MIC SOKOLI
Gesperrt
Oh @MIC, prej teje nuk e kam prit kete ...........
qka esht kjo teme anti-shqiptare?
Oh @MIC, prej teje nuk e kam prit kete ...........
qka esht kjo teme anti-shqiptare?
was wird im dem video gesagt?
Ti je Antishqipetar!
kurze zusammenfassung für alle die kein albanisch sprechen:
die meisten sind konvertiert weil sie keine lust hatten gegen die osmanen zu kämpfen:-({|=
tungjatjeta robert,
ju respektoj si vllezer te mir, te gjith shqipetaret.
une desha qe vtem ne shqiptaret ketu ne forum, te diskutojm per fen islame.
nuk desha me te huajt te shkruaj per fene muslimane, vetem me shqiptar, si musliman, si krishter e te tjere...
shum shqiptear krishter thojn, se shqiptaret te cilet e nrrun fen, u detyruan me dhun.
kjo nuk esht e vertet.
shumica, mbi 95 % e nrrun fen per shkak intereseve te tjera, jo dhunes.
duhet te informohen, se muslimanet me kleriket e tyre i mesuan popullin shqiptar at´here per kete fe.
shkikoni tregun e ri, ne koh te osmanlive, kur ishte me shumice shqipetare.kur u pushtua tregu i ri nga serbet, shqipetaret u shkatrruan terrsisht.
shum shqiptar krishter thojn, se osmanlit jan kan me te keq se sa serbet e greket.
shiqoni,
kur ishin osmanlit, ne jetuam ne tokat tona,
kur erdhen serbet e greket, aty me nuk ekzistojn me shqipetar:
1904 unter osmanischer herrschaft, alles albanisch
YouTube - Novi Pazar 1904 Pazari i Ri 1904
kryqiteti kosovar ishte ne kohen e osmanlive shkupi.
pas ardhjes se sllave, grekeve
kosova u shkatrrua terrsisht.
YouTube - Assimilated Albanians
dy fjal shqip nuk i din e po me thua anti-shqiptar...
qfar te tha ty kjo video??
a ke kuptuar disa fjal??
Du hast nicht ganz unrecht.
Nur muss ich sagen das wir ziemlich abergläubisch sind.
Das hat mir auch ein türkischer Geistlicher von einer Moschee gesagt,
und zwar meinte er, das er noch kein anderes Volk außer den Albanern aus Kosovo erlebt habe, die wegen jedem Zeichen oder weh wehchen zum Hotscha rennen und ein Hajmali wollen, und nicht erst andere Gründe analysieren.
Er fügte noch hinzu das viele abergläubische Ritten, keine islamischen Ursprung haben, sondern christliche viele sogar heidnische!
Die einzigen die nicht so extrem aus dem Balkan wären, wären die Bosnijaken, und die Albaner aus Albanien kämmen nicht mal so oft in die Moschee
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen