Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Thessaloniki 2020 - Master Plan

Ein Stadtpark dort würde nicht jedem Athener zugute kommen. Was bringt es mir, wenn Athen im Hellenikon einen RIESIGEN Stadtpark bauen würde und ich - beispielsweise - aus Cholargos oder Maroussi zwei Studen bis dahin brauche.

Stadtparks (Grünflächen) sollten im gesamten athener Raum verteilt sein, damit jeder einen schnellen Zugang (im Sinne von Erholung) hat.

Meiner Meinung nach sollte dort neben einer nicht unbeachtlichen Grünflächennutzung, auch eine Art Down Town werden mit Hochhäusern, so dass alles akkumuliert ist und nicht wie jetzt querbeet verteilt ist.



Hippokrates
Hmmm, da hast du Recht
 
Der Masterplan 2020 geht weiter...

contentsegment16884111w.jpg


Το «ναυάγιο» της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη επιχειρεί ακόµη µία φορά να ανασύρει το υπουργείο Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων. Πρωτεργάτης της νέας προσπάθειας είναι ο υφυπουργός Σπύρος Βούγιας, που το 1986 είχε καταθέσει την πρώτη µελέτη για να ξαναβγούν τα καραβάκια στον Θερµαϊκό.

Οπως είπε στα «ΝΕΑ» ο κ.Βούγιας, άµεσα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συµβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σύντοµη µελέτη για τη βιωσιµότητα και τα χαρακτηριστικά του έργου, έτσι ώστε µέχρι τον Φεβρουάριο να ολοκληρωθεί η προµελέτη και να συνταχθούν τα τεύχη εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους ιδιώτες.

Εφόσον δεν υπάρξουν νέα προβλήµατα, τα καραβάκια θα έχουν ξαναβγεί στον Θερµαϊκό µέχρι τον Σεπτέµβριο.

Το µακρόπνοο έργο που σχεδιάστηκε για να ανακουφίσει το κυκλοφοριακό πρόβληµα συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη µε τις ανατολικές ακτές του Θερµαϊκού και να αποκαταστήσει τη σχέση της πόλης µε τη θάλασσα, τίθεται πλέον σε ρεαλιστική βάση. Αλλωστε, ένας από τους σοβαρότερους λόγους για τους οποίους παρέµεινε στα συρτάρια επί 24 χρόνια ήταν ότι κρινόταν οικονοµικά µη βιώσιµο, κάτι που είχε ως αποτέλεσµα την έλλειψη επενδυτικού ενδιαφέροντος.

Η σχετική εργασία, την οποία είχε επιβλέψειµε την ιδιότητα του καθηγητή του ΑΠΘ ο Σπύρος Βούγιας, προκάλεσε το ενδιαφέρον ιδιωτικής εταιρείας, η οποία ζήτησε µελέτη βιωσιµότητας που τελικά ολοκληρώθηκε το 1989. Το θέµα όµως κόλλησε στη γραφειοκρατία και την αδυναµία της εταιρείας να βρει συγχρηµατοδότες. Το 2003 το έργο εντάχθηκε στο Πρόγραµµα ∆ηµοσίων Επενδύσεων και µε την πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας έγινε νέα µελέτη, που προέβλεπε σύνδεση του κέντρουµε τη Μηχανιώνα µε έξι ενδιάµεσους σταθµούς και χρονοδιάγραµµα ολοκλήρωσης το 2007. Λόγω του υψηλού κόστους του έργου, αλλά και της γνωµοδότησης ότι δεν µπορεί ναεπιδοτηθεί το εισιτήριο, δεν υπήρξε ενδιαφέρον.

