Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Thessaloniki 2020 - Master Plan

Die Vorschläge von Soulakis gefallen mir sehr und sie sind mit geringen Kosten - im Vergleich zu anderen Vorschlägen - zu bewerkstelligen. Dies würde auch das touristische Thessaloniki fördern.




Hippokrates

Wie realistisch ist diese angelengenheit?
Gibt es interrese seitens thessaloniki für so ein vorhaben?
Ich finde diesen vorschlag von soulakis sehr gut.Aber das mit den parkhäusern wird nicht funktionieren.Denn wer soll dies erbauen.....und wer kann sich einen platz auf dauer in so ein parkhaus leisten?
 
Wie realistisch ist diese angelengenheit?
Gibt es interrese seitens thessaloniki für so ein vorhaben?
Ich finde diesen vorschlag von soulakis sehr gut.Aber das mit den parkhäusern wird nicht funktionieren.Denn wer soll dies erbauen.....und wer kann sich einen platz auf dauer in so ein parkhaus leisten?

Mpoutaris hat bereits Interesse gezeigt. Natürlich kann man nicht alles auf einmal bauen. Thessaloniki ist erstmal mit der Metro und den Wasser-Taxis beschäftigt.



Hippokrates
 
Wenn politisch interesse vorhanden ist....dann ist vieles machbar.

Bei Boutaris gefällt mir, dass er bis jetzt alles durchgezogen hat, was er vor den Wahlen versprochen hatte.

Hast du über das Knöllchen von Triantafyllopoulos gelesen und wie Boutaris darauf reagiert hat?



Hippokrates
 
Bei Boutaris gefällt mir, dass er bis jetzt alles durchgezogen hat, was er vor den Wahlen versprochen hatte.

Hast du über das Knöllchen von Triantafyllopoulos gelesen und wie Boutaris darauf reagiert hat?



Hippokrates

Nein habe ich nicht.
Aber es wird auch einiges vergeigt.
Hast du heute gesehen...was über die romaiki agora stand?
Kleisto bre....kai perimenane 250 touristes na boune mesa.
 
Nein habe ich nicht.
Aber es wird auch einiges vergeigt.
Hast du heute gesehen...was über die romaiki agora stand?
Kleisto bre....kai perimenane 250 touristes na boune mesa.

Triantafyllopoulos wollte, dass sein Knöllchen gestrichen wird, darauf hin zeigte ihm Boutaris einen Vogel. :lol:

Nein, das hab ich noch nicht gelesen!




Hippokrates
 
Triantafyllopoulos wollte, dass sein Knöllchen gestrichen wird, darauf hin zeigte ihm Boutaris einen Vogel. :lol:

Nein, das hab ich noch nicht gelesen!




Hippokrates

Du redest hier vom diesen arschloch der bei alter immer über skandale spricht?Und sich ärgert wieso vieles falsch in griechland läuft?
Den trottel hätte ich in den bau geschickt.....und seine alte.....hraztttt:)
 
Kai is anotera:)

Αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Μεταξύ άλλων, ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» είναι σε εξέλιξη η επέκταση του διαδρόμου προσαπογείωσης 10/28 εντός της θάλασσας (κόστους 167 εκατ. ευρώ), ενώ έχει εγκριθεί και η αναβάθμισή του, αξίας 36 εκατ. ευρώ.
Για το μετρό Θεσσαλονίκης επεσήμανε ότι το αργότερο στις αρχές του 2012 θα δημοπρατηθεί η επέκτασή του προς Καλαμαριά, επαναλαμβάνοντας ότι οι πόροι είναι διασφαλισμένοι και ότι πρόσφατα υπεγράφη και η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Θα ακολουθήσει η επέκταση της γραμμής Λαγκαδά -Ευκαρπία προς τα Δυτικά, ύψους 600 εκατ. ευρώ. Η σχετική δημοπράτηση αναμένεται μέχρι το τέλος του 2013.

Εγνατία Οδός
Για την Εγνατία Οδό επεσήμανε: βρίσκονται σε εξέλιξη έργα ύψους 203,5 εκατ. ευρώ, είναι προς δημοπράτηση άλλα αξίας 303 εκατ. ενώ μελετώνται και νέα, κόστους 1,6 δισ. ευρώ. Τα τελευταία πρόκειται να δημοπρατηθούν, το αργότερο, μέχρι τις αρχές του 2013.
Για τους σταθμούς διοδίων της Εγνατίας Οδού, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων παρατήρησε ότι από 14 που προέβλεπε το σχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης, περιορίστηκαν σε επτά. Τόνισε ότι τέσσερις σταθμοί θα λειτουργήσουν τον Ιούλιο, με χαμηλές χρεώσεις που θα ανακοινωθούν εντός των ημερών.
Για τους σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, πέρα από αυτόν στον Πλάτανο Ημαθίας, είπε ότι συμβασιοποιημένοι είναι αυτοί σε Ελευθεροχώρι και Σώστη και θα ακολουθήσει αυτός στο Αρδάνιο Έβρου, το 2012.
Για τον ευρωπαϊκό οδικό άξονα 10, ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι παρά τη διστακτικότητα ορισμένων γειτόνων μας (FYROM) το έργο, ύψους 255 εκατ. ευρώ, θα δημοπρατηθεί στις αρχές του 2012.

