Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Infrastruktur-Projekte in Mazedonien

Отворена за сообраќај проширената делни&

Bulevar Boris Trajkovski fertiggestellt.

Отворена за сообраќај проширената делница на булеварот Борис Трајковски до „Стакларница“

Премиерот Никола Груевски и градоначалникот на Скопје Коце Трајановски, денеска официјално ја отворија за сообраќај проширената и реконструирана делница на булеварот Борис Трајковски (поранешната улица Првомајска) на потегот од крстосницата со булеварот Србија до влезот во поранешната фабрика „Стакларница“, во должина од 1.126 метри. Со зафатот сообраќајницата наместо досегашните две доби вкупно четири коловозни ленти широки по 3,5 метри, асфалтирани со полимеризиран асфалт-бетон на површина од околу 16.000 метри квадратни. Од едната страна на коловозот е изведен тротоар со ширина од 2 метри, а од другата тротоар со велосипедска патека со вкупна ширина од 4 метри.Проширувањето беше искористено за да се постави атмосферска канализација по целата должина на делницата, со променлив профил од Ф 500 до Ф 800 милиметри, а исто така беше реконструиран и проширен постојниот армирано бетонски мост над Усјанскиот канал. Од двете страни на коловозот се поставени 64 столбови за улично осветлување.

Prvomajska%20mapa01b.jpg


Градежните активности започнаа во март минатата година, при што се работеше и на сегментот помеѓу „Рампа“ и крстосницата со улицата Народни херои во должина од 1.380 метри. Првично беше најавено дека целиот зафат ќе биде завршен за 9 месеци. Проектот го реализираа градежните компании „Алпине Бау“ и „Жикол“ и во него Градот Скопје вложи околу 4 милиони евра, пари обезбедени од градскиот буџет и од кредит преку Европската банка за обнова и развој.

Bilder:

89376930.jpg


89376989.jpg


89377003.jpg


89377111.jpg


89377134.jpg


89377154.jpg


89672231.jpg


89672236.jpg


89672405.jpg


89672413.jpg
 
jopδαn;3689101 schrieb:
woher das budget für die ganzen projekte auf einmal?

Also das Geld kommt von der Stadt Skopje, genauer gesagt von der Europäischen Union. Steht auch im Artikel drin:

<< Проектот го реализираа градежните компании „Алпине Бау“ и „Жикол“ и во него Градот Скопје вложи околу 4 милиони евра, пари обезбедени од градскиот буџет и од кредит преку Европската банка за обнова и развој. >>
 
[h=1]Construction of "Bogdanci" wind park begins[/h]

Cornerstone laying ceremony marked Saturday the start of the construction of "Bogdanci" wind park. This is the first wind park in Macedonia which will provide pure energy from renewable source using the wind energy.



The project is expected to become operational in several months. The first phase includes 16 wind turbines; total capacity of the wind park will reach 36.8 MW and annual energy production of 100 GWh. It will provide energy to 15.000 households or a total of 60.000 citizens.


By this project we begin new chapter in energy strategy and portfolio in the Republic of Macedonia. Such tendency is unavoidably necessary if high oil prices, limited natural resources and partially used hydro potential of the country are taken into account, PM Nikola Gruevski said at the cornerstone laying ceremony.


He also mentioned that development of energy sector is one of the fundamental driving force of economic development of every country.


Macedonian Power Plants (ELEM AD) General Manager Dejan Boskovski said that turbines will be highest qualities and installed capacity of every wind turbine is 2.3 MW, the pillars are 84 meters high with 93-meter diameter blades.


Development of necessary infrastructure for wind park and accompanying facilities are currently being constructed.


German Ambassador Gudrun Stenacker also addressed the ceremony expressing assurance that the wind park will convey significant energy and political message.


The wind park implemented by ELEM clearly shows the efficient cooperation between Macedonia and Germany, she said.


Part of the funds for wind park realisation was provided through a credit from German development bank KfW signed in April 2012. The €55.5 million project is part-financed by a loan from German development bank KfW (€32.9 million) and the rest of the funds (€22.6 million) are provided by ELEM AD. sk/15:49

- - - Aktualisiert - - -

woher das budget für die ganzen projekte auf einmal?


