G
Gelöschtes Mitglied 8317
Guest
Fährse dann immer ausm Ausland zu den Ligaspielen? Watt ne Labertasche. Ich hab allein mehr Dorfspiele gesehen als du je Spiele in deinem Leben hättest sehen können. Qualifiziert mich das jetzt dazu sowas gut zu finden?I mozes mi sigurno rec da su ovi decki sa slika bacali ? Jel mozes ?
Bio si tamo ? Vidio si baklju u rukama ? Jel jesi ?
Barem gledam utakmice, kolko god losi da bili. Ne idem na svaku, idem na svaku na koju stignem, ali siguran sam da sam ih vise od tebe vidio.
Jesi ti tolko glup da usporedujes deset baklji na terenu sa WTC ?
Mislis da nije bilo legalnih pokusaja ?
Vec 4 mjeseca novi zakon o sportu je doveden, HNS vec 4 mjeseca krsi taj isti zakon, jarane.
Bilo je protesta na rivi, u Zagrebu, svi mirni, "ne-teroristicni".
Ali nista, celnici HNS-a i ministar dalje krse zakon. Ali nitko nista. Od njih se ne traze imena, nema shit-storma na fejsu.
"Stoga se covjek onda stvarno pita: jesu li umjesto civiliziranih i pitomih u pravu bili - divlji i huligani ?
Bi li nogometnim navijacima bilo ucinkovitije da su svoj problem "rjesavali" onako kako ne volimo -
bokserima, pajserima i palezom ? I tko moze biti licemjer da im progovori kad drugi put,
za tri ili sest mjeseci, to doista i naprave ?
Sto cemo im, naime, tada reci ? Da nije tako red i nacin ?
Da treba polako, legalistick, "kroz institucije" ?
Dajte, nemojmo se saliti."
- - - Aktualisiert - - -
Frustration bringt schlimme Taten mit sich...
Wir weit sollen deine tollen Ideen den gehen?
Die Menschen in Cro haben ganz sicher weit größere Probleme als den beschissenen erfolglosen Fussball der HNL. Wo sind denn da die Böller?
Führen wir das jetzt im allgemeinen ein? Wenn die Leute unzufrieden sind, womit auch immer, gehts nur mit Gewalt? Strom zu teuer? Granaten aufs Kraftwerk! Wasser zu teuer? Sprengen wir die Wasserwerke! Lebensmittelauswahl unzufrieden? Killen wir die Bauern? Zinsen zu hoch? Fackeln wir die Banken ab!
Was für ne hirnlose Scheisse!
Ich hab das nicht mit dem WTC verglichen, sondern die Ausreden, die waren nämlich die gleichen
Noch immer hast du mir nicht geagt was genau damit erreicht worden ist. Oder was genau man erreichen wollte
Mamic weg?
Suker weg?
- - - Aktualisiert - - -
Aber echt....was fällt dem bösen Volk ein was gegen die Hools zu sagenZato i kazem da je stoka narod.
Znaju cisti kurac o situaciji, ali znaju srat huliganima.
Pa poserem im se u usta.