Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Infrastruktur-Projekte Bosnien und Herzegowina

U toku je asfaltiranje 1,4 km puta Ugorsko - Golo brdo na Žuči

170415042.1_xxl.jpg


170415042.3_xxl.jpg


170415042.4_xxl.jpg


---

Rekonstrukcija raskrsnice M6 i R425a u naselju Trebižat (spoj na AC), općina Čapljina

33589156250_61b9a7fd80_b.jpg


33589151430_00c8c09199_b.jpg


33130496904_cf33ea4439_b.jpg




 
Izgradnja mosta kod Svilaja: Moguće nove prekompozicije zbog finansijskih poteškoća kompanije Viadukt

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #E1E4F2"]
b_170427096.jpg


Na izgradnji mosta preko rijeke Save, kod Svilaja, moguće je da će ponovo doći do prekompozicije ugovornih odnosa zbog finansijskih poteškoća hrvatske građevinske kompanije Viadukt, potvrdio je za Klix.ba sekretar Ministarstva komunikacija i prometa BiH Igor Pejić.

"Ministarstvo komunikacija i prometa pokrenulo je mjere da to preduprijedimo, jer je most jedan od ključnih projekata na Koridoru 5C. Umjesto Viadukta nositelj konzorcija će biti Hering iz Širokog Brijega", kazao nam je Pejić.

Trenutni odnos u Konzorciju Viadukt - Hering je 60:40, u korist Viadukta. 

Ukoliko se kriza Viadukta eventualno odrazi na radove na mostu Svilaj, moguće je da dođe do prekompozicije odnosa u konzorciju, sve u skladu s odredbama FIDIC i potpisanog ugovora.



Dodao je da bi sastanak predstavnika Ministarstva komunikacija i prometa BiH i Autocesta Hrvatske uskoro trebao da se održi, na kojem će biti dogovoreni zvanični detalji.

Problematična mostogradnja

Hrvatske autoceste i Ministarstvo komunikacija i prometa BiH su 2012. godine potpisale ugovor s austrijskim Strabagom o izgradnji mosta, a cijena je bila 21 milion eura. Zbog niza proceduralnih grešaka, u junu iste godine Strabag se povukao iz projekta i tražio nadoknadu štete u iznosi većem od 1.700.000 eura.

"Taj ugovor raskinula je građevinska kompanija Strabag zbog toga što nisu uvedeni u posao. Na osnovu toga su tražili odštetu od Bosne i Hercegovine i od Hrvatske. Hrvatske autoceste od nas traže 535 hiljada eura za regresiranje duga kojeg su platili kompaniji Strabag, sa pripadajućim kamatama. Strabag traži puno više. Trenutno je postupak u tužilaštvu. U fazi je postizanja nekog dogovora, vidjet ćemo šta će sa tim biti", rekao je Pejić.

Dodao je da kako je ta odšteta iznosila oko 2,5 miliona eura te da se Hrvatska sporazumno nagodila i nije išla u spor, nego je platila 535 hiljada eura, koje sad regresira od BiH.

"Bosna i Hercegovina za vrijeme ministra Damira Hadžića nije htjela prihvatiti nikakvu odgovornost", poručio je Pejić, dodavši da je predmet u Tužilaštvu BiH, tačnije da ga vodi tužitelj Miroslav Janjić.

Novi ugovor, stara priča

Bosna i Hercegovina i Republika Hrvatska su se za izgradnju mosta preko rijeke Save kod Svilaja, nakon treće tenderske procedure u posljednje tri godine, odlučile za novog izvođača radova.

Konzorcij Viadukt iz Hrvatske i Hering iz Širokog Brijega su 15. jula 2016. godine potpisale ugovor o gradnji mosta, a radovi su otvoreni 15. septembra 2016. godine.

"U međuvremenu smo mi raspisali novi tender, jer je ugovor raskinut. U novom tenderu je pobijedila druga firma koja sad radi most i to je to. Na rijeci Savi kod Svilaja most se gradi u punom kapacitetu. Izvođači su, sa bosanskohercegovačke strane Hering, sa hrvatske strane Viadukt. Investitor sa hrvatske strane su Hrvatske autoceste, sa bosanskohercegovčke strane Ministarstvo prometa i komunikacija", objasnio je ukratko Pejić, dodavši da su radovi kasnili oko Nove godine zbog ekstremno niskih temperatura i snijega.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #E1E4F2"]
170427096.1_xxl.jpg


170427096.2_xxl.jpg


170427096.3_xxl.jpg


170427096.4_xxl.jpg


170427096.5_xxl.jpg
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

1_zps5dhmralr.jpg


2_zps8dh193qr.jpg


3_zpsuqdc6ijh.jpg


4_zpsyioojyfb.jpg


5_zpsfjbg6ccw.jpg


6_zps1dr0djtc.jpg


7_zpsncdgxvud.jpg


8_zps2onbd8ok.jpg



---

Sanacija slijeganja trupa ceste i škarpe ispod nivelete cesta M17, dionica: Jablanica - Potoci

34592818375_929bd5133c_b.jpg


34592816355_03e8c0895e_b.jpg


34462267831_1e92c8ae3e_b.jpg
 
Odmaraliste Lepenica

18451664_1506039712794179_1823639341018279207_o.jpg


---

Četiri firme u utrci za konsultanta u Projektu modernizacije cesta u FBiH

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #E1E4F2"]Četiri kompanije dostavile su ponude za pružanje konsultantskih usluga za Projekt modernizacije cesta u Federaciji BiH, saopćilo je preduzeće Ceste FBiH.

