L
Luli
Guest
Ich hoffe dein Serbenhass zerfrisst dich.
Weiss nicht? Was sagt RADIO SRBIJA dazu?
Ich hoffe dein Serbenhass zerfrisst dich.
Du hast aber perverse Vorlieben.
Ich meine da muss man schon Drogen nehmen um solche Bilder zu posten.
Warum nur weil sie stille Zeugen der wahren Geschichte sind? Weil sie dort schon standen als die KS Albaner noch in Albanien hausten?
Schade das es hier kein orthodoxen Albaner gibt.
EDIT: Schönen gruß Adrenica
13 Jahrhundert
Die Orthodoxe Kirche leidet enorm unter diesen Nationalistischen Aktionen.
Man sollte die orthodoxe Kirche nicht mit diesen Leuten in Verbindung setzten, weil auch in unserem Glauben ist Hass eine Sünde.
Die Orthodoxe Kirche leidet enorm unter diesen Nationalistischen Aktionen.
Man sollte die orthodoxe Kirche nicht mit diesen Leuten in Verbindung setzten, weil auch in unserem Glauben ist Hass eine Sünde.
Gjykatat e Serbisë vjelin pamëshirshëm buxhetin komunal të Preshevës Institucionet komunale të Preshevës reagojnë ashpër kundër vendimeve të njëpasnjëshme të gjykatës së atjeshme themelore përmes të cilave, si1 pohojnë ata, vilet pamëshirshëm buxhetin komunal të Preshevës. Ndaj, këto institucione kanë reaguar edhe një herë kundër riorganizimit të gjykatës themelore të Preshevës, që zhvesh në masë kompetencat që i ka pasur kjo gjykatë. Prefekti i komunës së Preshevës Nadër Sadiku në një deklaratë dhënë reporterit tuaj, ka thënë se Gjykata Themelore e Preshevës, që dirigjohet nga pushteti qendror, pamëshirshëm ka tërhequr nga buxheti i komunës së Preshevës 3 milion dinarë në favor të kishës ortodokse serbe për, siç ka thënë prefekti Sadiku, një dëm që iu ka bërë asaj në sistemin e monizmit, haraçin e të cilëve e paguajnë tani shqiptarët.
Vjelja e pamëshirshme e buxhetit ka shkaktuar pakënaqësi te institucionet e Preshevës dhe ka sjellë vështirësi në funksionimin e mëtutjeshme të këtij institucioni që udhëhiqet kryekëput nga shqiptarët.
Jo vetëm kaq, thotë prefekti Sadiku, tani janë të radhitura edhe procedurat tjera që priten të fitojnë paditë e tyre të ndihmuara nga organet e gjyqësisë të udhëhequra nga pushteti qendror i Serbisë.
Lidhur me këto raste kundër komunës edhe deputeti shqiptar në Parlamentin serb, Riza Halimi, ka kërkuar që të ndërpriten këto akte që vështirësojnë punën normale të pushtetit lokal të Preshevës.
Shih për këtë, udhëheqësit e pushtetit të Preshevës kanë reaguar edhe kundër riorganizimit të Gjykatës themelore të Preshevës, përmes të cilit pritet zhveshja pothuajse e plotë nga kompetencave që ka aktualisht.
weil auch in unserem Glauben ist Hass eine Sünde.
Was haben Serbische ultranationalistische Klöster mit albanisch orthodoxen friedliebenden Klöstern gemeinsam? Hast du gewusst das Albaner schon vor euch Orthodox waren bzw. sind? Oha.
hat damit nichts zu tun, wir sind alle Orthodox und unterscheiden nicht unter unseren Kirchen. Jeder Terroranschlag auf eine orthodoxe Kirche im Kosovo ist auch ein Anschlag auf ein albanisch orthodoxen Christ so wie jeder Terroranschlag auf zB Adrenica ein Anschlag auf mein Glauben wäre.
Schlechter versuch uns Orthodoxe zu Unterscheiden aber wir sind eins ich kann dich beruhigen.
hat damit nichts zu tun, wir sind alle Orthodox und unterscheiden nicht unter unseren Kirchen. Jeder Terroranschlag auf eine orthodoxe Kirche im Kosovo ist auch ein Anschlag auf ein albanisch orthodoxen Christ so wie jeder Terroranschlag auf zB Adrenica ein Anschlag auf mein Glauben wäre.
Schlechter versuch uns Orthodoxe zu Unterscheiden aber wir sind eins ich kann dich beruhigen.
Es gibt doppelt soviele orthodoxe Albaner wie katholische ich würd aufpassen was du sagst denn du beleidigst damit auch deine Landsmänner.
Da kennst du die orthoxen Albaner recht schlecht.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen