Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wirtschaft Albaniens - Ekonomia e Shqipërisë - Economy of Albania

  • Ersteller Ersteller Bloody
  • Erstellt am Erstellt am
Përfundojnë studimet mjedisore për gazsjellësin Trans-Adriatik


Tiranë, 17 prill - Financuesit e projektit të gazsjellësit Trans-Adriatik ua kanë dorëzuar autoriteteve shqiptare raportin mjedisor të zonave, ku do të kalojë tubacioni dhe impakti social që do të këtë gazsjellësi. Gazsjellësi Trans- Adriatik Pipeline (TAP) është një tubacion brenda Korridorit Jugor, i cili sjell gaz nga burime të reja në zonën e Detit Kaspik drejt Evropës Perëndimore dhe Juglindore. Tubacioni prej 520 km do të lidhë rrjetet ekzistuese të gazit në Greqi, do të kalojë nëpër Shqipëri dhe përfundon në brigjet e Italisë Jugore, duke lejuar gazin që të rrjedhë drejtpërdrejt nga Kaspiku drejt tregjeve evropiane.
Parashikohet se gazsjellësi do të depërtojë në Shqipëri nga Greqia në Miras të rajonit të Korçës. Pjesa shqiptare shtrihet në një gjatësi të përgjithshme prej 209 km deri në bregdet, në veri-perëndim të Fierit, kurse pjesa detare, e cila kalon përmes detit Adriatik do të jetë 60 km e gjatë.
Kryeministri i Shqipërisë, Sali Berisha, gjatë një takimi disa kohë më parë me përfaqësuesit kryesorë të firmave pjesëmarrëse, të kryesuar nga drejtori ekzekutiv i kompanisë Statoil, Kjetil Tungland e cilësoi këtë projekt si të mjaft të rëndësishëm nga pikëpamja ekonomike dhe politike, jo vetëm për Shqipërinë, por për të gjithë rajonin e Ballkanit.
Ndërsa menaxheri i Vlerësimit të Ndikimit Mjedisor dhe Social, Kai Schmidt Soltau theksoi se gazsjellësi Trans-Adriatik ka krijuar mjaft besim në Shqipëri.
“Duke përfshirë aktivisht qeverinë dhe komunitetet vendore në procesin e përzgjedhjes së gjurmës që nga fillimi i projektit, gazsjellësi Trans-Adriatik ka qenë në gjendje të fitojë shumë mbështetje dhe të krijojë besim në Shqipëri. Që prej fazave të para, të gjitha palët e interesuara kanë pasur mundësinë që të diskutojnë shqetësimet e tyre me ne”, u shpreh Soltau.
Nga ana tjetër, drejtori i Shëndetit, Sigurisë dhe Mjedisit i gazsjellësit Trans-Adriatik, Martin Ferguson, deklaroi se në këtë projekt janë përfshirë të gjitha palët e interesuara dhe kjo praktikë ka pasur mjaft sukses.
“Ky proces përbën një shembull shumë të mirë për kompanitë e tjera ndërkombëtare të cilat kanë si synim të hapin biznese në Shqipëri”, pohoi Martin Ferguson.
Projekti Trans-Adriatik është një prej investimeve të huaja më të rëndësishme në Shqipëri dhe do të ndihmojë në zhvillimin e infrastrukturës energjetike duke nxitur kështu rritjen ekonomike, duke krijuar vende pune dhe duke zhvilluar aftësitë vendore. Gjithashtu, gazsjellësi do të ndihmojë Shqipërinë për të përmbushur nevojat e saj për energji, duke sjellë gaz nga deti Kaspik në tregun shqiptar dhe duke ofruar një nxitje për infrastruktura të ardhshme gazi në vend.
Aksionarët e këtij projekti janë: Kompania zvicerane EGL (42.5%), kompania norvegjeze (42.5%) dhe kompania gjermane E.ON Ruhrgas (15%).

Përfundojnë studimet mjedisore për gazsjellësin Trans-Adriatik - Ekonomi - Koha Net
 
Organizata Botërore e Doganave: Shqipëria, sukses kundër trafikut


Organizata Botërore e Doganave ka vlerësuar zhvillimin e deritanishëm të doganave shqiptare.

Sipas drejtorit të përgjithshëm të Doganave, Flamur Gjyrmishka, doganat shqiptare do të mbështeten nga kjo organizatë e cila do të ofroje asistencë dhe bashkëpunim për zhvillimin e mëtejshëm të sistemit doganor në Shqipëri.

