Mein Vater hat immer zu mir gesagt: Me rendesi esht qe te jet Shqiptar, pa marr parasysh ciles feje i takon ose nga cili rajon esht. Keshtu gjithe me kan eduku prind. Edhe nuk esht i vetmi, pergjithesisht mundem me thane qe familja jem, ose edhe te gjithe ne rrethine tone qe i njoh jan tolerant saj per ket fejes edhe gjithe kombi ka qen mbi te gjitha. Und daraufhin bin ich sehr stolz. Und aus Adem Jashari einen gläubigen oder gar praktizierenden Moslem, wie zum Teil arabische Nachrichten versuchen, machen zu wollen ist weit ausgeholt.
Ich weiß nicht was du aus Drenice machen willst. Wenn jemand zu einem Katholiken-Shka gesagt hat, dann wegen fehlender Bildung, weil man es nicht besser wusste. Andere Religion gleich auch andere Nation.
Allgemein ist es in Drenice ähnlich wie in ganz Kosove, pas luftes jan formu disa te rinje qe e praktikojne fejen ma shume se para luftes.
Genauso ist es bei uns auch.
Pernime nuk di cka jeni tu ba, shikoni sa faqe i keni mbush per kete teme, normalisht mendoj se shqiptaret jan tolerant, vercanerishte se kem pothuajse qdo feje te na shqiptaret.