Ponude su dostavili: Krebs und Kiefer (Njemačka), PPG d.d.d Sarajevo (BiH), Roughton International (V. Britanija) i IPSA Institut d.o.o. Sarajevo (BiH).

Komisija za evaluaciju će pristupiti pregledu ponuda te će kompanije koje budu zadovoljavale minimalne tehničke kriterije pozvati na otvaranje finansijskih ponuda i dalje na pregovore o ugovoru.

Evaluacija ponuda će se zasnivati na QCBS odabiru konsultanata.

Projekat modernizacije će biti finansiran iz kreditnih sredstava Svjetske banke (WB), Evropske investicijske banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
Uskoro ugovori o izgradnji autoputeva Banjaluka - Kupres i Rača - Bijeljina

mapa-mreze-autoputeva.jpg


[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #E1E4F2"]Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da u narednih mjesec-dva treba da bude završen ugovor o izgradnji auto-puta od Banjaluke prema Kupresu i od Rače prema Bijeljini i Brčkom.

"To su sve naši planovi. Da izgradimo auto-put do granice sa Srbijom. To je naš kapitalni infrastrukturni objekat, na tome radimo", rekao je Dodik novinarima u Banjaluci.

Dodik je naveo da će u šestom ili početkom sedmog mjeseca biti puštena trasa auto-puta od Laktaša do Drugovića kako bi se obezbijedilo da u ovoj godini bude završena trasa do Prnjavora.

On je istakao da nije moguće da u Republici Srpskoj ništa ne valja i ukazao na projekte koji se realizuju, te naveo da će za godinu dana biti završen klinički centar u koji je uloženo 200 miliona KM.

Predsjednik Srpske je istakao da se stalno govori "kako nešto nemamo", te istakao da ima mnogo poslova koji čekaju ljude i pri tome je ukazao na dvije firme u kojima nedostaje 50 šofera.

"Prestanite jednom da budemo apatični. Možete da me kritikujete koliko hoćete. Odvešću vas u firmu gdje stoji 20 kamion, nema šofera, a ovde niko neće da vozi kamione. Svi hoće da budu direktori. Idite u Miliće i pitajte koliko im fali šofera ili u `Integral inženjering` i pitajte koliko im fali radnika i što kod njih sada radi 300 ljudi sa strane. Zato što ljudi biraju posao", rekao je Dodik.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
Geplante und fertige Autobahnen in der Federacija

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
https://www.youtube.com/watch?v=LRp...1JAV_0s-ouDpd5ljNAQQTHP8y7GUNkOQsYAO-ftxnTPAw

----

GLAVNI PROJEKAT ZA IZGRADNJU GRANIČNOG PRELAZA „GRADIŠKA -ČATRNJA“ NA KORIDORU AUTOPUTA E661

GP%20Gr%201_zps7374ujq2.jpg~original


[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #E1E4F2"][...]

LOKACIJA

Lokacija graničnog prelaza, između Bosne i Hercegovine i Hrvatske, nalazi se u koridoru puta E661, u naselju Čatrnja, opština Gradiška. Na predmetnoj lokaciji nisu izgrađene vodoopskrbna i kanalizaciona mreža, kao ni srednjenaponski vodovi i trafo stanice.

Na području na kojem je planirana izgradnja graničnog prelaza, nisu izgrađene instalacije gradskog toplifikacionog sistema.

KARAKTER I NAMJENA OBJEKATA NA PREDMETNOJ LOKACIJI

Cjelokupni sistem objekata graničnog prelaza, sastoji se od sklopa nekoliko funkcionalno i konstruktivno rasčlanjenih cjelina, a u čiji sastav, kao osnovni funkcionalni elementi ulaze: objekti namijenjeni za rad carine i granične policije, objekti granične veterinarske inspekcije, sanitarne i fitopatološke kontrole, objekat za detaljan pregled teretnih vozila, autobusa i putničkih automobila i funkcionalno tipizirane kontrolne kabine.

Pored navedenih objekata, glavnim projektom su tretirani objekti pratećih sadržaja, kao što su: objekti javnih sanitarnih blokova, blokovi špediterskih kabina i objekat brze hrane (fast food). Centralna zona graničnog prelaza natkrivena je nadstrešnicom, kako bi se bez obzira na vremenske uslove, namjena predmetnih objekata i planiranih aktivnosti granične službe i policije, dovela do pune funkcionalnosti.

[...][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

12-1.jpg


10-1.jpg


9-1.jpg


6-1.jpg


3-1.jpg


2-1.jpg


GLAVNI PROJEKAT ZA IZGRADNJU GRANI?NOG PRELAZA ?GRADI?KA -?ATRNJA? NA KORIDORU AUTOPUTA E661
 
Zurück
Oben