Σύµφωνα µε τον κ. Βούγια, πλέον οι συνθήκες έχουν ωριµάσει και το έργο µπορεί να προχωρήσει µε τροποποιήσεις. «Σαφώς και το κόλληµα του έργου οφειλόταν και σε πολιτικές επιλογές, που κινούνταν στη λογική της κυριαρχίας του Ι.Χ. Τώρα όµως το ευνοούν οι πολεοδοµικές και οικονοµικές συνθήκες. Το κυκλοφοριακό έχει επιδεινωθεί, ενώ οι κάτοικοι του ∆ήµου Θερµαϊκού που το 1986 ήταν περίπου 10.000

έχουν ξεπεράσει τις 50.000. Γι’ αυτούς το ταξί είναι πολύ ακριβό, ενώ για την κίνησή τους µε αστικά λεωφορεία χρειάζονται µετεπιβίβαση. Οπότε θα υπάρξει ενδιαφέρον εναλλακτικής µετακίνησης τόσο για τους µόνιµους κατοίκους όσο και για τους τουρίστες», είπε στα «ΝΕΑ».

Τροποποιήσεις

Βασική διαφορά είναι ότι το έργο αφορά µία βασική διαδροµή που θασυνδέειτο κέντρο τηςΘεσσαλονίκης (Πλατεία Ελευθερίας) µε την Καλαµαριά και τον ∆ήµο Θερµαϊκού (πιθανότατα την Περαία), δηλαδή προϋποθέτει τη δηµιουργία τριών στάσεων, την οποία θα αναλάβουν οι αντίστοιχοι δήµοι, καθώς και χώρων στάθµευσης για τη µετεπιβίβαση. Εφόσον το σχέδιο προχωρήσει, τότε θα εξεταστεί το ενδεχόµενο να γίνουν και άλλες ενδιάµεσες στάσεις, µεταξύ των οποίων και στο αεροδρόµιο Μακεδονία, καθώς και στην περιοχή του Καλοχωρίου εφόσον µετεγκατασταθεί στη Σίνδο η ∆ιεθνής Εκθεση. Μάλιστα, έχει εξασφαλιστεί η βοήθεια του Οργανισµού Λιµένος Θεσσαλονίκης, η άδεια του οποίου απαιτείται για οποιαδήποτε παρέµβαση στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

ΠΗΓΗ:tanea.gr



Hippokrates
 
Der Masterplan 2020 geht weiter...

contentsegment16884111w.jpg


Το «ναυάγιο» της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη επιχειρεί ακόµη µία φορά να ανασύρει το υπουργείο Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων. Πρωτεργάτης της νέας προσπάθειας είναι ο υφυπουργός Σπύρος Βούγιας, που το 1986 είχε καταθέσει την πρώτη µελέτη για να ξαναβγούν τα καραβάκια στον Θερµαϊκό.

Οπως είπε στα «ΝΕΑ» ο κ.Βούγιας, άµεσα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συµβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σύντοµη µελέτη για τη βιωσιµότητα και τα χαρακτηριστικά του έργου, έτσι ώστε µέχρι τον Φεβρουάριο να ολοκληρωθεί η προµελέτη και να συνταχθούν τα τεύχη εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους ιδιώτες.

Εφόσον δεν υπάρξουν νέα προβλήµατα, τα καραβάκια θα έχουν ξαναβγεί στον Θερµαϊκό µέχρι τον Σεπτέµβριο.

Το µακρόπνοο έργο που σχεδιάστηκε για να ανακουφίσει το κυκλοφοριακό πρόβληµα συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη µε τις ανατολικές ακτές του Θερµαϊκού και να αποκαταστήσει τη σχέση της πόλης µε τη θάλασσα, τίθεται πλέον σε ρεαλιστική βάση. Αλλωστε, ένας από τους σοβαρότερους λόγους για τους οποίους παρέµεινε στα συρτάρια επί 24 χρόνια ήταν ότι κρινόταν οικονοµικά µη βιώσιµο, κάτι που είχε ως αποτέλεσµα την έλλειψη επενδυτικού ενδιαφέροντος.