градат и крадат, другите до сега само краделе
 
Neue Busstation in Gevgelija

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Die "Ilindenska" ist jetzt ein kompletter Boulevard. Einer der Hauptverkehrsknotenpunkte entlang der Stadt, von einer kleinen Straße in einen modernen Boulevard transformiert! Bravo :)


[h=1]ФОТО: Некогашната улица „Илинденска“ денес комплетно нов булевар[/h]
Среда, 29 Мај 2013 13:43





[h=2]Некогашната улица „Илинденска“ прерасна во комплетно нов булевар. Премиерот Никола Груевски и градскиот татко Коце Трајановски, денеска официјално го пуштија во употреба третиот дел од реконструираниот и проширен булевар „Илинден“, кој во изминатиов период се градеше на потегот од бензинската пумпа на макпетрол до улицата „Љубљанска“ во должина од 1.500 метри.[/h]
ilindenskaaa500.jpg

-Со проширувањето, булеварот Илинден во овој дел доби 4 коловозни ленти, а од двете страни на булеварот се оформени и нови тротоари. Изградбата на новиот коловоз беше искористена и за изградба на атмосферска канализација со нови сливници и шахти. На трасата на булеварот поставено е целосно ново улично осветлување, истакна градоначалникот Трајановски.
3ilindenskaaa407.jpg

Вкупната инвестиција за реконструкција и проширување на третиот дел од булеварот „Илинден“ изнесува околу 80 милиони денари.
5ilindenskaaa500.jpg

Премиерот Груевски го поздрави овој капитален проект и истакна дека Владата ќе ги подржи ваквите проекти на Градот.
2ilindenskaaa500.jpg

Во 2010 година, Градот Скопје го прошири и реконструираше првиот дел од булеварот „Илинден“, од крстосницата со булеварот „Свети Климент Охридски“ до крстосницата со „8.Септември“, во должина од 2. 140 метри. Додека пак во 2011 година беше проширена втората делница од булевартот „Илинден“, од булеварот „8.Септември“ до бензинската пумпа на Макпетрол, во должина од 280 метри.
 
Demir Kapija, der erste Tunnel auf dem letztem Autobahnteilstück vor der griechischen Grenze ist durchbohrt, die Arbeiten laufen auf Hochtouren.
Mit Clip ????: ?? ????????????? ???????? ?? ????????? 10


[h=1]ФОТО: Се интензивираат работите на Коридорот 10[/h]
Сабота, 01 Јуни 2013 15:53





[h=2]Интензивно се работи на изградбата на новата модерна автопатска делница Демир Капија-Смоквица, со што ќе се комплетира оската од Коридор 10, која поминува низ Република Македонија.[/h]
dk2.jpg

Се работи за најголем проект на Балканот, а изведувач е грчката фирма „Актор“.
ko.jpg

Оваа делница предвидено е да има пет мостови и два тунели. Во моментов се врши пробивање на тунелските цевки на првиот тунел, а вкупната должина на тунелот изнесува 1,2 километри.
-Работите на делницата од автопатот Демир Капија-Смоквица се одвиваат одлично и со побрза динамика од предвиденото. Досега беше планирано да бидат завршени 7,9 % од работите, а завршени се над 11 %. Во оваа фаза потрошени се 24 милиони евра, а до крајот на годинава е планирано да бидат потрошени 55 милиони евра. За наредната година исто така е планирано да се потрошат уште 55 милиони евра, една година подоцна уште 60 милиони евра, а останатиот дел до завршување на проектот, изјави премиерот на Република Македонија, Никола Груевски.
dk3.jpg

Како што додаде премиерот, се работи за сериозна инвестиција во вкупна вредност од 220 милиони евра. Со завршување на оваа делница ќе биде завршен автопатот од границата со Србија до границата со Грција.
Ова е многу значајна инвестиција во инфраструктурата, изјави Груевски, а додаде дека ова е само еден дел од инвестициите кои се прават во инфраструктурата во Република Македонија.
dk0.jpg
 
PM Gruevski: Progress of Demir Kapija-Smokvica road construction beyond expectations
01.06.2013






Construction works on the Demir Kapija-Smokvica road section are advancing beyond expectations, namely over 11% of planned 7% of the activities have been wrapped up thus far, Prime Minister Nikola Gruevski told reporters on Saturday.


Today, Gruevski, accompanied by Vice-Premier and FinMin Zoran Stavreski and Transport/Communication Minister Mile Janakieski, visited the construction cite to oversee the progress of construction works on the Demir Kapija-Smokvica high way section - part of the Corridor 10.


We are talking about a serious investment of about EUR 220 million, he said.


Considering the fact that Macedonia is at the crossroads of two main corridors: East – West (Corridor 8) and North – South (Corridor 10), the Government intends to keep supporting the realization of capital infrastructure projects that will in turn contribute to strengthening the national economy competitiveness, higher economic growth and a more balanced regional development.


The construction of 28 km-long Demir Kapija – Smokvica highway section was launched last year on the Macedonia's Independence Day - 8 September, and should be completed by 2016.


The Demir Kapija – Smokvica section will have two 3.5 km-wide lanes, two 1.200m-long tunnels and six bridges, the longest one to reach about 660m.


The construction of the Demir Kapija – Smokvica section will finalize the construction of the 1.451 km-long Corridor 10 at the level of highway.
 
Zurück
Oben