Sipas Gjyrmishkës, Organizata Botërore e Doganave nëpërmjet trajnimeve dhe projekteve konkrete do të ndihmojë që administrata doganore t’i paraprijë integrimit të vendit në Bashkimin Europian.

Organizata Botërore e Doganave ka vlerësuar përparimet që janë bërë si në luftën kundër trafikut, ashtu edhe në drejtim të menaxhimit të integruar të kufijve.

Këto mesazhe doganave shqiptare i janë përcjellë nëpërmjet sekretarit te përgjithshëm të organizatës së Doganave, Kunio Mikurija.




Organizata Botërore e Doganave: Shqipëria, sukses kundër trafikut | ABC News
 
Big guns vie to tap Azeri gas riches
By David Blair in Baku

Published: April 18 2011 20:12 | Last updated: April 18 2011 20:12

An ugly mass of buildings, pipes and vents sprawled beside the Caspian Sea appears an unlikely beginning for Europe’s future energy supply.

Yet the Sangachal terminal in Azerbaijan is designed to become the opening link in a new chain that will connect the European Union to another source of natural gas, reducing the continent’s dependence on Russia.

EDITOR’S CHOICE
Enclave dispute threatens future of gas project - Apr-18Aliyev’s balancing act soothes neighbours - Apr-18Energy Source blog - Apr-14Andrew gives Azerbaijan seal of approval - Mar-14Tymoshenko investigated over gas deal - Apr-11Beneath the Caspian’s waters, about 60 miles from the barren plain around Sangachal, lies the Shah Deniz field with 1,000bn cubic metres of gas. By 2017, this field’s second phase of development will have trebled Azerbaijan’s annual gas production to 24bn cu m, creating the opportunity to supply Europe.

José Manuel Barroso, European Commission president, claimed to have seized that opportunity in January when he visited the country’s capital Baku and signed a “breakthrough” agreement to import Azerbaijan’s gas. While Azerbaijan might provide a convenient counterweight to Russia, the former Soviet republic is far from a model of stability. The authoritarian regime of Ilham Aliyev, president, has suppressed popular protests inspired by events in the Middle East. But the demonstrations do not threaten Mr Aliyev’s grip on power, nor his ambitions to turn his country into an important gas exporter.

Everything rests on the construction of a pipeline to unite Azerbaijan’s gas with Europe’s customers. Three consortiums are vying to build this link and the final highly charged decision is set to come this year.

“2011 is a decisive year,” said Murat Heydarov, a senior adviser in Socar, Azerbaijan’s state energy company. “In the future, we hope our gas will reach beyond our neighbours and go to European markets.”



If so, this will help to remedy one of Europe’s strategic vulnerabilities. The EU’s 27 member states import some 60 per cent of their gas, with Russia the most important supplier, providing the EU with about a quarter of its needs. But this conceals wide variations in the dependence of individual countries. Finland, Estonia, Latvia and Lithuania rely on Russia for 100 per cent of their consumption, while four more EU members depend on Moscow for at least 70 per cent. Their potential vulnerability was driven home in 2009 when a dispute between Russia and Ukraine briefly cut off supplies.

Once Shah Deniz’s expansion is complete, however, Azerbaijan will have 10bn cu m of gas to sell to Europe every year.

BP, the British oil group, is the operator in a seven-member consortium aiming to invest some $20bn in “Shah Deniz 2”.

Choosing the right pipeline will be the first crucial hurdle. The tension between politics and economics, inevitable in large energy projects, will be more acute than usual.

The most ambitious contender is the Nabucco pipeline proposal, which the European Commission sees as the best option for connecting the continent to the energy reserves of the entire Caspian basin, embracing not only Azerbaijan but gas-rich neighbours, particularly Turkmenistan.

Nabucco aims to build a pipeline running 2,400 miles, from Turkey to Austria along a route that would offer an alternative supply to those countries with the greatest dependence on Russia. Nabucco may have European political backing, but its plan is by far the costliest: the consortium’s public estimate is €7.9bn ($11bn) of capital expenditure. Its internal assessment, however, has since risen to $16bn, according to a person familiar with the situation, although a spokesman described this as “speculation”. An outside calculation of the pipeline’s cost is $20bn.