Η σχετική εργασία, την οποία είχε επιβλέψειµε την ιδιότητα του καθηγητή του ΑΠΘ ο Σπύρος Βούγιας, προκάλεσε το ενδιαφέρον ιδιωτικής εταιρείας, η οποία ζήτησε µελέτη βιωσιµότητας που τελικά ολοκληρώθηκε το 1989. Το θέµα όµως κόλλησε στη γραφειοκρατία και την αδυναµία της εταιρείας να βρει συγχρηµατοδότες. Το 2003 το έργο εντάχθηκε στο Πρόγραµµα ∆ηµοσίων Επενδύσεων και µε την πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας έγινε νέα µελέτη, που προέβλεπε σύνδεση του κέντρουµε τη Μηχανιώνα µε έξι ενδιάµεσους σταθµούς και χρονοδιάγραµµα ολοκλήρωσης το 2007. Λόγω του υψηλού κόστους του έργου, αλλά και της γνωµοδότησης ότι δεν µπορεί ναεπιδοτηθεί το εισιτήριο, δεν υπήρξε ενδιαφέρον.

Σύµφωνα µε τον κ. Βούγια, πλέον οι συνθήκες έχουν ωριµάσει και το έργο µπορεί να προχωρήσει µε τροποποιήσεις. «Σαφώς και το κόλληµα του έργου οφειλόταν και σε πολιτικές επιλογές, που κινούνταν στη λογική της κυριαρχίας του Ι.Χ. Τώρα όµως το ευνοούν οι πολεοδοµικές και οικονοµικές συνθήκες. Το κυκλοφοριακό έχει επιδεινωθεί, ενώ οι κάτοικοι του ∆ήµου Θερµαϊκού που το 1986 ήταν περίπου 10.000

έχουν ξεπεράσει τις 50.000. Γι’ αυτούς το ταξί είναι πολύ ακριβό, ενώ για την κίνησή τους µε αστικά λεωφορεία χρειάζονται µετεπιβίβαση. Οπότε θα υπάρξει ενδιαφέρον εναλλακτικής µετακίνησης τόσο για τους µόνιµους κατοίκους όσο και για τους τουρίστες», είπε στα «ΝΕΑ».

Τροποποιήσεις

Βασική διαφορά είναι ότι το έργο αφορά µία βασική διαδροµή που θασυνδέειτο κέντρο τηςΘεσσαλονίκης (Πλατεία Ελευθερίας) µε την Καλαµαριά και τον ∆ήµο Θερµαϊκού (πιθανότατα την Περαία), δηλαδή προϋποθέτει τη δηµιουργία τριών στάσεων, την οποία θα αναλάβουν οι αντίστοιχοι δήµοι, καθώς και χώρων στάθµευσης για τη µετεπιβίβαση. Εφόσον το σχέδιο προχωρήσει, τότε θα εξεταστεί το ενδεχόµενο να γίνουν και άλλες ενδιάµεσες στάσεις, µεταξύ των οποίων και στο αεροδρόµιο Μακεδονία, καθώς και στην περιοχή του Καλοχωρίου εφόσον µετεγκατασταθεί στη Σίνδο η ∆ιεθνής Εκθεση. Μάλιστα, έχει εξασφαλιστεί η βοήθεια του Οργανισµού Λιµένος Θεσσαλονίκης, η άδεια του οποίου απαιτείται για οποιαδήποτε παρέµβαση στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

ΠΗΓΗ:tanea.gr



Hippokrates

bitte übersetzen...
 
Extra-super-frische Neuigkeiten

Θεσσαλονίκη: Ανάσα για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»


AAAAAAAAAAIR22.jpg



Το πράσινο φως για την ολοκλήρωση του διαδρόμου στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης μέσα στο 2013, που θα αυξήσει την ασφάλεια των προσαπογειώσεων των αεροσκαφών σε ημέρες που έχει ομίχλη και θα δώσει τη δυνατότητα προσγείωσης σε μεγαλύτερα αεροσκάφη, δίνει η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ.
Το εν λόγω έργο εντάχθηκε μαζί με ακόμη εννέα μεγάλα έργα του ΕΣΠΑ 2007 – 2013 στο Κοινό Πληροφοριακό Σύστημα Διαρθρωτικών Ταμείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής SFC (Structural Funds Common System) και βρίσκονται σε κατάσταση αποδοχής.

