Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

100 Jahre Autonomie Nord-Epirus

200px-Epirus_%26_modern_borders.jpg

Shikoni kete, i'u bere koka kot fare!

Epiri ne Shkoder :spinnt:
Eli, për një kohë të caktuar i thoshin Shqipërisë disa njerëz "Epir i Ri" ose "Nova Epirus". Por ajo ishte vetëm një fazë. Kaloi. Dhe çfarë lidhje ka kjo me temën, vetëm Amfioni e di. ::lol:

Hajde, flasim pak për Epirin e Jugut ose si i thuajmë ne: Çamëria. Qytetet më të rëndësishëm çame ishin: Gumenica (sot Igoumenitsa), Filati (Filiates), Sajadha (Sagiada), Margëlliçi (Margariti) dhe Parga.
Vetëm që t'ia përmendim emrat shqipe të Epirit Jugor. ::lol:

Sot i erdhi deri te hunda Amfionit, sepse A fitoi Shqipëria kundër Portugalisë, B hapa unë një thread me temë "Arkitektura Shqiptare" (Ai p. sh. as nuk do ta njohë kulturën tonë, mos flasim për arkitekturën. ::lol:) dhe C flasim me Elinë Shqip dhe kjo s'i pëlqen hiç e fare. ::lol: Edhe pak do të na eksplodoje ...

Per mua te bere c'te donte, por nuke me pelqen fare te kerkon lufte dhe ofendimet e tira kunder te gjithet..
Shiko re c'bere kunder Ilios..

Nuk di ç'te them :mel:

Ich glaube Amphion identifiziert sich zu fest mit der Rolle die Liam Neeson in "Taken" spielt.

Nun, Dich hätte ich inzwischen für sachlicher eingestuft.
Schon interessant, was so in den Köpfen rumgeistert.

Im Leben muß man lernen, daß jemand, der von einem grundlos etwas haben will, das doppelte und mehr zurückzuzahlen hat. Erst Recht, wenn dieser jemand einst mit italienischen Faschos und deutschen Nazi ankam, um das griechische Volk zu killen. Man vergisst nichts.

Per mua te bere c'te donte, por nuke me pelqen fare te kerkon lufte dhe ofendimet e tira kunder te gjithet..
Shiko re c'bere kunder Ilios..

Nuk di ç'te them :mel:
Eli, ke një theks shumë të veçant dhe interesant. Por a e ke mësuar ndonjëherë gjuhën letrare?

Danke dir.

Wer mich als Verräter betrachtet weil ich zur Vernunft und Versöhnung tendiere anstatt blindem Nationaleifer, hat selbst ein Problem.

Paidia, grafoume to chrono 2014!

Solche Leute wie du aber auch Nationalisten haben Griechenland in den Ruin getrieben .

Zurück
Oben