σε μια νέα πλατεία Ομονοίας.

Η «πράσινη» οδός Πανεπιστημίου προβλέπεται ότι θα είναι εξαιρετικά φιλική στον πεζό ή στο ποδήλατο, χωρίς να είναι πεζόδρομος.

Θα περιλαμβάνει μια νέα γραμμή Τραμ που θα συνδέει τη λεωφόρο Αμαλίας με τα Πατήσια, θα διασχίζεται κάθετα σε 4 δρόμους από μέσα μεταφοράς και αυτοκίνητα και θα επιτρέπει την παρόδια εξυπηρέτηση με αυτοκίνητο.

Η κυκλοφορία που κατέρχεται σήμερα προς το κέντρο από τη Βασιλίσσης Σοφίας θα διοχετευτεί στην οδό Ακαδημίας, η οποία αλλάζει κατεύθυνση.

Η άνοδος, από την οδό Πειραιώς, θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως είναι σήμερα, από τη Σταδίου προς τη Φιλελλήνων. Η οδός Αγίου Κωνσταντίνου θα αντιστραφεί συνδέοντας τη δυτική είσοδο στην Αθήνα με την Γ΄ Σεπτεμβρίου.

Η πρόσβαση από τη λεωφόρο Συγγρού προς το Κολωνάκι θα γίνεται από τη Βασιλέως Κωνσταντίνου και τη Βασιλίσσης Σοφίας, ενώ μόνο η κίνηση προς το εμπορικό τρίγωνο, τη Βουλή και την Πλάκα θα ακολουθεί τη λεωφόρο Αμαλίας.
 
Ich kann die Seite nicht öffnen, bin am Handy. Wo in Patra soll es gebaut werden und wer Moechlte investieren?

- - - Aktualisiert - - -


Ich kann die Seite nicht öffnen, bin am Handy. Wo in Patra soll es gebaut werden und wer Moechlte investieren?

Noch steht nicht fest wer die strecke baut und wer sie später betreiben wird.....aber das ganze wurde nach meines wissen vom staat genehmigt.

- - - Aktualisiert - - -

Sollte diese Projekt wirklich stattfinden,würde das der Region um Patras einen Toristenboom verschaffen


Das auf jeden fall......und auf jeden fall ist patras eine schöne location.
 
Offenbar wurden die Pläne bei der FIA bereits eingereicht:
Bereits im Juni 2011 wurden die Pläne präsentiert - im November wurde ein offizieller Antrag bei der FIA eingereicht. Die Rennstrecke soll in einem Gebiet entstehen, das 210.000 Quadratmeter groß ist und früher eine Zementfabrik und Tanks für Heizöl beherbergte, und 5,2 Kilometer lang sein. Der Stadtkurs, der zu 70 Prozent über öffentliche Straßen führen soll, wird gegen den Uhrzeigersinn gefahren und umfasst 13 Link- und zwölf Rechtskurven. 130.000 Zuschauer sollen Platz finden.
hmmm ... Formel 1 ist nur einmal im Jahr, den Rest der Zeit juckeln da vlt. Amateure in Privatvernstaltungen rum, vor leeren Rängen. Dann 70% öffentliche Straßen ... Mal sehen was die FIA sagen wird, ich finde das Konzept nicht so richtig überzeugend, hoffentlich geht das gut
 
Noch steht nicht fest wer die strecke baut und wer sie später betreiben wird.....aber das ganze wurde nach meines wissen vom staat genehmigt.

- - - Aktualisiert - - -




Das auf jeden fall......und auf jeden fall ist patras eine schöne location.

Mal nicht Athen, das finde ich wichtig. Trotzdem wird die Strecke nicht vor 2020 fertig, wenn überhaupt
 
Zurück
Oben