Το σύνολο των έργων είναι προϋπολογισμού 4,65 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 202 εκατ. θα εκταμιευτούν για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης («Μακεδονία») και τα 690 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, που θα μειώσει το χρόνο διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη στο σημείο αυτό κατά 45 λεπτά, σε διαδρομές non stop, δηλαδή στα τρένα που στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός δεν κάνουν στάσεις σε σταθμούς.

Ακόμη, στα 10 μεγάλα έργα του ΕΣΠΑ 2007 – 2013 εντάσσονται τα έργα που ανήκουν:

α) Στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: κατασκευή του οδικού τμήματος Ποτίδαια – Κασσανδρεία του οδικού κυκλώματος Κασσάνδρας του νομού Χαλκιδικής (προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ) και του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη, στο τμήμα από τον αυτοκινητόδρομο Ασσήρου έως τον αυτοκινητόδρομο Ν. Σάντας (προϋπολογισμού 58 εκατ. ευρώ).

β) Στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης: ολοκλήρωση του τμήματος Μάνδρα – Ψαθάδες του κάθετου άξονα της Εγνατίας «Αρδάνιο – Ορμένιο» (προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ).

Ειδικά το έργο επέκτασης του διαδρόμου στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» είχε ενταχθεί στο Γ’ ΚΠΣ. Το τμήμα που κατασκευάζεται σήμερα και εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ αφορά την επέκταση του διαδρόμου μέσα στη θάλασσα για περισσότερο από 900 μέτρα, αυξάνοντας το σύνολο του μήκους του στα 3,5 χιλιόμετρα.

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το αργότερο στα τέλη του 2013, με καθυστέρηση ενός χρόνου που προκλήθηκε εξαιτίας της αδυναμίας εξεύρεσης δανειοθαλάμου, δηλαδή του σημείου από το οποίο επρόκειτο να βρεθεί το υλικό για το μπάζωμα.

Αρχικά, το υλικό επρόκειτο να εξευρεθεί από τη Σουρωτή, ωστόσο οι προσφυγές, για περιβαλλοντικούς λόγους, από τοπικούς παράγοντες και κατοίκους της περιοχής οδήγησαν στην καθυστέρηση του έργου, καθώς θα έπρεπε να αναζητηθεί αλλού ο δανειοθάλαμος. Τελικά, το υλικό βρέθηκε στην περιοχή του Λιτοχώρου και από εκεί μεταφέρεται με φορτηγίδες. Η ολοκλήρωση του έργου θα επιτρέψει την προσγείωση στο αεροδρόμιο μεγαλύτερων αεροσκαφών, όπως B747 και A300, ενώ θα αυξήσει την ασφάλεια, καθώς τα αεροσκάφη θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία και οπτική επαφή τις ημέρες που υπάρχει ομίχλη.

Οσο για το έργο της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός που βρίσκεται σε εξέλιξη, η ολοκλήρωσή του αναμένεται το 2015. Η ολοκλήρωση του έργου θα αυξήσει την ασφάλεια διέλευσης του τρένου και θα μειώσει το χρόνο διέλευσης από την περιοχή, μειώνοντας το σύνολο του χρόνου της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη κατά 45 λεπτά. Κατά πληροφορίες, υπολογίζεται ότι στο σημείο αυτό τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες περίπου 200 χιλιομέτρων την ώρα.

Quelle: Agelioforos



Die Verzögerungen der Erweiterung der Landebahn im Makedonia Airport sind vorbei, da man das Aufschüttungsmaterial nun aus Litochoro befördern wird. Dies hat den Bauplan um ein gutes Jahr verschoben, doch nun kann das Modernisierungs- und Erweiterungsprojekt weitergehen.

Darüberhinaus werden aus den besagten Fonds weitere Autobahnverbindungen in Makedonien fertiggestellt und die Bahnverbindung Athen - Thessaloniki wird ebenfalls modernisiert, so dass die Reisedauer um 45 min verkürzt wird.



Hippokrates
 
Zurück
Oben