Reinhard Mitschek, managing director of Nabucco, said: “It’s not important to be the cheapest. It’s important to be the most attractive. Nabucco will end up in Austria at the centre of the European gas hub. We can bring natural gas to each and every country in Europe, including the UK.”

Nabucco’s annual capacity would be 31bn cu m – more than three times the amount of gas on offer from Azerbaijan. This reflects the ambition of the original plan, which involved bringing Iran’s gas reserves to Europe.

Now that Iran is off limits, Nabucco is trying to “reinvent itself to bring gas from other sources in the Caspian or the wider Middle East region,” said Rodolphe Olard, managing director for natural resources at ING Bank.

Nabucco would need about 20bn cu m of gas – twice the amount available from Azerbaijan – to allow it to offer a competitive tariff, said Riccardo Puliti, head of energy at the European Bank for Reconstruction and Development.

But only two other countries could supply that extra gas – Turkmenistan and northern Iraq – and both raise a host of difficulties. Iraq’s central government would have to agree before the northern Kurdish region could export gas, and this permission is unlikely to be granted soon.

As for Turkmenistan, another pipeline would have to be constructed beneath the Caspian to reach its gasfields. Russia and Iran insist they would have to agree first.

Senior figures in the Shah Deniz consortium, who are concerned about getting the best tariff offer for sending their gas to Europe, are wary of a scheme that would rely on supplies coming from “nowhere”.

Asked whether Nabucco would consider reducing its capacity, with possibility of scaling up in the future, a spokesman said this option had not been discussed and would have to be “decided by the shareholders”.

The other contenders are cheaper and simpler, but their routes are less favourable: they end in Italy, rather than the European gas hub in Austria. The Trans-Adriatic Pipeline would mainly use existing infrastructure in Turkey and Greece and construct an 84-mile undersea link from Albania to Italy for €1.5bn. IGI Poseidon would follow a similar route, ending with a longer sub-sea link for €1.3bn. Both would have about one third of Nabucco’s capacity, geared to Azerbaijan’s exports.

The Shah Deniz consortium has asked the rival pipelines to produce formal tariff offers by October 1. The partners will take the final decision, but Azerbaijan’s government will have the dominant say.

Would economics or politics govern the final choice? Mr Heydarov insisted commercial viability would be the only factor. In the meantime, he said: “There’s not even a first among equals. All are equal.”
Copyright The Financial Times Limited 2011. You may share using our article tools. Please don't cut articles from FT.com and redistribute by email or post to the web

FT.com / Global Economy - Big guns vie to tap Azeri gas riches
 
Albanian parliament adopts fiscal amnesty measure


Parliament adopted a financial amnesty measure Thursday (April 21st) despite protests from the opposition. The amnesty covers all debts accumulated before 2008 in the form of fines and obligations on energy and water supply fees, vehicle fees and social insurance contributions. The main opposition Socialist Party (SP) accused the government of using the measure to win votes in the May 8th local elections. Opposition lawmakers urged the government to pull the draft back for discussion in hopes of reaching a broad consensus on the issue.



Albanian parliament adopts fiscal amnesty measure (SETimes.com)
 
Shkodër, dy familje pajtohen pas tre vitesh ngujim


Dy familje në hasmëri prej kohësh në rajonin e Shkodrës, janë pajtuar të dielën me rastin e festës së tyre, pashkët.
Bëhet fjalë për familje Deda dhe Kasneci, të cilat ishin përfshirë nga një konflikt pasi një pjesëtar i njërës prej familjes kishte aksidentuar për vdekje një person të familjes tjetër.

Për këtë arsye, pjesëtarët e familjes Deda ishin ngujuar prej kohësh. Pajtimi midis dy familjeve është bërë me ndërmjetësimin e kishës së fshatin Gruda e Re, pjesë e komunës Rrethina. “Ne kishim kohë që e ndiqnim nga afër këtë situatë", thotë prifti italian, dom Giovani Colombo, roli i të cilët është i madh në zonat e mbi Shkodrës. Ai shtoi se pajtimi është bërë edhe me ndihmën e personave të tjerë të afërm të familjeve.

Për të shënuar aktin e pajtimit, dy familjet kanë darkuar së bashku në banesën e familjes Deda. Kjo familje ishte e ngujuar prej tre vitesh, pasi i biri i saj kishte aksidentuar pjesëtarin e familjes tjetër, duke mos i dhënë ndihmë mjekësore.

