Eli
Vlore <3
eli, kam shum respekt ndaj teje, por t´lutem mos fol per katolik.. ju ne shqiperi e mbani kryqin per shkak te modes. vet kam qen 500 her ne durres, vlore, tirane.. t´lutem, ju nuk keni lidhje me fen tuaj..
ich war mal in durres (golem) und lernte dort am strand zufällig 2 mädchen kennen.. die eine von denen hatte fettes kreuz .. mein cousin so zu mir auf albanisch "schau mal das kreuz von der an".. und dann sagt die plötzlich "muslimane jam ...bla bla..e mbaj kryqin se e du zotin" hahahaha..jem pshurr tu kesh at dit
stell dir gott vor wie du willst, aber wenn du 100% gewissheit haben möchtest, dan lies den koran.
Dhe une ashtu te respektoj ty si gjithkend ne kete Forum, por te lutem nese do hap biseden me ''ne dhe ju'' nuk eshte bised per te gjate fare, ne cfare beson eshte pune jote, nuk do te them se eshte ma mire per tye te ishte Krishter, ti vete do te dishe se cfare eshte mire per tye re!
Eshte vertet per dikend eshte kryqi vetem diç per te dukem mire, ''Accessoires'' e per dikent eshte ma shume, ku eshte problemi?
Ka dhe disa Goce cilet kan Shami por per ''Accessoires'' jo se jan Myslimane.
Toleranca eshte per cfare ne kemi per te lute.
Wie ich schrieb ich zwinge dir nichts auf, dann Bitte Zwing Du auch niemanden anderen was auf, einen Menschen macht die Liebe erst zum Menschen u. daran sollten wir festhalten.
Natürlich finde ich es unheimlich schrecklich das es Prostitution gibt, aber zu behaupten das nur Christen davon betroffen sind war für mich zu viel, denn das ist nicht wahr.
Te lutem mendo pakes, dhe mos u ber Extremis, se gje nuk ke ndaj tyre cilet te mesojn te behesh extremist, eshte Krishter Extremist apor Mysliman extremist nuk do meret parasysh, eshte te gjithet kot fare.