Καραβάκια στο Θερμαϊκό, στο ράφι επενδύσεις 800 εκατ. ευρώ ?λόγω γραφειοκρατίας
Μεταξύ άλλων διαβεβαίωσε ότι το έργο αναφορικά με τα καραβάκια στο Θερμαϊκό προχωρά βάσει σχεδίου και μετά τον ανασχηματισμό.
Μελέτη που έδειξε ότι την τελευταία επταετία «εμποδίστηκαν» 1.013 μικρές ή μεσαίες επενδύσεις (ώς 3 εκατ. ευρώ έκαστη), συνολικής αξίας 800 εκατ. ευρώ, παρουσίασε από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Ευθύμιος Σώκος. Τόνισε ότι τα έργα αυτά δεν πραγματοποιήθηκαν, λόγω γραφειοκρατίας, άρνησης ανάληψης ευθύνης ή και δυσκολίας κατανόησης του νόμου.
Με αφορμή την από 1ης Ιουλίου παράδοση της διαχείρισης του ΕΣΠΑ στην αιρετή Περιφέρεια, ο κ. Σώκος ανακοίνωσε απολογιστικά στοιχεία για την πορεία διαχείρισης του προγράμματος. Σημείωσε ότι στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται υπό δημοπράτηση έργα ύψους 850 εκατ. ευρώ.
Περαιτέρω επισήμανε ότι μέχρι το τέλος Ιουνίου τα ενταγμένα στο ΕΣΠΑ έργα θα είναι συνολικού ύψους 2, 13 δισ. ευρώ (το 99,5% της προγραμματικής δέσμευσης), τα συμβασιοποιημένα 1,43 δισ. ευρώ (66,7%) και η απορρόφηση θα φθάνει στα 569 εκατ. ευρώ (26,6%). Τόνισε δε ότι το τελευταίο εξάμηνο εντάχθηκαν συνολικά 54 έργα, αξίας 250 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, τα ενταγμένα και περαιωμένα έργα στο ΕΣΠΑ είναι η κατασκευή κόμβων Μυγδονίας, 3,3 εκατ. ευρώ, ενώ σε φάση κατασκευής βρίσκονται τα εξής:

  • οδικός άξονας Σέρρες-Αμφίπολη τμήμα Μεσσορράχη-Αμφίπολη, 38,6 εκατ. ευρώ,
  • κατασκευή οδικού τμήματος Ποτίδαια-Κασσανδρεία, 79,6 εκατ. ευρώ,
  • οδικός άξονας Θεσσαλονίκη-Κιλκίς-Δοϊράνη, τμήμα Άσσηρος-Ν.Σάντα, 58 εκατ. ευρώ,
  • περιμετρική οδός Πολυγύρου, τμήμα Αγ.Βλάσης προς Βράσταμα, 8,65 εκατ. ευρώ και
  • οδικός άξονας Θεσσαλονίκης-Έδεσσας, αποπεράτωση τμήματος Παραλίμνης, 5,9 εκατ. ευρώ.
Ενταγμένα στο ΕΣΠΑ είναι τα έργα:

  • κατασκευή Α/Κ Κ16 στη συμβολή ΠΑΘΕ και Περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, 89,5 εκατ. ευρώ και
  • κατασκευή παράκαμψης Αρναίας, 25,3 εκατ. ευρώ.
Το σύνολο των έργων που εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ ανέρχεται στα 114,8 εκατ. ευρώ.

Τα έργα που προτάθηκαν για ένταξη στο ΕΣΠΑ είναι:

  • οδικός άξονας Θεσσαλονίκης-Έδεσσας
  • κατασκευή παράκαμψης Γιαννιτσών, 105 εκατ. ευρώ,
  • κατασκευή περιφερειακής οδού Κατερίνης, 65,5 εκατ. ευρώ και
  • βελτίωση εισόδου Κιλκίς από Α/Κ Μαυρονερίου έως Κιλκίς, 28 εκατ. ευρώ.

Τα έργα με μελετητική ωριμότητα για ένταξη στο ΕΣΠΑ είναι:

  • ολοκλήρωση σύνδεσης Β.Ι.Π.Ε.Θ. με Π.Α.Θ.Ε. και Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Έδεσσας, 70 εκατ. ευρώ,
  • οδικός άξονας Βέροια-Σκύδρα, τμήμα Νάουσα-Σκύδρα, 110 εκατ. ευρώ,
  • βελτίωση της εθνικής οδού Κατερίνης-Αγ.Δημητρίου, τμήμα Κατερίνη-Φωτεινής, 29 εκατ. ευρώ και
  • οδικός άξονας Θεσσαλονίκη-Έδεσσα, τμήμα παράκ
 
Die verbleibenden 15 Milliarden aus Brüssel sollen doch freigegeben werden bis 2013 mit einer Beteiligung von 2 Milliarden aus Griechenland. Insgesammt also 17 Milliarden für Projekte in den nächsten 2 Jahren oder nicht?
 
Die verbleibenden 15 Milliarden aus Brüssel sollen doch freigegeben werden bis 2013 mit einer Beteiligung von 2 Milliarden aus Griechenland. Insgesammt also 17 Milliarden für Projekte in den nächsten 2 Jahren oder nicht?


Hm dafür habe ich keine infos.
 
Zurück
Oben