Fenomeni i ngujimit në zonat e Shkodrës është i përhapur. Banorët “mbajnë gjallë” ende Kanunin e Lekë Dukagjinit, edhe pse Shqipëria ka një Kushtetutë që siguron të drejtat e shtetasve dhe ka gjykata që marrin vendimet për autorët e krimeve.



Gazeta Start: Shkodër, dy familje pajtohen pas tre vitesh ngujim


Bravo, kjo eshte nje shembull shume e mire.. :app:


Vetem Qeveria nuk mund ti zgjedh keto probleme, por edhe njeriu vet duhet me u angazhu.
 
Pesë orientimet e ligjit të ri për peshkimin


Ministri i Mjedisit, Fatmir Mediu, paraqiti sot ligjin e për peshkimin, i hartuar me asistencë të Projektit IPA.
Ai sqaroi se ky ligj është sipas standardeve evropiane, çka do të shërbejë për të ndihmuar sektorin e peshkimit dhe zhvillimit të tij. Mediu tha se potencialet e zhvillimit te sektorit te peshkimit dhe akuakulturës në Shqipëri janë të mëdha, ndërkohë, sipas tij, ligji do të sigurojë ruajtjen e rezervave peshkore në vend dhe shfrytëzimin racional të tyre.

"Në mënyrë të domosdoshme duhet të konsiderojë gjithë tregun e peshkimit përfshi atë evropian dhe global, duke pasur parasysh që janë tregje shumë konservatore dhe kërkojnë politika specifike në mënyrë që në procesin e anëtarësimit në BE të garantojmë identitetin tonë, por nga ana tjetër të garantojmë mundësitë dhe potencialet tona për të rritur mundësitë e kapacitet e përfshirje se në këtë treg peshkimi", tha Mediu.

Kreu i Ministrisë së Mjedisit, tha gjithashtu se për të pasur një sektor modern peshkimi, është me rëndësi edhe kontrolli i këtij aktiviteti. “Ky aktivitet shikohet si një hallke qe garanton zbatimin e politikave menaxhuese. Pa një peshkim të rregulluar dhe një zbatim të rregullave të vendosura nuk mund të flitet për hartim të politikave mbështetëse", vijoi ai.

Ligji i ri orientohet në pesë fusha kryesore, bazuar në pesë grupe rregulloresh të rëndësishme të Bashkimit Evropian, ndër të cilat fushën e kontrollit, në lidhje me sistemin e kontrollit të aktivitetit te peshkimit, masat menaxhuese për shfrytëzimin e qëndrueshëm të burimeve peshkore ne detin Mesdhe, mbështetja e sektorit nëpërmjet politikës strukturore, etj.



Gazeta Start: Pesë orientimet e ligjit të ri për peshkimin
 
Nisin punimet për autostradën Tiranë-Elbasan

Nisën sot punimet për ndërtimin e autostradës Tiranë –Elbasan, e cila do të shkurtojë distancën në mes dy qyteteve në 31.7 km, e për rrjedhojë shkurton dhe kohën e udhëtimit nga rreth një orë në 15 minuta.
Kjo autostradë, në të cilën do të mund të lëvizet me 120 km/orë, do ta shndërrojë Elbasanin në qytetin më të afërt me Tiranën brenda 18 muajve, kohë në të cilën do të përmbyllet projekti.

Pas rrugës së kombit (Durrës-Kukës), ky është projekti i dytë më i madh i realizuar në historinë e kombit Shqiptar.

Kryeministri i Shqipërisë, Sali Berisha, shprehu kënaqësinë e madhe se kjo pranverë shënon fillimin e shndërrimit në realitet të ëndrrës së miliona e miliona udhëtarëve për një tunel në kodrat e Kërrabës dhe për të mbërritur më shpejt në Tiranë.

“Me këtë autostradë, Tirana, Durrësi dhe Elbasani shndërrohen në një treg të përbashkët...Me këtë autostradë Tirana shndërrohet në një nga metropolet më të mëdha të Evropës Juglindore dhe më gjerë”, theksoi kryeministri Berisha.


