Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren
  • Ein friedvolles Weihnachtsfest. "Mir Božji Hristos se rodi“
    Wünscht das BalkanForum-Team

Prostitutate Shqiptare

Dank Enver Hoxha weill früher war es anders .
Ihr tut mir wirklich leid , und genau das hier ist das Produkt des Atheismus

ja dank enver hoxha gibts in albanien keine statistik wieviele von wem dort leben und religion ist nebensache. Vor ihm wars gläubiger.

ja dank enver hoxha gibts in albanien keine statistik wieviele von wem dort leben und religion ist nebensache. Vor ihm wars gläubiger.

Dieses Jahr komm die Statistik raus , lassen wir uns überaschen :)

Bin echt gespannt in wie fern sich die Zahlen zu der letzten Statistik von Ahemt Zogus Zeit verändert haben .

Dieses Jahr komm die Statistik raus , lassen wir uns überaschen :)

Bin echt gespannt in wie fern sich die Zahlen zu der letzten Statistik von Ahemt Zogus Zeit verändert haben .

sollte immer rauskommen und von nichts kam nichts.

wird bestimmt anders sein als früher. auch wer islam ankreuzt muss nichts mit dme islam zutun haben wie viele christen. Viele sind auch durch Ehen beider zuwelt gekommen.

Dhe une ashtu te respektoj ty si gjithkend ne kete Forum, por te lutem nese do hap biseden me ''ne dhe ju'' nuk eshte bised per te gjate fare, ne cfare beson eshte pune jote, nuk do te them se eshte ma mire per tye te ishte Krishter, ti vete do te dishe se cfare eshte mire per tye re!
Eshte vertet per dikend eshte kryqi vetem diç per te dukem mire, ''Accessoires'' e per dikent eshte ma shume, ku eshte problemi?

Ka dhe disa Goce cilet kan Shami por per ''Accessoires'' jo se jan Myslimane.
Toleranca eshte per cfare ne kemi per te lute.

Wie ich schrieb ich zwinge dir nichts auf, dann Bitte Zwing Du auch niemanden anderen was auf, einen Menschen macht die Liebe erst zum Menschen u. daran sollten wir festhalten.

Natürlich finde ich es unheimlich schrecklich das es Prostitution gibt, aber zu behaupten das nur Christen davon betroffen sind war für mich zu viel, denn das ist nicht wahr.

Te lutem mendo pakes, dhe mos u ber Extremis, se gje nuk ke ndaj tyre cilet te mesojn te behesh extremist, eshte Krishter Extremist apor Mysliman extremist nuk do meret parasysh, eshte te gjithet kot fare.

I SURES EL-KAFIRUN

قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ
1 . Thuaj: "O ju jobesimtarë!

...لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ
2 . Unë nuk adhuroj atë që ju e adhuroni!
وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ
3 . As ju nuk jeni adhurues të Atij që unë e adhuroj!
وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ
4 . Dhe unë kurr nuk do të jem adhurues i asaj që ju adhuroni!
وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ
5 . Por edhe ju nuk do të jeni adhurues të Atij që unë adhuroj!
لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ
6 . Ju keni fenë tuaj (që i përmbaheni), e unë kam fenë time (që i përmbahem)!

Le mos rrej.
Veq per bajram po se tjera ditve thate i ki.:laughing6:

Xhamia e Dardanise ( Prishtine ) jeden Freitag so

Xhamia e Dardanise: "Ne nuk rrënojmë shkolla për të ndërtuar xhamia"! - YouTube

Xhamia e madhe Prishtine
Kujt po i pengon shtimi i numrit të muslimanëve ? --- Dr.Shefqet Krasniqi - YouTube

Die gleichen Bilder auch bei unserer Moschee ne Lagjen e Muxhaxherve , und in te Xhamia ne Kodren e Trimave !!!

Also ich weiss ja net aus welchen Dorf du bist , aber in Prishtine haben Muslime kein Platz in den Moscheen !!

Zurück
Oben