Echt? Ok, war das letzte mal vor 5 Jahren in Makedonien :sad: Aber mein Papa ist jedes Jahr für mindestens 3 Monate in MKD, er sagt jedesmal, die Straßen werden von Jahr zu Jahr schlechter
Ja von Kocani nach Delcevo gehts oben rüber, die Strecke ist wirklich im desolatem Zustand, aber unten rum von Kocano ab Vinica Richtung Berovo ist wirklich viel neu gemacht, ist aber schon 2-3 Jahre her.
- - - Aktualisiert - - -
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: WB_VECER_Normal, width: 100%"]
ЕКСКЛУЗИВНО
Македонија ги пробива своите патишта
Од следната година, па во наредните пет планирана е изградба на 11 автопати и магистрални патишта, при што како приоритетни се двата автопати - од Миладиновце до Штип и од Кичево до Охрид. Од 2008 година досега се изградени и рехабилитирани 418,8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра
Во наредните пет години предвидено е да се изградат околу 300 километри автопатишта, експресни и магистрални патишта и околу 200 километри локални патишта. Со ова Владата најавува инвестициски бум во патната инфраструктура која ќе и даде нова слика на Македонија. Модернизацијата и изградбата на патиштата, којашто започна поинтензивно да се реализира во 2008 година, во наредните пет години ќе ја направи Македонија земја со најдобри патишта во регионот.
Според најавата на директорот на јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Георгиевски, интензивните инвестиции во патната инфраструктура преку изградба, реконструкција и модернизација на патиштата ќе значат придобивки и за граѓаните и за вкупниот економски развој на државата.
- Од следната година, па во наредните пет години планирана е изградба на 11 автопати и магистрални патишта, при што како приоритетни се двата автопати - од Миладиновце до Штип и од Кичево до Охрид. Во петгодишниот план на Јавното претпријатие за државни патишта, доставен до Владата, предвидена е изградба и реконструкција на магистралите од Велес до Кадрифаково, Штип - Радовиш, Смоквица - Гевгелија, Неготино - Демир Капија, Градско - Прилеп, Стенковец - Блаце, Миладиновци - Куманово и Велес - Кадрифаково, вели Георгиевски.
Од 2008 година досега се изградени и рехабилитирани 418,8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра.
Според него, во моментов механизацијата на јавното претпријатие работи на изградба на патишта со вкупна должина од 116 километри. Само до крајот на годината е предвидена реконструкција, ревитализација, и проширување на нови седум регионални патишта во должина од околу 100 километри.
- Вкупната инвестиција за изградба на овие патишта изнесува 13 милиони евра, додека во делот на магистрални патишта се очекува да заврши изградбата на патот од Кочани до Виница со вкупна должина од 2 километри од Македонска Каменица до Делчево долг 7 километри и двата со вкупна вредност од 1,1 милиони евра, објаснува Георгиевски.
Во делот на изградбата на локалната инфраструктура, со заемите од Светска банка и Европската банка според динамиката, до крајот на годината предвидено е да биде завршена изградбата на 105 локални патишта во вкупна должина од 161,3 километри во вкупна вредност од 15,3 милиони евра.
- Во 2014 година и 2015 година очекуваме да изградиме иште 100 локални патишта со вкупна должина од 200 километри во вредност од 20 милиони евра, објаснува директорот на јавното претпријатие.
Од 2009 година, кога почна реализацијата на проектот за изградба и ревитализација на локални патишта, па заклучно со 2012 година, изградени се 203 локални патишта во вкупна должина од 440,8 километри и вкупна инвестиција од 31,7 милиони евра.
- 418,8 километри автопат се изградени и рехабилитирани од 2008 година до денес
- 11 нови автопати е предвидено да бидат изградени во наредните пет години
- 200 километри локални патишта се предвидени да се градат во наредните две години
Половина милијарда евра кинески кредит за изградба на автопатишта
Со кредити поголем од половина милијарда евра Владата ја започнува изградбата на две патни магистрали. На исток, патот Скопје - Свети Николе - Штип и на запад, патот Кичево - Охрид.
Премиерот Никола Груевски во обраќањето пред бизнис-заедницата минатата недела истакна дека со ова се продолжува владината политика на зголемување на капиталните инвестиции за реализација на крупни капитални инфраструктурни објекти.
- Овој мега инфраструктурен проект ќе се реализира со пари од Ексим банката на Народна Република Кина и на Министерството за трговија, кои потврдиле дека заемот во вредност од 574 милиони евра веќе е одобрен. Станува збор за изградба на автопатот од Скопје преку Свети Николе до Штип од 50 километри и автопатот од Кичево до Охрид и Струга во должина од 57 километри. Кредитното задолжување ќе биде со преференцијална камата од 2 отсто. Заемот ќе го земе Агенцијата за патишта, а ќе треба да се врати во рок од 20 години, од кои 5 години грејс период, изјави Груевски пред стопанствениците и најави дека градежната офанзива треба да почне 3 до 4 месеци по одобрување на заемот од македонското Собрание.
Македонија треба да добие два нови автопати три години по започнување на изградбата.
По новите автопати ќе се вози до 120 километри на час
Според проектното решение на Агенцијата за патишта, постојниот проект за автопатот од Миладиновце до Штип предвидува изградба на автопат во должина од 47,1 километри. Трасата ќе започне со приспособување на постојната клучка кај селото Миладиновци, од каде што ќе се поврзе со постојните автопати Катланово-Велес и Петровец-Блаце. Трасата продолжува да се искачува на ридот Оџевица на 430 метри надморска височина, по што се спушта кон долината на реката Пчиња, во близина на селото Средно Коњаре каде што ќе се гради мост. Оттаму трасата пак се искачува кон планинскиот премин Дервен по јужната страна и поминува низ напуштено земјоделско земјиште обиколувајќи го постоечкиот археолошки терен, по што се спушта кон овчеполската рамница во близина на реката Периш. Откако ќе го помине Овче Поле, трасата се поврзува со постојниот пат до Свети Николе, каде што ќе се градат клучка и обиколница. Понатаму автопатот продолжува паралелно со постојниот пат Кадрифаково-Штип, каде што и завршува.
Планирано автопатот да има 2 коловозни ленти, плус една за застанување.
Коловозните ленти ќе бидат со вкупна ширина од 27 метри, а ќе има и 8 натпатници и 5 потпатници. На автопатот се предвидени клучки кај Миладиновци, Средно Коњаре, Преод, Свети Николе-Север, Свети Николе-Југоисток, Кадрифаково и Три Чешми
Новиот автопат пак од Кичево до Охрид според проектното решение ќе биде долг 56,7 километри, која почнува од Кичево, па преку местата Подвис, Пресека и Песочани стигнува до Требеништа. Оттука трасата преку Подмолје се поврзува со Охрид. На околу два километри од Кичево е предвидена клучката Кнежино со која е решено влегувањето и излегувањето од градот во и од правец на Гостивар и Охрид. Во состав на клучката е решен и патот во правец на Демир Хисар и Битола.
Според проектот, и овој автопат ќе има две ленти со вкупна ширина од 25,2 метри, а на трасата ќе има и 6 натпатници и 13 потпатници, како и тунел Пресека" со две цевки.
По двата автопати ќе се вози по 120 километри на час, наместо 60 како сега.
Александра Спасевска
http://vecer.mk/?ItemID=C0CB36144BD6714C8F8BEFE5EDDBFD9B
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]