Gazeta Start: Nisin punimet për autostradën Tiranë-Elbasan


:thumbsup:
 
Agreement signed to improve Albania's water supply system close to the Oher Lake


An agreements was signed on Wednesday, April 27, to improve Albania's water supply system close to the Oher Lake reach a value of nearly Euro 12 million. Minister Sokol Olldashi signed two agreements with German Ambassador to Albania, Carola Muller-Holtkemper. The first agreement, which reaches a value of Euro 10 million, is part of the project for the environmental protection of the Oher Lake. Meanwhile, the second agreement will serve to compile the master-plan for the water supply system. These investments are loans and grants of the German government, which will be taken from KFW Bank. These projects will supply water to the citizens of Pogradec Albania and several villages, and they will help in organizing the water supply system and the sewerage system in the Oher Lake reports Alsat.



Balkans.com Business News : Agreement signed to improve Albania's water supply system close to the Oher Lake
 
Arrestohet Gjon Lucaj nga Malësia

02/05/2011 19:00:00


thumbnail.php




Tuz, Malësi (2 maj 2011) - Policia shqiptare dje në pikën kufitare Qafë-Morinë, sipas urdhër-arrestit nga Interpoli i Mali të Zi, arrestoi Gjon Lucaj (39) nga Malësia. Lucaj ishte i akuzuar dhe u dënua me 3 vjet e 3 muaj burgim nga qyqi i lartë i Podgoricës në kuadër të aksionit famëkeq të 9 shtatorit të 2006-tës “Fluturimi i Shqiponjës”.
Tetëmbëdhjetë (18) të arrestuarit e këtij aksioni janë dënuar me 51 vjet heqje lirie, në maj 2008, e ndërsa janë arrestuar në 9 shtator 2006, disa ditë para zgjedhjeve të para të përgjithshme në Mal të Zi.
Organizata për të drejtat e njeriut në Mal të Zi dhe ato ndërkombëtarë këtë aksion e kanë kritikuar me akuza për shkelje të drejtave të njeriut, tortura dhe krim ndaj të arrestuarve dhe familjeve të tyre.
Akuza ndaj 18 të arrestuarve ishte se kanë përgatitur kryengritje të armatosur në Malësi, me qëllim të krijimit të trojeve etnike shqiptare.
Interpoli shqiptar, arreston të arratisurin e drejtësisë Malazeze

Tiranë, 1 maj 2011 - Një i kërkuar nga drejtësia e Malit të Zi është vënë në prangat e policisë gjatë ditës së sotme në Pikën e Kalimit Kufitar Qafë- Morinë.
Gjon Lucaj i moshës 39 vjeçare, ishte shpallur në kërkim ndërkombëtar nga policia Malazeze, pasi ishte dënuar me 3 vjet e 3 muaj burgim.
Policia kufitare ndërsa ka qenë duke kontrolluar dokumentet dhe të dhënat e tij e ka identifikuar dhe e ka ndaluar 39 vjeçarin, për t’ia dorëzuar më pas homologëve të shtetit fqinj.
Burime zyrtare nga policia bëjnë me dije se brenda pak ditësh do të kryhet edhe ekstradimi i tij drejt Malit të Zi ku pritet që Lucaj të vuajë edhe dënimin. /NOA/




Tash edhe vllau po na gjykon. Turp per Shqipnine!
 
Inaugurohet godina e re e trafikut ajror, investim 12.5 milionë euro


Inaugurohet godina e re e kontrollit të trafikut ajror, me vlerë 12.5 milionë euro. Me ndërtimin e kësaj godine pritet të shtohen fluturimet ajrore, duke synuar deri 200 mijë fluturime në vit.

Në ceremoninë e inaugurimit merrnin pjesë, ministri I Transporteve, Sokol Olldashi, Ambasadori i Shteteve të Bashkuara të Amerikës, Aleksandër Arvizu dhe përfaqësues të tjerë të Agjencisë Ndërkombëtare të Trafikut Ajror.

Ndërtimi i Godinës së Re të Kontrollit Ajror do të sjellë avantazhe maksimale për qarkullimin ajror, duke rritur cilësinë e shërbimit të fluturimeve, duke shkurtuar korridoret ajrore etj.

Këto do të sjellin zgjidhjen e problemeve të kapaciteteve të hapësirave në rajon dhe Europë.
Kjo godinë është ndërtuar me ndihmën e specialistëve të partnerit amerikan “Loking Martin”.



Inaugurohet godina e re e trafikut ajror, investim 12.5 milionë euro | ABC News
 
Zurück
Oben